Esky brak zwrotu kosztów lotu

Uważam, że zostałam jawnie oszukana przez esky. Nie tylko nadal nie zwrócili mi pieniędzy za odwołany przez linie lotniczą lot, ale Co gorsza utrzymują, że linie Qatar Airways zwracają koszty lotu tylko w postaci vouchera (dodatków wazne rok od daty zakupu biletu!!!). Jest to niezgodne z przepisami UE. Ponadto okazuje się wierutnym kłamstwem, ponieważ moi znajomi komunikaty na ten sam lot tylko przez Gotogate i już otrzymali zwrot( musieli poczekać ma pieniądze, ale nikt nie próbował im wciskać voucherow). Nie zamierzam zgadzać się na tak niskie praktyki, jawne złodziejstwo i brak poszanowania dla klienta i zamierza wejść na drogę sądową. Na trustpilot wiele osób opisywała podobne przejścia. Proponuje pozew zbiorowy. Skoro i tak będziemy walczyć, walczmy razem i nie dajmy się oszukiwać. Jestem w stanie zrozumieć kryzys i pewnie widziałbym się gdyby chclili mi oddać pieniądzę w późniejszym terminie, ale jawne kłamstwo i cwaniactwo nie ma usprawiedliwienia. Ponadto radzę zwrócić uwagę na recenzja na trustpilot. Sukcesywnie zgłaszają niepochlebne recenzje do weryfikacji kupując sobie czas(do momentu weryfikacji recenzja jest niewidoczna).
01/06/2020 00:04  
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_3ab3e 2020-10-22 23:33   
gość_3ab3e - Profil gość_3ab3e
Esky kłamie. Linia lotnicza daje alternatywe. Albo.voucher albo zwrot kasy.
Pisze to jako pracownik.
Zwolnli 150 osób żeby dostawać dostacje A klientów oszukuje że można tylko voucher żeby zatrzymać kasę dla siebie. To kłamstwo.
Firma jest w świetnej kondycji finansowej A maile pisane są na zasadzie kopiuj wklej

Tyle z mojej strony.
gość_13540 2020-10-21 09:31   
gość_13540 - Profil gość_13540
Charge back działa. Polecam.
gość_0207e 2020-10-20 18:10   
gość_0207e - Profil gość_0207e
Jestem w podobnej sytuacji z e Sky. Otrzymałem wiadomość że mają problem z odzyskaniem pieniędzy od ryanair, ale moge otrzymac voucher ktory musze wykorzystać najpóźniej w czerwcu 2021. Paranoja jakaś. Nie zgadzam się z takim traktowaniem. Pieniądze opłacalne na konto e Sky i od nich oczekuję zwrotu.
gość_152e2 2020-09-17 11:29   
gość_152e2 - Profil gość_152e2
Moi drodzy od lipca, próbuję wysłać reklamację do Esky, przez frmularz - niemozliwe, przez maila - za każdym razem ktoś inny odpowiada, nie czytając koresponecji wczesniejszych, nie odpowiadając na konkretne pytania i poniesione koszty...chętnie dołacze się do pozwu....
gość_020f4 2020-09-14 14:40   
gość_020f4 - Profil gość_020f4
Ja również mam problem z odzyskaniem pieniedzy za odwolany lot i chetnie przylacze sie do pozwu. Spisob traktowania klientow w ten sposob jest niedopuszczalny!
gość_152e2 2020-09-08 12:03   
gość_152e2 - Profil gość_152e2
Moi drodzy od lipca, próbuję wysłać reklamację do Esky, przez frmularz - niemozliwe, przez maila - za każdym razem ktoś inny odpowiada, nie czytając koresponecji wczesniejszych, nie odpowiadając na konkretne pytania i poniesione koszty...chętnie dołacze się do pozwu....
gość_19847 2020-09-07 13:48   
gość_19847 - Profil gość_19847
Hej,czy ktoś z was może mi podpowiedzieć gdzie i jak rozpocżać kroki prawne celem uzyskania zwrotu za niewykorzystane bilety. 25-go wrzesnia mija 180 dni od niezrealizownej usługi. Mam dość czekania i otrzymywania w kółko tego samego maila z informacją,że im przykro,że rozważają i że należy czekać. Może ktoś z was już przeszedł tą ścieżkę i mógłby się podzielić od czego zacząć i do kogo się zgłosić. Z góry serdecznie dziękuję.

Karolina
gość_0dc5f 2020-08-15 17:37   
gość_0dc5f - Profil gość_0dc5f
Mam podobna sytuacje. Kupilam przez eSky 2 bilety do Rzymu i powrot do Krakowa. Do dzis nie otrzymalam zwrot u pieniedzy. Brak wyjasnienia I brak odpowiedzi i jakiejkolwiek informacji.
ESky bede omijac szerokim lukiem. To zwykli oszusci.
gość_25a50 2020-08-10 16:01   
gość_25a50 - Profil gość_25a50
W sierpniu związku 2020 maiłam lecieć do Odessy. Na dwa tygodnie przed wylotem na Ukrainie wprowadzono dwutygodniowa kwarantannę dla osób przylatujących z Polski. Poprosiłam firmę esky o pomoc w odzyskaniu gotówki lub zamianę daty wylotu lub voucher. Esky opowiedziało mi po tygodniu, po drugim mailu
"że linia lotnicza Ryanair nie zezwala na zwrot ze względu na obostrzenia. Lot pozostaje bezzwrotny". Moim zdaniem to właśnie ze względu na obostrzenia lot powinien być odwołany lub przeniesiony na inny termin. Sądzę, że esky nie zrobiła nic w sprawie mojego lotu. Szukam osób, które chciałyby wystąpić na drogę sądową z esky w sporze zbiorowym.
gość_34381 2020-08-05 09:26   
gość_34381 - Profil gość_34381
mam to samo -1600 zł za bilety za odwołany lot 16 maja 2020 do dzisiaj brak zwrotu pieniędzy wezwałam ich dzisiaj do ostatecznej zapłaty dalszym krokiem będzie sąd w Lublinie nie może być tak, iż oni jako pośrednicy którzy wystawiają fakturę i pobierają nasze pieniądze moga być bezkarni. Mam nadzieję, iż sąd przyzna mi racje i zapłacą z odsetkami tj. od 8 dnia od odwołania bo 7 dni daje dyrektywa UE na zwrot
gość_2acbd 2020-07-30 21:05   
gość_2acbd - Profil gość_2acbd
mam dokładnie to samo.esky jest mi winne 650 zł za bilety z kwietnia i maja.Nadal nic,choć zgłosiłam że interesuje mnie tylko zwrot gotówki.Złodzieje!!!!!!
gość_7d59c 2020-07-29 10:57   
gość_7d59c - Profil gość_7d59c
Próbował ktoś dokonać weryfikacji bezpośrednio na stronie Ryanaira? Komuś się udało?
gość_56975 2020-06-22 08:32   
gość_56975 - Profil gość_56975
Piszesz ze jest to niezgodne z przepisami UE ;) Tylko że Qatar Airways nie jest firmą ktora musi sie do tego stosować. Także rybka - a esky dostosowuje się do tego co linie oferuja. Poza tym mialem u nich kilka biletów i nikomu nie wciskają na siłe voucherów
gość_ce5d8 2020-06-03 02:01   
gość_ce5d8 - Profil gość_ce5d8
Chargeback przejdzie, najwyżej trochę potrwa. Musisz napisać do pośrednika, że nie zgadzasz się na voucher, powołać się na ostatnią interpretację przepisów Unii Europejskiej. Poczekaj na odpowiedź, jeśli nie odpowiedzą w ciągu tygodnia, zwróć się do banku i napisz, że linia lotnicza nie zaoferowała opłaconej usługi, a pośrednik nie odpowiada (lub nie stosuje się do interpretacji przepisów UE). Chargeback długo trwa, ale trzeba być wytrwałym, nie zgadzać się na żadne umorzenia chargebacku - każdą płatność kartą można reklamować jedynie raz, więc walcz skutecznie. Powodzenia - od początku kwietnia zmagam się z liniami TAP.
kotwbutach 2020-06-02 23:27   
kotwbutach - Profil kotwbutach
Charge back w tym wypadku nie przejdzie, już sprawdzałam.
kotwbutach 2020-06-02 23:26   
kotwbutach - Profil kotwbutach
Zgadzam się z radą, żeby następny raz kupować u przewoźnika. Ostatnio tak robiłam z Emirates i szczerze nie wiem co mnie podkusiło tym razem...ale to tylko gdybologia stosowana. Mleko się rozlało i nie zamierzam zostawić tego.

Groentje 2020-06-02 10:57   
Groentje - Profil Groentje
Bilety kupuj zawsze u przewoźnika, pośrednik to największa niewiadoma lotu. A co do praktyk esky czy innych linii itd., 3 miesiące temu nie mieli skrupułów by liczyć nadprogramowy gram czy centymetr, więc teraz my nie powinniśmy mieć skrupułów rozliczać ich z niedoszłych umów transportu!
gość_13540 2020-06-02 08:20   
gość_13540 - Profil gość_13540
Złóż w banku wniosek o charge back i już. Bez łaski pieniądze wracają na konto w ciągu tygodnia. Oczywiście działa przy płatności kartą.
gość_aae77 2020-06-01 22:39   
gość_aae77 - Profil gość_aae77
Na drugi raz kupuj bilety u przewoznika,a nie przez posrednika. I unikniesz kłopotów.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama