Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_13640
2013-10-12 23:53
Mam nadzieję, że siatka z Łodzi się w końcu rozwinie :)
gosc_2ba28
2013-10-01 23:44
Już wkrótce odbiór SP-EQI, EQK i EQL, za ok miesiąc. Dlaczego? M.in. brak zainteresowania PLL LOT, ale Eurolot rozwinie własną siatkę..
Czy ktoś może wie, dlaczego Eurolot do tej pory nie odebrał 9 Bombardiera DHC-8-400, który według portalu lotnictwo.net miał nosić rejestrację SP-EQI i miał przylecieć do Polski już w czerwcu 2013?
gosc_34340
2013-09-21 18:27
Stawiac na Krakow!
gosc_f3613
2013-09-21 12:17
Eurolot ma mieć code-share z Emirates?
gosc_bfc85
2013-09-19 11:35
Od listopada w systemie LOT są już tylko Embraery na trasach krajowych. K2 ma więc niewiele czasu, bo za połtora miesiąca znajdzie się z reką w nocniku.
@wojtek: Jesli chodzi KBP to nie wiem, prędzej dla Polaków byłby Lwów. To niby 332km, ale droga paskudna. Oczywiście kwestia reklamy. SZZ to z uwagi na odległość, POZ raczej musiałby być mocno biznesowy, żeby to miało sens. Mogłoby się okazać że potoki pasażerskie biznesu za małe, a na studentach się połączenie nie utrzyma. Strzałem w dziesiątkę mogłaby być PRG. Warunkiem powodzenia byłyby dwa loty dziennie, poranny i wieczorny. Wielu turystów zwiedzających Pragę poleciałoby wtedy do Krakowa na "day trip". Po Pradze kręci się masa kasiastych turystów, którzy wydają bajońskie sumy na takie jednodniowe wypady (Wiedeń, Budapeszt, Drezno), choć z uwagi na jakość dróg, robią je autobusami. Oczywiście wymagałoby to połączenia sił z jakimś czeskim biurem podróży, czyli najogólniej rzecz biorąc - marketingu. Podobnie minimum marketingu pozwoliłoby reaktywować KRK-VNO. Zadanie domowe dla marketingu euroLOTu: dlaczego bilboard KRK-VNO powinien był wisieć na Meissnera 18.
gosc_9c4c1
2013-09-18 22:44
haha już to widzę. Dofinansowanie połączenia WAW-RDM-WAW :D czyli pewnie ciocia Wiki nie kłamie, i dobrze podaje, że tego typu połączenie będzie realizowane przez eurolot :D haha
gosc_14ac5
2013-09-18 21:41
ta juz widze cs z AF/klm jakby był potencjał z regionow sami by latali
gosc_e1a39
2013-09-18 21:11
Wreszcie Eurolot uwalnia się od LOTu. Tu mieszka 38 milionów ludzi! Z dopłatami od portów - może być niezła rewolucja na w regionach ;) ELO rulez.
gosc_b7727
2013-09-18 20:55
gosc_3139e: i pewnie mimo zapowiedzi rozwoju w regionach, omijać będzie dalej...
adamlubin
2013-09-18 20:50
Na lato 2014 czekam na Dubrownik z Wrocławia, kibicuje K2 niech stawiają na regiony i loty na główne lotniska- a nie w LOT wszystko z WAW. I jak juz poniżej było napisane umowy z dużymi liniami choćby KLM/AF i doloty do AMS, CDG uzupełnione o WRO. Czy to możliwe w PL aby udało się?
gosc_3139e
2013-09-18 20:24
Pan Prezes Tomasik to nich sie stara o swoje lotnisko by było jak najwiecej połączen a nie o EUROLOT, który KTW jak narazie omija szerokim łukiem!
Z KRK rzeczywiście coraz ciężej znaleźć jakieś miasto w miarę blisko (odpowiednie dla Q400) gdzie konkurencja jeszcze nie lata nie mniej jednak kilka jest - KBP, LWO, HAM, SZZ, POZ może PRG...
gosc_5735c
2013-09-18 19:24
Uwolnienie Eurolotu spod skrzydeł PLL Lot to błąd naszego największego przewoźnika. Teraz Eurolot będzie podpisywał code-share z takimi linami jak Emirates, Turkish czy nowy potencjalny amerykański operator na polskim niebie.
gosc_99a9f
2013-09-18 19:14
co za kpiny.... no ale coz, jaki zarzad elo, takie i jego dzialania. Zenada.
gosc_b19dd
2013-09-18 18:30
Z KRK raczej nie CPH, CDG, HEL ani SVO bo tam już są loty innych przewoźników więc nie ma zniżek za odpalenie nowego kierunku.