Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c39fd
2016-02-02 15:31
Affinitor: conajmniej czy co najmniej ?
"Lot powinien latać nawet z Wąchocka do conajmniej 15 innych miast"
zobacz link
CDG zyskał Iberię i Tunis Air? Chyba chodzi o jakieś nowe połączenia z miast innych niż Madryt i Tunis, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że Iberia wcześniej nie latała z Madrytu do CDG. LHR jak zbuduje 3 pas to odskoczy i długo będzie poza zasięgiem IST. Już teraz sloty na LHR są na wagę złota.
Czyli wojujący DXB pokonał nie tylko LHR ale i LAX (które miały niemalże identyczne wyniki po 74,9mln) Ciekawe czy HND się obroniło w tym roku jeszcze ^^
Affinitor
2016-02-01 21:50
greg0303: pasażerowie są policzalni, zatem nie ilość pasażerów, ale liczbę.... :)
greg0303
2016-02-01 21:47
Port lotniczy w Dubaju (Dubai International) utrzymał w 2015 roku pozycję światowego lidera w ilości odprawionych pasażerów międzynarodowych. Lotnisko obsłużyło w zeszłym roku nieco ponad 78 milionów pasażerów (ponad 10% wzrostu w porównaniu do 2014), czyli więcej niż Londyn/Heathrow.
gość_d0ae8
2016-02-01 15:02
Ciekawe czy IST nie przyhamuje... W końcu jest już nieco zapchane, a nowe lotnisko ruszy nieprędko...
gość_fb5b0 - Stambuł ciekawszym turystycznie od Paryża? Jak dla kogo. Większy oczywiście, ale co to za kryterium. Zgodnie z nim największy ruch powinno mieć Szeremietiewo. Rozwój lotnisk hubowych zależy od linii, dla których stanowią one główny węzeł. A TK, nie podlegające unijnym regułom wolnej konkurencji, akurat rozwija się dobrze, z pożytkiem dla IST.
gość_771f1
2016-01-31 17:41
gość_251b0 Eurolot latał z Rzeszowa na Beuvais
gość_16fea
2016-01-31 11:28
Uważam że budowa nowego pasa na Heathrow zwiększy ilość pasażerów Poza tym na LHR latają w większości duże samoloty które zabierają na raz po kilkuset pasażerów ( A 380 czy B 747 lub B 777 )Ilość linii lotniczych nie jest miernikiem rozwoju lotniska Stambuł pewnie będzie rósł tym bardziej że budują tam nowe mega lotnisko Ale LHR w najbliższych latach jest poza zasięgiem Turcy dobrze wiedzą że jakikolwiek atak terrorystyczny lotniczy na TK może być dla nich zabójczy więc chuchają i dmuchają żeby nic się nie stało Ale dla pasażera z zasobniejszym portfelem LHR to lotnisko pierwszego wyboru zwłaszcza dla lotów za ocean Stambuł może być alternatywą dla podróżujących do Azji Piszę to z perspektywy Londynu
gość_251b0
2016-01-30 23:04
A tak trochę z innym tematem - jaka jest różnica pomiędzy Lufthansa a Lufthansa Regional i Lufthansa Cityline? To samo z KLM i KLM Cityhopper? Zawsze mnie to zastanawiało, ale do końca nie jestem pewien swojego zdania...
gość_251b0
2016-01-30 23:01
No właśnie Warszawa (Chopin i Modlin razem) miała większy ruch niż tylko jedno lotnisko w Pradze. A poza tym czy Paryż też nie stracił Eurolot czasem? Wydaje mi się, że Eurolot latał tam z Rzeszowa.
gość_60481
2016-01-30 15:26
A Warszaffka ( Okęcie i Modlin) 13,8 mln...
Taka Moskwa też nieźle wypada, gdyby zsumować jej (3) porty, lepiej jak Frankfurt/Paryż, za Londynem (6) i Stambułem (2).
gość_fb5b0
2016-01-30 13:35
,,Imponująca dynamika tureckiego lotniska wskazuje, że w najbliższym czasie w przeciągu dwóch lat może ono dogonić Paryż.''
Pan redaktor jest fanatycznym frankofilem ? Bo Stambuł nie będzie doganiał żadnego Paryża, tylko w ciągu 1-2 lat po prostu zdystansuje to lotnisko i ruszy w pościg za Heathrow. Takie są prawa ekonomii. Stambuł łączy ze sobą dwa kontynenty, jest miastem większym i ciekawszym turystycznie od Paryża, więc i więcej osób chce tam latać. CDG nie jest dla IST żadnym punktem odniesienia. Tylko tyle i aż tyle...
Nie zapominajmy, że Londyn nie ma tylko jednego lotniska tylko 5? Jak się je wszystkie doda to... ;)