Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_3ee34
2016-06-13 19:42
O wieku nowych maszyn P7 bym polemizowal. O opoxnieniach takze. Jako pracownik lotniska w WAW widze dokladnie kto jakie ma opóźnienia. I na pewno Ent nie ma ich tak dużo jak tu ludzie pisza. Ent znacznie sie poprawił. A wpadki zdarzaja sie wszystkim.
mechanik59
2016-06-13 19:36
9 - 10 letnie A321 raczej nie są aż tak wysłużone. Enter ma notorycznie opóźnienia, od kilku lat nie potrafią sobie z tym poradzić. small rzadziej ma takie przygody.
gość_a8bb1
2016-06-13 16:36
gość_1b1da chyba wycieczek :) Zastanawia mnie tylko czemu ENT jest tak na tych wszystkich forach nie lubiany?????? Jak napiszą o 2 nowych samolotach to wrzask jeden, jak small sprawdza stare wysłużone a321 to jakoś cisza. Jak ENT ma dly 7 godzin znowu wrzask, jak small ma 12 i 14h to jakoś cisza. Nawet TVS na czasami problemy z samolotami. Moim zdaniem jest to wszystko z zazdrości, Polacy tak mają że cudze chwalą (P7, TVS) a na swoje narzekają. Cieszmy się że mamy w Polsce taką linię która działa na rynku kilka lat, że sobie radzi w PL oraz na europejskim niebie.
Affinitor
2016-06-09 22:48
gosc_a8bb1: jakbyś nie zauważył to sam tytuł krzyczy - dwa nowe samoloty Enter Aira... ;)
gość_2aece
2016-06-09 19:38
hm... mimo to sa to dwa stare gruchoty...
gość_a8bb1
2016-06-09 18:09
gość_b79e1 Oj taak od razu musi duużo płacić, bo chcesz coś napisać pozytywnego? Ty tak masz? OK. Tak, samolot każdy wzięty od kogoś, ławo sprawdzić.. No i jeszcze raz pytam - inni czarterowi u nas mają inaczej? Bzdury że co - że dopiero zarejestrowany w AOC? A co zaprzeczysz? A kto w ogóle pisze że są to nowe samoloty? Chłopie sam czytaj ze zrozumieniem. Maszyny stare jak świat - no to nie taki świat stary.. Sprawdź ile lat mają B747 BA, albo MD AA.. Oj chłopie, może jesteś pilotem, ale jeśli jeśli takim specjalistą jak piszesz to... Znajomi lecieli, siostra powiedziała...
gość_1b1da
2016-06-08 15:56
gość_b79e1, Wyluzuj kolego, bo widzę, że Enter musi ci dużo płacić ( choć znajome stewardessy które latają tam narzekają na terminowość płatności), i czytaj ze zrozumieniem. Nie pisałem o różnych konfiguracjach, ale o tym że każdy z samolotów jest wzięty od kogoś, więc ma kabiny i bufety po poprzednikach, nie ma ujednolicenia produktu. LOT z tego co czytałem, nawet tutaj, był w pierwszej dziesiątce najbardziej punktualnych linii lotniczych, i stosunek ilości wykonywanych dziennie rejsów do odwołań/opóźnień niestety, nie stawia Entera w dobrej pozycji. Moja wyobraźnia działa dobrze, ale że Enter lata na maszynach starych jak świat mówi nawet moja siostra, która jest tam stewardessą :-) A wygadywanie bzdur, że samolot jest nowy w AOC, to tak jakbyś powiedział, że kupiłeś wartburga, który co prawda ma 40 lat i już nie jeździ, ale skoro dopiero go kupiłeś, więc jest nowiutko zarejestrowany. No, nówka sztuka! :-) A co do bycia specjalistą.... Jestem pilotem.
gość_8d3a2
2016-06-07 21:59
gość_b79e1 - LOT też miał ostatnio nie tylko opóźnienia ale i odwołania. I CO Z TEGO? Nic. Załogi mówią - a może to Twój wytwór chorej wyobraźni? Ile lat mają LOTowskie Boeingi 737 a ile miały B767? Może też tyle co stewardessy? Każdy samolot w innej konfiguracji? Są dwie - wszystkie B734 mają 168 miejsc a B738 189. Nawet tego nie sprawdziłeś? Uuu, no to rzeczywiście jesteś miarodajny i obiektywny.. Nowe.. ENO i ENP są nowe w AOC - a może nie? Nie są FABRYCZNIE nowe ale są NOWE w AOC - teraz zrozumiałeś? BTW - jaka inna polska linia czarterowa ma nowe samoloty? Pokaż mi - bo chyba Small, Travel, poprzednio wszystkie inne (Air Italy, Fischer, Air Polonia, OLT, etc...) tez brały używki. Prawda? Usterki - znasz linie która ich nie ma? No dawaj, jedziesz... Oj specjaliści pożal się...
gość_b79e1
2016-06-07 08:59
Znajomi ostatnio lecieli do Grecji Enterem - w jedną stronę 5 godzin opoźnienia, z powrotem tylko 4.... Rozmawiali w czasie lotu z załogą, i juz nawet sami pracownicy żartują że latają na przeglądzie światowego lotnictwa - każdy samolot z innej parafii, każdy z innym wnętrzem, niektóre mają tyle lat co stewardesy linii, usterki techniczne to codzienność, podobnie jak grafiki lotów, które załogi traktują "orientacyjnie". No brawo, trzeba być dumnym z takiej "polskiej linii"...
gość_11f13
2016-06-06 22:08
Nowe to chyba były 16 lat temu
gość_39c5b
2016-06-06 15:41
@Affinitor prawda jest taka, że LOT od x czasu leci na kieszonkowym od rządu, zniżkach, preferencyjnych stawkach, etc. a mimo to plecie jak plecie... pojęcia o ekonomii to nie ma LOT, który najpierw się restrukturyzuje żeby potem przyjąć kolejne osoby...
mechanik59
2016-06-06 12:52
Enter kolejny raz jedzie po bandzie. Dzisiejszy Rodos z KTW opóźniony już 7 godzin i dalej nie wiadomo kiedy odleci i to nie pierwszy raz w tym dopiero co rozpoczętym sezonie.
Albo znalazłem za 3 podejściem :P
Czy wszystkie samoloty Entera są widoczne na flightradar24? Nie mogę namierzyć maszyny z Pyrzowic do Faro, która przed godz. 11 wystartowała
gość_0729f
2016-06-05 13:10
greg0303: Dzięki za info, bo już były różne informacje na necie odnoście tych 737MAX: jedna taka, że będą 2 + 2 opcje a druga, że będą 4. Nie spodziewałem się też, że dostawa pierwszego już w następnym roku :D A kiedy mają dotrzeć 737NG? Kiedyś słyszałem że pierwszy końcem tego roku?
demar: Mam nadzieję, bo już od dawna liczę na to, żeby uruchomili jakieś połączenia regularne (jak np. Smartwings, Transavia, Niki) ;)
@gość_83c8e: stare B737 w LOT tylko potwierdzają, że od wielu lat B737NG (np. -800) jakoś nie pasują LOT-owi. Gdyby było inaczej to mieli już kilkanaście lat, ponad 10 prezesów i jakiś 6 premierów, aby je zamówić.
Dlaczego nie pasują? pewnie tylko w LOT-cie to wiedzą...
Enter Air rozwija się, jest notowany na giełdzie, itd. - tylko trzymać kciuki.
Kiedyś na konferencji prasowej władze Enter'a zapowiedziały, że aby wejść na rynek lotów regularnych (nie czarterów) potrzebują nowych samolotów. Niedługo będą je mieli. Wielu ma nadzieję, że obok Ryanair i WizzAir za kilka lat będzie można latać regularnie również inną, polską linią.
gość_c4df5
2016-06-05 09:52
Faktycznie oba sa "nowe" bo 16-sto letnie :)
gość_83c8e
2016-06-05 06:46
Brawo Enter Air!!!! Super ze polska ma "innego" przewoznika!!
Jak moze "narodowy przewoznik", PLL LOT, miec tylko 3 x B737 a Enter air az 19??? W tym jest cos nie tak. LOT NIGDY nie bedzie mial zyski z 3 X B737!
greg0303
2016-06-05 05:21
Te dwa nowe samoloty (SP-ENO, SP-ENP) należały do floty Air Transat (MSN 29921, MSN 29923).
Enter Air ma zamówienia nowych samolotów, bezpośrednio u Boeinga, na dwie sztuki B737-800 oraz cztery egzemplarze B737 MAX 8 (dostawy: IV kwartał 2017, II kwartał 2018, IV kwartał 2020 oraz II kwartał 2021).