Ryanair na Okęciu do 29 stycznia

Ryanair na Okęciu do 29 stycznia Ryanair poinformował na swojej stronie internetowej, że po raz kolejny przedłuża swój pobyt na lotnisku Chopina. Z opublikowanego komunikatu wynika, że irlandzki przewoźnik niskokosztowy będzie realizował swoje rejsy z Okęcia do godziny 23:59 w dniu 29 stycznia 2012 roku.Na stronie internetowej przewoźnika znajdziemy następującą informację:"Zamknięcie pasa startowego w...
10/01/2013 20:10   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety 2013-01-11 17:55   
usuniety - Profil usuniety
Jestem ciekaw kiedy tu moderator zrobi porządek
aguirre 2013-01-11 17:42   
aguirre - Profil aguirre
Post madeja z 16:04 to już totalne przegięcie. Poziom dyskusji zależy od kultury (i wiedzy) dyskutanta, a nie tego czy jest zalogowany czy nie. Nie dziwię się, że po takich wypowiedziach niewiele osób chce się logować.
A co do meriutm - nie obchodzi mnie, jaki status ma linia, którą lecę. Kto jest jej właścicielem, nazwa, jakie jest logo czy malowanie, a także czy mam płacić za kanapkę na 2-godzinnym locie lub jaką dana linia ma strategię marketingową. Interesuje mnie: 1) pewność lotu, 2) cena, 3) czas lotu, 4) godziny wylotu, 5) dojazd na lotnisko. Dlatego najczęściej latam Lotem, chociaż był okres (lata 2004-2006, że częściej latałem różnymi LCC i nigdy nic złego mi się nie przytrafiło i nie odczuwałem żadnej różnicy na trasach europejskich. FR leciałem 3 razy i nic mnie nie raziło in minus na tle innych lotów i linii europejskich. Chciałbym, aby Lot nie upadł, ale nie kosztem dopłaty z moich podatków. Zaś co do współpasażerów - to najgorsi są zdecydowanie .... w czarterach ...
gosc_79a99 2013-01-11 17:30   
gosc_79a99 - Profil gosc_79a99
Wszystkie kraje dotuja swoja linie.Zreszta nie tylko na to ida podatki.Nawet do konca nie wiemy gdzie one trafiaja.Lot sie ratowalo czesto i trzeba to robic ,bo niedlugo nic juz nie bedzie nasze a my bedziemy zalezni od innych we wszystkim
gosc_ad85c 2013-01-11 17:22   
gosc_ad85c - Profil gosc_ad85c
Czy to znaczy, że z ,,racji na tradycję i szacunek" mamy wybulić extra kilkaset mln do 1 mld bo firma była fatalnie zarządzana, były przerosty zatrudnienia i zatrudniano sami wiemy jak... Ja dziękuję LOT nam łaski nie robi, bez niego wytrzymamy i Polacy głosują nogami wybierając albo low costy albo innych sieciowych przewoźników.
gosc_ac61a 2013-01-11 17:18   
gosc_ac61a - Profil gosc_ac61a
Lot ma 80 lat To renoma i historia naszego lotnictwa .Prosze o szacunek chociazby dla napisu na samolotach polish airlines oraz flagi i nie porownywac do kiepskich niskokosztowek
gosc_b57db 2013-01-11 16:57   
gosc_b57db - Profil gosc_b57db
madej, w odpowiedzi na Twoje pytanie o KLM/AF : Air France-KLM, holding lotniczy powstały w 2004 roku z połączenia francuskich linii Air France oraz holenderskiego przewoźnika KLM. W 2005 roku holding należący do aliansu lotniczego SkyTeam, zatrudniał 102 tys. pracowników.
rafox 2013-01-11 16:50   
rafox - Profil rafox
I z mojej strony tyle nie mam zamiaru się dalej zniżać do twojego poziomu obrażania innych użytkowników i uważanie się za najmądrzejszego użytkownika tego portalu.
PS Prosiłbym administracje o ogarnięcie użytkownika madej.
madej 2013-01-11 16:05   
madej - Profil madej
to było do rafoxa.
gosc_0a8db 2013-01-11 16:01   
gosc_0a8db - Profil gosc_0a8db
pacjonek: Nie rozumiesz. Takim tokiem myślenia można zrobić odprawę i tydzień wcześniej. Chodzi o to że linia tresuje Cię jak psa. Musisz się o to martwić TYLKO dlatego że wyłącza ten przycisk "reprint" akurat wtedy gdy wiekszość wychodzi na lotnisko i czeka na ciebie z 60 euro opłaty. Nie ma dla tego ŻADNEGO logicznego uzasadnienia oprócz tego że ryanair czeka tylko aż się "potkniesz". Miłego lotu z takim przeświadczeniem.
rafox 2013-01-11 15:48   
rafox - Profil rafox
Przecież madej to zwykły troll i fanboy pasożyta narodowego. Madej ze swoimi komentarzami to idź lepiej na wp czy onet bo tu się tylko błaźnisz sad but true.
malin 2013-01-11 15:45   
malin - Profil malin
Nie wydaje mi się, żeby Ryanair nie dał rady być tradycyjną linią. Jeżeli koszty trzymają za twarz, to pewnie poradziliby sobie także oferując droższy produkt. Za to w drugą stronę już raczej bardziej prawdopodobne, że LOT nawet jakby został low cost, też by zysków nie przynosił (vide centralwings)
pacjonek 2013-01-11 15:41   
pacjonek - Profil pacjonek
@gosc_0f519
Co, Ryanair ci blokuje dostęp do PDF?
Nie ogarniam o co ci chodzi.
madej 2013-01-11 15:40   
madej - Profil madej
to nie jest jedna linia. Widziales kiedys samolot AirFrancoklm? To po co opowiadasz takie bzdury? Pasazera g obchodzi czy w sensie prawnym to ma jedna centrale czy dwie, na rynku działaja jako dwa podmioty.
krzyniu30 2013-01-11 15:37   
krzyniu30 - Profil krzyniu30
Madej w sensie prawnym jedna linia. Bravo. Wiec jeden worek z pieniędzmi. Jeden big boss. Jedna linia.
gosc_6f144 2013-01-11 15:28   
gosc_6f144 - Profil gosc_6f144
madej: oddaj fartucha! :-)
madej 2013-01-11 15:25   
madej - Profil madej
hops: nie ma takiego przewoźnika. Jest KLM i Air France działają jako dwa oddzielne podmioty w sensie marki. Realizują swoje oddzielne siatki połączen. KLM - linia holenderska, AF- linia francuska. W sensie prawnym są jednym podmiotem. Więc nie kłam bezczelnie typku, że to jedna linia.
humbak 2013-01-11 15:24   
humbak - Profil humbak
Hahaha! A to sie madejowi oberwało. W końcu nie tylko ja wyraziłem, że madej sadzi takie androny, że to az nieprzyzwoite czytać...
hops 2013-01-11 15:17   
hops - Profil hops
narodowy przewoźnik?
a AF/ KLM to jaki naród Francjo-Holandia?
gosc_0f519 2013-01-11 15:16   
gosc_0f519 - Profil gosc_0f519
pacjonek: Jestem debilem że chcę przyjść na lotnisko z wydrukowaną jeszcze raz kartą ale O'leary wyłącza przycisk 4 godziny przed odlotem? hmm.. Chyba byłbym nim gdybym zachwalał linię która czycha tylko na moje potknięcie. Chcesz, leć. Tylko nie mów, że każda zasada jest jasna i logiczna.
rafox 2013-01-11 15:11   
rafox - Profil rafox
Dobrze się uśmiałem czytając niektóre komentarze. Największym śmieciem w Europie jak kolega madej pisze nie jest RYR bo ten potrafi na siebie zarobić tylko LOT i CSA linie pasożyty. Jedyna szansa pasożyta pod nazwą Lot była prywatyzacja a teraz jest już za późno na ratowanie tego cyrku. Lot jest bez przyszłości i bez strategi wcześniej czy później i tak padnie. RYR jest linią LCC która nawet robiąc sobie zły PR potrafi zakończyć rok z zyskiem. Teksty typu co by było gdyby RYR był linią tradycyjną są żałosne i pozbawione sensu, tak samo mogę gdybać co by było gdyby pasożyt był LCC...
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy