Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2013-01-11 17:55
Jestem ciekaw kiedy tu moderator zrobi porządek
Post madeja z 16:04 to już totalne przegięcie. Poziom dyskusji zależy od kultury (i wiedzy) dyskutanta, a nie tego czy jest zalogowany czy nie. Nie dziwię się, że po takich wypowiedziach niewiele osób chce się logować.
A co do meriutm - nie obchodzi mnie, jaki status ma linia, którą lecę. Kto jest jej właścicielem, nazwa, jakie jest logo czy malowanie, a także czy mam płacić za kanapkę na 2-godzinnym locie lub jaką dana linia ma strategię marketingową. Interesuje mnie: 1) pewność lotu, 2) cena, 3) czas lotu, 4) godziny wylotu, 5) dojazd na lotnisko. Dlatego najczęściej latam Lotem, chociaż był okres (lata 2004-2006, że częściej latałem różnymi LCC i nigdy nic złego mi się nie przytrafiło i nie odczuwałem żadnej różnicy na trasach europejskich. FR leciałem 3 razy i nic mnie nie raziło in minus na tle innych lotów i linii europejskich. Chciałbym, aby Lot nie upadł, ale nie kosztem dopłaty z moich podatków. Zaś co do współpasażerów - to najgorsi są zdecydowanie .... w czarterach ...
gosc_79a99
2013-01-11 17:30
Wszystkie kraje dotuja swoja linie.Zreszta nie tylko na to ida podatki.Nawet do konca nie wiemy gdzie one trafiaja.Lot sie ratowalo czesto i trzeba to robic ,bo niedlugo nic juz nie bedzie nasze a my bedziemy zalezni od innych we wszystkim
gosc_ad85c
2013-01-11 17:22
Czy to znaczy, że z ,,racji na tradycję i szacunek" mamy wybulić extra kilkaset mln do 1 mld bo firma była fatalnie zarządzana, były przerosty zatrudnienia i zatrudniano sami wiemy jak... Ja dziękuję LOT nam łaski nie robi, bez niego wytrzymamy i Polacy głosują nogami wybierając albo low costy albo innych sieciowych przewoźników.
gosc_ac61a
2013-01-11 17:18
Lot ma 80 lat To renoma i historia naszego lotnictwa .Prosze o szacunek chociazby dla napisu na samolotach polish airlines oraz flagi i nie porownywac do kiepskich niskokosztowek
gosc_b57db
2013-01-11 16:57
madej, w odpowiedzi na Twoje pytanie o KLM/AF : Air France-KLM, holding lotniczy powstały w 2004 roku z połączenia francuskich linii Air France oraz holenderskiego przewoźnika KLM. W 2005 roku holding należący do aliansu lotniczego SkyTeam, zatrudniał 102 tys. pracowników.
I z mojej strony tyle nie mam zamiaru się dalej zniżać do twojego poziomu obrażania innych użytkowników i uważanie się za najmądrzejszego użytkownika tego portalu.
PS Prosiłbym administracje o ogarnięcie użytkownika madej.
gosc_0a8db
2013-01-11 16:01
pacjonek: Nie rozumiesz. Takim tokiem myślenia można zrobić odprawę i tydzień wcześniej. Chodzi o to że linia tresuje Cię jak psa. Musisz się o to martwić TYLKO dlatego że wyłącza ten przycisk "reprint" akurat wtedy gdy wiekszość wychodzi na lotnisko i czeka na ciebie z 60 euro opłaty. Nie ma dla tego ŻADNEGO logicznego uzasadnienia oprócz tego że ryanair czeka tylko aż się "potkniesz". Miłego lotu z takim przeświadczeniem.
Przecież madej to zwykły troll i fanboy pasożyta narodowego. Madej ze swoimi komentarzami to idź lepiej na wp czy onet bo tu się tylko błaźnisz sad but true.
Nie wydaje mi się, żeby Ryanair nie dał rady być tradycyjną linią. Jeżeli koszty trzymają za twarz, to pewnie poradziliby sobie także oferując droższy produkt. Za to w drugą stronę już raczej bardziej prawdopodobne, że LOT nawet jakby został low cost, też by zysków nie przynosił (vide centralwings)
pacjonek
2013-01-11 15:41
@gosc_0f519
Co, Ryanair ci blokuje dostęp do PDF?
Nie ogarniam o co ci chodzi.
to nie jest jedna linia. Widziales kiedys samolot AirFrancoklm? To po co opowiadasz takie bzdury? Pasazera g obchodzi czy w sensie prawnym to ma jedna centrale czy dwie, na rynku działaja jako dwa podmioty.
krzyniu30
2013-01-11 15:37
Madej w sensie prawnym jedna linia. Bravo. Wiec jeden worek z pieniędzmi. Jeden big boss. Jedna linia.
gosc_6f144
2013-01-11 15:28
madej: oddaj fartucha! :-)
hops: nie ma takiego przewoźnika. Jest KLM i Air France działają jako dwa oddzielne podmioty w sensie marki. Realizują swoje oddzielne siatki połączen. KLM - linia holenderska, AF- linia francuska. W sensie prawnym są jednym podmiotem. Więc nie kłam bezczelnie typku, że to jedna linia.
Hahaha! A to sie madejowi oberwało. W końcu nie tylko ja wyraziłem, że madej sadzi takie androny, że to az nieprzyzwoite czytać...
narodowy przewoźnik?
a AF/ KLM to jaki naród Francjo-Holandia?
gosc_0f519
2013-01-11 15:16
pacjonek: Jestem debilem że chcę przyjść na lotnisko z wydrukowaną jeszcze raz kartą ale O'leary wyłącza przycisk 4 godziny przed odlotem? hmm.. Chyba byłbym nim gdybym zachwalał linię która czycha tylko na moje potknięcie. Chcesz, leć. Tylko nie mów, że każda zasada jest jasna i logiczna.
Dobrze się uśmiałem czytając niektóre komentarze. Największym śmieciem w Europie jak kolega madej pisze nie jest RYR bo ten potrafi na siebie zarobić tylko LOT i CSA linie pasożyty. Jedyna szansa pasożyta pod nazwą Lot była prywatyzacja a teraz jest już za późno na ratowanie tego cyrku. Lot jest bez przyszłości i bez strategi wcześniej czy później i tak padnie. RYR jest linią LCC która nawet robiąc sobie zły PR potrafi zakończyć rok z zyskiem. Teksty typu co by było gdyby RYR był linią tradycyjną są żałosne i pozbawione sensu, tak samo mogę gdybać co by było gdyby pasożyt był LCC...