LOT powiększy flotę. Jak sprzeda E170

LOT powiększy flotę. Jak sprzeda E170 Dopiero pod koniec tego roku LOT oficjalnie rozpocznie proces wyboru nowych samolotów średniej wielkości. W grę wchodzą jedynie Airbusy 320 i Boeingi 737. Jak mówi w rozmowie z Agencją Informacyjną Newseria Sebastian Mikosz, prezes PLL LOT, zakup nowych samolotów jest ściśle powiązany z trwającą sprzedażą Embraerów 170. - Rozmawiamy o modelu 737 w przypadku Boeinga i o...
05/08/2013 22:15   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_715db 2013-08-08 17:24   
gosc_715db - Profil gosc_715db
a lot.com nie zauważył że SP-LRE już jest we flocie
gosc_bf006 2013-08-07 16:08   
gosc_bf006 - Profil gosc_bf006
Odnosnie LOTu :

Kolejna awaria dreamlinera LOT-u. Samolot, który miał odlecieć do Pekinu, został uziemiony z powodu kłopotów z komputerem.

Jak powiedziała na antenie TVN CNBC rzecznik prasowy PLL LOT Barbara Pijanowska-Kuras, rezerwacje pasażerów zostały przekierowane na loty innych linii lotniczych.

zobacz link
gosc_9da00 2013-08-07 14:44   
gosc_9da00 - Profil gosc_9da00
Już nudzą się wszystkim te a320 i B737 wszędobylskie
gosc_b3380 2013-08-07 12:19   
gosc_b3380 - Profil gosc_b3380
Oczywiście na pierwszy lot 787 do Pekinu (podobnie zreszta jak na pierwszy lot do Pekinu w ogole w 2008) Pan prezes zabrał całą grupę darmozjadów z jedynie słusznych mediów. W biznes klasie. Oszczędności - oszczędnościami, ale stare metody na marnowanie pieniędzy w spółce muszą być.
gosc_11936 2013-08-07 10:40   
gosc_11936 - Profil gosc_11936
konczy sie leasing na 6 e70 jak nie sprzdadza to spowrotem bedą w leasigu zwrotnym LOT robi tak od lat swojego czasu LOT miał juz spłacone 763
irkolo 2013-08-07 10:40   
irkolo - Profil irkolo
"W tej chwili samoloty znajdują się w leasingu finansowym, ale LOT w ogłoszeniu o przetargu oświadczył, że do czasu przetargu będzie ich właścicielem. "
zobacz link
usuniety 2013-08-07 10:25   
usuniety - Profil usuniety
Spooks: bo tak będzie. Tak apropo: jak LOT może sprzedać E170 skoro one (wedle mojej wiedzy) są wzięte z leasingu? Chyba mi nie powiecie, że E170 LOT są własnością LOT-u.
spooks 2013-08-07 10:10   
spooks - Profil spooks
Ja myślę że wybór padnie na boeinga. LOT będzie niebawem negocjował odszkodowanie za 787, boeing szybciej obieca przyspieszenie dostaw nowych samolotów niż da więcej kasy w gotówce.
2013-08-07 10:09   
 - Profil
Ja myślę że wybór padnie na boeinga. LOT będzie niebawem negocjował odszkodowanie za 787, boeing szybciej obieca przyspieszenie dostaw nowych samolotów niż da więcej kasy w gotówce.
gosc_a3ddb 2013-08-06 22:46   
gosc_a3ddb - Profil gosc_a3ddb
gosc_6dbd4: sporo latam i ostatnio poza krajowkami widzę samoloty wypełnione w 70-90%. Jeśli zamiast 100-miejscowych bedą większe, to bedzie mozna zaoferować wiecej tańszych biletów (nie mylić z darmowymi) i tym samym utrzymać LF, bo chętnych do latania nie brakuje.
gosc_540ac 2013-08-06 22:43   
gosc_540ac - Profil gosc_540ac
Szczerze mówiąc nie rozumiem jaka moze byc korzyść z dywersyfikacji floty w tak małej linii jak Lot. Raczej przeciwnie, wierność jednej - dwóm firmom sie opłaca, mniejsze koszty obsługi, szkoleń, możliwość negocjacji lepszych warunków. Fundowac sobie zarówno Boeingi, jak i Airbusy mogą duże linie, ale nie przy 20-30 samolotach, z których prawie wszystkie to raczej samolociki niż samoloty. Miłość Lotu do B to zapewne w dużej mierze kwestia historii linii, ale skoro w 1989 roku oparto sie na Boeingach to bez sensu jest to zmieniać, a jeśli juz to tylko w sytuacji przedstawiania sie w pełni na AB, a nie kupowanie dwóch Boeingow, do tego trzech AB i dziesięciu EMB, tylko po to by znafcy z forum internetowego poczuli sie usatysfakcjonowani.
gosc_6dbd4 2013-08-06 22:11   
gosc_6dbd4 - Profil gosc_6dbd4
I gdzie Pan MIkosz chce latac owymi 180 miejscowymi A320 lub B737, jak dzis ledwo moze zlapac pasazerow jeszcze obnizajac standardy. Mania wielkosci prezesa i jego ego nie zna granic, szkoda, ze nie chce fruwac A380 po Polsce czy Europie. LOT to byla kiedys fajna linia, ale te czasy juz nie wroca. Jesli w ogole przetrwa, a zaraz nie padnie, co nie zdziwie sie jak sie wydarzy juz wkrotce.
hariko 2013-08-06 21:48   
hariko - Profil hariko
@greg0303, zgadza sie, LOT jest wierny Boeingowi jak przyslowiowy pies i w takiej sytuacji nie ma sie co dziwic, skoro zdecydowana wiekszosc naszych pilotow szkolona jest wlasnie na B,
hariko 2013-08-06 21:44   
hariko - Profil hariko
a w tzw miedzyczasie bedziemy korzystac z uslug innych przewoznikow...swietna restrukturyzacja prosze pana!
gosc_1a6ba 2013-08-06 21:22   
gosc_1a6ba - Profil gosc_1a6ba
shorty: A po co jak i tak tego nie zapełnią
shorty 2013-08-06 21:09   
shorty - Profil shorty
to może na A 380 starczy :)
gosc_1972f 2013-08-06 19:28   
gosc_1972f - Profil gosc_1972f
Tymczasem ze strony LOT zniknelo Nowe First Minute.Oj nie wrozy to dobrze
gosc_eb684 2013-08-06 19:14   
gosc_eb684 - Profil gosc_eb684
Montowany w Niemczech dwuklasowy A321 użytkowany m.in. przez Lufthansę byłby najpraktyczniejszą inwestycją gospodarczo-polityczną w EUROPEJSKI samolot, skoro LOT już eksploatuje B787 z USA oraz E170/175/195 z Brazylii, a ELO ma Q400 z Kanady ...
zenek767 2013-08-06 17:02   
zenek767 - Profil zenek767
ludzie za piniadze ktore dostal od podatnikow mozna stworzyc od zera 4 firmy po 30 samolotów !!!!
arahja 2013-08-06 16:51   
arahja - Profil arahja
niekoniecznie musza kupować bezpośrednio od B. czy A. Jest sporo firm leasingowych u których można by postarać się o jakieś 5 nowych lub prawie nowych samolotów i to nie czekając kilka lat.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy