LOT rezygnuje z połączenia do Pekinu

LOT rezygnuje z połączenia do Pekinu Tuż przed Olimpiadą PLL LOT podjął decyzję o likwidacji niedawno uruchomionych rejsów do Chin. Z dniem 6 czerwca, czyli dokładnie dwa miesiące przed otwarciem olimpiady wykonywanie połączeń na trasie Warszawa – Pekin zostanie wstrzymane. - Zamknięcie połączenia przed Olimpiadą dobrej opinii LOT-owi nie przysporzy, a będzie wiązało się z dużymi kosztami. Dodatkowo,...
16/05/2008 11:28   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
humbak 2008-05-19 00:07   
humbak - Profil humbak
marqoos: pelna zgoda!
marqoos_pl 2008-05-19 00:04   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
stenus: nie chodziło mi o całkowitą likwidację tej trasy (bo to jest niemożliwe), ale o przebazowaniu jednego czy dwóch samolotów... Też był by to nieopłacalny ruch dla BD.
humbak 2008-05-19 00:01   
humbak - Profil humbak
marqoos: ja to sobie teraz tak z tym MAN-WAW bardziej marzylem, niz stawialem analize. W zadnym wypadku nie chcialbym, aby BMI rezygnowalo z DUB-LHR, bo to bardzo fajna trasa i najtansza w ich siatce. I za 800 mil, a nie 600. :o) hamburg: to zle sluchales, albo wyjechali wszyscy na weekend. :o)
marian 2008-05-19 00:00   
marian - Profil marian
To ja ostatnio LON przez dwa dni słyszałem naszych rodaków może z 10 razy, szok! :) No, albo wszyscy byli w tym czaie w pracy...
hamburg 2008-05-18 23:55   
hamburg - Profil hamburg
stenus: Moze za duzo konkurencja? i moze za malo Polakow? Jakos nie wiem....albo jest ich w MAN naprawde malo, albo sie przede mna pochowali albo sa ,,very british´´. W MAN nie slyszalem nikogo ktory mowil po polsku.
marqoos_pl 2008-05-18 23:55   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
BMI ma również opóźnienia w dostawach samolotów. W tym roku część samolotów poszła do obsługi nowych kierunków średniego zasięgu (TLV, CAI, ALA, MOW, TBS, EVN i in.), a chcą się również skupić na rozwijaniu tras dalekiego zasięgu (UK-USA), ale muszą mieć na to maszyny... Samolotu z obsługi DUB-LHR na MAN-WAW im się nie opłaca, bo DUB-LHR jest dla nich bardzo dochodowa z gwarantowanym wręcz obłożeniem coś na poziomie 80-90% (nie znam dokładnych danych, ale coś koło tego będzie chyba).
humbak 2008-05-18 23:52   
humbak - Profil humbak
A proposito MAN, to sie zastnawiam, czemu bmi nie pusci swojego airbusa do WAW, od razu w cs z LO? Skoro LO puszcza swojego boeinga do LHR z cs z BD.
hamburg 2008-05-18 23:49   
hamburg - Profil hamburg
stenus: :-))))))))))))))) Masz racje :-)))))))))))
hamburg 2008-05-18 23:48   
hamburg - Profil hamburg
marqoos_pl: Ladnie to mowisz :-)No w MAN to tych chinczykow bylo mnostwo :-)
humbak 2008-05-18 23:47   
humbak - Profil humbak
Ja nie wiem, czy dobrym pomyslem jest zaprosic pana Kondziolke (podoba mi sie ta wzrsja) na grilla sobotniego; gdyz pewnie forum by zjadlo jego na surowo (jak w Pachnidle) zamiast miesiwa obrabiane termicznie.
humbak 2008-05-18 23:45   
humbak - Profil humbak
marqoos/ dziekuje za pelne wyjasnienie. Czuje sie usatysfakcjonowany i zgadzam sie z Twoja argumentacja.
marqoos_pl 2008-05-18 23:43   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
stenus: ja sie uparłem na połączenia DUB/MAN, bo widziałem, że większość tych pasażerów to leciała tranzytem przez Warszawę... Widzę również, że dziennie kilkadziesiąt (kilkaset) osób leci do PEK/SHA/HKG przez AMS/PAR/FRA/AUH/LHR/BUD, więc dlatego też był to łakomy kąsek dla LOT-u i jego połączenia do PEK... Tylko nikt nie przeprowadził żadnych badań, czy np. połączenie DUB-WAW-PEK ma wystarczający potencjał... Wystarczy sprawdzić, jak mocno obłożone są loty tych wszystkich innych linii, żeby dojść do wniosku, że jednak dużo osób na tej trasie (Europa-Chiny) lata i warto zainwestować w przemyślaną (sic!) siatkę połączeń, ale w to mają być również wliczone połączenia dolotowe... Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie będzie leciał LOT-em MOW/AMS/MUC/FRA-WAW-PEK! A na połączeniu LJU/BUD/BER/IEV-WAW-PEK jednak niezbyt wiele by zarobili ze względu na mniejsze ilości Chińczyków w tych miastach... Do tego problemy z samą organizacją pozwoleń, reklamy, sprzedaży czy obsługi technicznej (zepsuty samolot)... MASAKRA po prostu...
hamburg 2008-05-18 23:43   
hamburg - Profil hamburg
marian: Ja mam dobre serce i wrazie czego pomoge (finansowo) Spytaj sie Stenusa. :-))))))))
marian 2008-05-18 23:41   
marian - Profil marian
hmmm, a ile osób bedzie? :))) jesli to nie bedzie 5* kafejka to zapraszam, bo innaczej na pociąg do KTW nie bede miał :D
hamburg 2008-05-18 23:38   
hamburg - Profil hamburg
marian: Ztawjasz tylko Panu Kadziolki czy wszystkim forumowiczom? :-)))) Jak stawiasz to nie powiem nie :-))))
marian 2008-05-18 23:31   
marian - Profil marian
ej ej Panowie i Panie też :) niech lepiej nie przestaje, bo ja chcę tam kiedyś pracować... :D a z drugiej strony, to kiedy zarabiać latając do Pekinu jak nie przed olimpiadą? Zarząd do wymiany!!! Pana Kądziołka zapraszamy w niedzielę na kawe podczas zlotu :) ja stawiam!
humbak 2008-05-18 23:26   
humbak - Profil humbak
marqoos; nie ma logicznego zarzadzania, bo to panstwowa firma. ale sie uparles na te DUB i MAN. Chyba LOT Ci z tym zalazl za skore, bo to polaczenia najbardiej dla Ciebie zywotne. :o)
marqoos_pl 2008-05-18 23:19   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
LOT to może niech w ogóle przestanie latać, bo to tylko straty generuje... Oczywiście, że samolot był pusty, bo skoro zlikwidowali połączenia europejskie, z których mogli by mieć dużą ilosć pasażerów (DUB, MAN), to kto miał te miejsca kupować? Jak wspomniano, Lufthansa, Finnair czy nawet Aeroflot na tej trasie jest (był) dużo pewniejszy. Ciekawi mnie tylko, jak długo jeszcze będą wszyscy dokładali do LOT-u taką kasę... I czy za kilka lat, zakładając, że nikt się nie zdecyduje na jego sprzedaż, sytuacja tam będzie równie dramatyczna co w Alitalii... Jest to linia bez żadnego logicznego zarządzania... Nie wróżę żadnej ciekawej przyszłości tej linii... Pekin nie wyszedł, a jeszcze niedawno mówiło się o możliwych kilku innych połączeniach... Po co? Czym? Za co? Dla kogo? - A co to kogo obchodzi - mógłby Pan Kądziołka odpowiedzieć...
humbak 2008-05-18 23:03   
humbak - Profil humbak
LOT dopoki bedzie panstwowy, to sie nie bedzie dopominac w takich sprawach jak opoznienie 787. Kazda prywatna linia dostaje od Boeinga zastepcze maszyny na ten czas opoznienia.
hamburg 2008-05-18 22:56   
hamburg - Profil hamburg
Imajchrowski: Pieknie na to odpowiedziales :-)))))))
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy