Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
A ja z okazji ich święta życzę im wszystkiego najlepszego.
wprost, raczej rozwijam swój post z godziny 17:17 niż potwierdzam to co napisałeś Ty. Z Twojego postu z godziny 16:31 nie wynika o jakich kierowców i w jakich przypadkach mogą oni przejść na zasluzona wcześniejsza emeryturę. Napisałeś tylko " kierowcy" Wcale nie musiałem analizować Twoich postów czy tez linków ( i proszę nie dodawaj sobie) poprostu znam te przepisy z własnych doświadczeń oraz pracy w takich a nie innych jednostkach organizacyjnych scisle powiązanych z transportem ( szeroko rozumianym) samochodowym jak i również z lotnictwem ( również szeroko rozumianym). Jednocześnie dodam również ze nie ma we mnie pogardy czy tez wyższości w stosunku do Twojej osoby.
Miło, że potwierdzasz to co podałem Ci dużo wcześniej. Tylko szkoda, że tak dużo czasu zajęła Ci analiza podanego materiału i przepisów prawa. Sam widzisz, że pewne rzeczy można znaleźć w internecie i nie trzeba wcale kogoś na siłę przymuszać by Ci to podał. Oczywiście to w żaden sposób nie zmieni Twojej wyższości ani pogardy do mojej osoby, którą się tu popisujesz. Ale tak to czasami już jest.
wprost, ja nie muszę ani dzwonić ani pytać. I tak dla Twojej wiedzy obyś wiecej nie pisał n temat o którym nie masz pojęcia; kierowca ma prawo do wcześniejszej emerytury gdy osiągnął wiek 60 lat ( mezszczyzni) staż pracy min. 25 lat w tym min. 15 lat pracy w warunkach szkodliwych.
Pod podanym numerem znajdziesz w pełni profesjonalne odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania. Ewentualnie poproś Twój dział personalny.
I jeszcze pytanie, gdyż zapomniałem w poprzednio je zadać: Czy każdy kierowca ma prawo do wcześniejszej emerytury, jeżeli nie to jakie musi spełniać wymagania?
wprost, przeczyt dokładnie co napisałem poprzednio na temat " wcześniejszych emerytur" dla kierowców. Jaki musza być spełnione kryteria i przesłanki do tego aby kierowca mógł skorzystać z takiego przywileju. Uzasdnij i wykaż ze każdy kierowca ma takie prawo. Nawet ten który codziennie prowadzi samochód typu "kamper" a zgodnie z rozporządzeniem MTiI jest to pojazd specjalistyczny.
Uzasadnij. Bo to co piszesz świadczy tylko o tym, że nie czytałeś materiału artykułu i dyskusji. Nie jest też moją winą, że nie umiesz się posługiwać wyszukiwarką google Osobiście używam tej w linku. W razie problemów ze zrozumieniem podaje numer telefonu abyś mógł się zapoznać i pouczyć mnie jutro 22 661 11 02. Po Twoim piórze widać, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Gdzieś coś słyszałeś/przeczytałaś ale tak do końca nie wiesz co to było.
zobacz link
wprost, to widać że nie masz pojęcia o czym piszesz. Gdzieś coś słyszałeś/przeczytałaś ale tak do końca nie wiesz co to było.
kontekst znajdziesz np.tu
zobacz link
wprost, hm tylko że nie cytujesz całości ani kontekstu...[...]Rozporządzenie zawiera dwa wykazy - A i B.
Wykaz A: wymienia zawody, których przedstawiciele mogą przejść na emeryturę po ukończeniu 55/60 lat (kobiety/mężczyźni). Warunek: staż 20/25 lat, z tego min. 15 lat w warunkach szczególnych.[...],[...] 2. Kierowców samochodów ciężarowych o dopuszczalnym ciężarze całkowitym powyżej 3,5 tony, specjalizowanych, specjalistycznych (specjalnych), pojazdów członowych i ciągników samochodowych balastowych, autobusów o liczbie miejsc powyżej 15, samochodów uprzywilejowanych w ruchu w rozumieniu przepisów o ruchu na drogach publicznych, trolejbusów i motorniczych tramwajów; 3. Kierowców ciągników, kombajnów lub pojazdów gąsienicowych.[...]
wprost, a skąd masz wiedzę na temat obniżenia wieku emerytalnego kierowców?
Niestety, nie mam czasu na oglądanie filmów, nawet tych kręconych o mojej korporacji, dlatego moje pytanie jest cały czas aktualne. Kierowcy mają obniżony wiek emerytalny. Dlaczego nie atakujecie obecnych beneficjentów emerytalnych o których cały czas pisze? Czyżby koledzy lub rodzina byli z resortu uprzywilejowanych?
wprost, a może zmniejszy wiek emerytalny kierowcom ,narażeni są na zanieczyszczone powietrze do tego dochodzi stres stania w korkach itp. takich przykładów można mnożyć ,co do filmów to nie pisałem o sobie tylko o Tobie ;-)
Każdy zawód i każdą sytuację mozna wytłumaczyć w sposób "fabularny" ...chociażby przykład familijnego serialu, którego fabuła toczy się w Sandomierzu - to w trakcie jednego z odcinków pada więcej wystrzałów niż w całym garnizonie świętokrzyskiej Policji w ciagu 10 lat (nie licząc "paint ballu" do pseudokibiców) ...ale to nie o to chodzi.
Artykułowy "impas" wydaje się być rozsądny (55 lat życia, 25 lat służby) ...ja bym jeszcze dodał zapis: albo emerytura albo praca!
Przykładem "anomalii" z tym związanych jest lektura oficjalnych oświadczeń majątkowych niektórych urzędników i emerytów MSWiA(link) i tak np:"...w okresie 01.01.2010 do 31.12.2011 otrzymałem wynagrodzenie w MSWiA 137 361,60zł ...oraz emeryturę z MSWiA 109 682,86zł" !...rozwiązanie "problemu" dwóch takich osób to rozwiązanie problemu wcześniejszych emerrytur dla całej LSRG !...
zobacz link
Pracuję w korporacji, która czasami ociera się o strażaków praktycznie na wszystkich kontynentach. Dlatego rozumiem to o czym tu piszą. Poza tym miło jest pospierać się w dyskusji.
wproście: Coś mi się zdaje że chyba zawodowo jesteś związany ze strażą. Jeśli tak to w pełni rozumiem Twoje stanowisko i bez zbędnej polemiki powiem tylko tyle że będąc na Twoim miejscu komentowałbym sprawę podobnie.
wproście: Nie wiem czy robisz to celowo ale na siłę próbujesz pchnąć temat na tory emocjonalne. Ustosunkuję się do tego później. Żądania strażaków ograniczają się do przywilejów czyli pieniędzy. Ja nie mam ochoty do tego dopłacać. Jeśli Ty masz taką wolę - nic nie stoi na przeszkodzie.
Ludzkie współczucie dla ofiar i ich rodzin wszelakich wypadków/zdarzeń/katastrof - owszem. Wyciąganie pieniędzy z mojej kieszeni bez mojej zgody - nigdy! Dotyczy to tak samo ofiar klęsk żywiołowych, itd. Sprawa ze strażakami jest prosta: zgodzili się kiedyś pracować na określonych warunkach a teraz im się odwidziało. Chcą zmian na swoją korzyść. Żeby uzyskać poparcie grają właśnie na emocjach co jak widać działa nawet na ludzi bystrych i inteligentnych. Ty jesteś tego przykładem. Podobne argumenty wysuwali lekarze i im się udało. Przykłady można mnożyć. W całej sprawie ważne jest to że lotnisko spełnia wszelkie warunki by obsługiwać ruch pasażerski. Jeśli ich nie będzie spełniać zostanie zamknięte. To znaczy że jeśli LSGR nie będzie spełniać ostrych kryteriów to lotnisko zostanie automatycznie zamknięte i problem strażaków rozwiąże się sam. Problem bezpieczeństwa pasażerów również. W każdej pracy są wymagane specyficzne kryteria. W tym wypadku jest to sprawność fizyczna i jasność umysłu oraz na pewno inne, ważne. Ktoś kto nie spełnia wymagań nie jest dopuszczany do pracy na danym stanowisku i już. I nikomu nie przychodzi do głowy żeby z tego powodu obniżać wiek emerytalny. Po prostu: w przypadku niezdolności do pracy należy się renta. Nie wiem na jakie pytanie mam Ci odpowiedzieć.
michalb - podaj mi tytuły filmów proszę po których zaciera Ci się rzeczywistość lub gier. Nie chciałbym, aby moje dzieci, które są w gimnazjum po nich zatraciły swoją osobowość. Mój przyjaciel z USA stracił w pożarze samolotu żonę i syna. Strażacy uratowali jego, oraz jego córkę. Podejrzewam, że sam musisz doznać traumy aby zrozumieć o czym tu piszą. To samo dotyczy szumnego. Na marginesie nie odpowiedziałeś mi na dwa proste pytania. Pasażerowie, którzy przeżyli ten tragiczny lot raz do roku spotykają się z ekipami ratowniczymi. Zapraszam na spotkanie (warto), posłuchacie o palących się ciałach i będziecie mogli im powiedzieć to co tu piszecie tym bardziej, że zawsze jest program w lokalnej telewizji z tego spotkania. Na pewno wypowiedzi polskich fachowców będą komentowane. Porozmawiajcie z rodzinami ofiar polskich katastrof. Zapytajcie, co by oddali za uratowanie swoich dzieci, czy bliskich. Ile byliby wstanie poświęcić, za chociażby cień nadziei. Uprzedzając, wiem, że tu akurat straż nie miała co ratować.
Idąc waszym tokiem rozumowania myślę, że należy znieść ograniczenia wieku dla personelu latającego. Zgadzacie się na to?