Esky brak zwrotu kosztów lotu
Uważam, że zostałam jawnie oszukana przez esky. Nie tylko nadal nie zwrócili mi pieniędzy za odwołany przez linie lotniczą lot, ale Co gorsza utrzymują, że linie Qatar Airways zwracają koszty lotu tylko w postaci vouchera (dodatków wazne rok od daty zakupu biletu!!!). Jest to niezgodne z przepisami UE. Ponadto okazuje się wierutnym kłamstwem, ponieważ moi znajomi komunikaty na ten sam lot tylko przez Gotogate i już otrzymali zwrot( musieli poczekać ma pieniądze, ale nikt nie próbował im wciskać voucherow).
Nie zamierzam zgadzać się na tak niskie praktyki, jawne złodziejstwo i brak poszanowania dla klienta i zamierza wejść na drogę sądową.
Na trustpilot wiele osób opisywała podobne przejścia. Proponuje pozew zbiorowy. Skoro i tak będziemy walczyć, walczmy razem i nie dajmy się oszukiwać. Jestem w stanie zrozumieć kryzys i pewnie widziałbym się gdyby chclili mi oddać pieniądzę w późniejszym terminie, ale jawne kłamstwo i cwaniactwo nie ma usprawiedliwienia. Ponadto radzę zwrócić uwagę na recenzja na trustpilot. Sukcesywnie zgłaszają niepochlebne recenzje do weryfikacji kupując sobie czas(do momentu weryfikacji recenzja jest niewidoczna).
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Ehhh, dlatego ja jeżdżę tylko na wakacje z biurem Itaka.
Erycospzoo
2021-07-06 09:12
Wzywam wszystkich ludzi oszukanych przez esky do kontaktu i skladamy zawiadomienie do prokuratury odwołują loty a nie zwracaja pieniedzy jawne wyludzienie zadnego kontaktu z tą firmą piszą ,ze dokonano zwrotu informacja bez pokrycia piszcie ludzie na mój email
zobacz link mój numer rezerwacji 7833115285
Pedro2018
2021-02-27 22:17
Nie rozumiem, dlaczego w opisanej sytuacji nie wystąpisz do przewoźnika o zwrot ceny biletu, a następnie na drogę sądową. Przewoźnik zobowiązany jest do zwrotu ceny biletu, gdy lot jest odwołany, co potwierdził dawno temu TSUE. Podobny pogląd przyjmują także niemieckie sądy
zobacz link W Polsce także zapadają podobne orzeczenia. Pośrednik to tylko pośrednik. Pośrednik nie wypłaca odszkodowania, choć u niego kupuje się bilet.
Ja również nie otrzymałam zwrotu z esky za odwołany lot Aerofłotu do Chin/na lipec 2020/. Suma za bilet w obie strony niemała. Napisałam wniosek o zwrot ,otrzymałam emaila ,że procesowanie się z linią potrwa kilka miesięcy i żebym więcej nie pisała tylko czekała na ich /esky/ odpowiedź. W grudniu dostałam od Aerofłotu kod do aktywacji vouchera. Vouchera ,którego miałabym aktywować tym kodem nie otrzymała. Zadzwoniłam do esky i odpowiedź mnie zaskoczyła-mam sobie sama załatwiać formalności z Aerofłotem ,esky to nie interesuje ,bo przecież oni zakupili bilety i je ...serwisowali.Mam sobie z rosyjskiego translatorem tłumaczyć -poradziła mi pani z esky.Do Chin obecnie już nie mam po co lecieć/zmieniły się okoliczności/,ale najgorsze ,że zostałam dzięki esky bez vouchera i bez pieniędzy ,
gość_3ab3e
2020-10-22 23:33
Esky kłamie. Linia lotnicza daje alternatywe. Albo.voucher albo zwrot kasy.
Pisze to jako pracownik.
Zwolnli 150 osób żeby dostawać dostacje A klientów oszukuje że można tylko voucher żeby zatrzymać kasę dla siebie. To kłamstwo.
Firma jest w świetnej kondycji finansowej A maile pisane są na zasadzie kopiuj wklej
Tyle z mojej strony.
gość_13540
2020-10-21 09:31
Charge back działa. Polecam.
gość_0207e
2020-10-20 18:10
Jestem w podobnej sytuacji z e Sky. Otrzymałem wiadomość że mają problem z odzyskaniem pieniędzy od ryanair, ale moge otrzymac voucher ktory musze wykorzystać najpóźniej w czerwcu 2021. Paranoja jakaś. Nie zgadzam się z takim traktowaniem. Pieniądze opłacalne na konto e Sky i od nich oczekuję zwrotu.
gość_152e2
2020-09-17 11:29
Moi drodzy od lipca, próbuję wysłać reklamację do Esky, przez frmularz - niemozliwe, przez maila - za każdym razem ktoś inny odpowiada, nie czytając koresponecji wczesniejszych, nie odpowiadając na konkretne pytania i poniesione koszty...chętnie dołacze się do pozwu....
gość_020f4
2020-09-14 14:40
Ja również mam problem z odzyskaniem pieniedzy za odwolany lot i chetnie przylacze sie do pozwu. Spisob traktowania klientow w ten sposob jest niedopuszczalny!
gość_152e2
2020-09-08 12:03
Moi drodzy od lipca, próbuję wysłać reklamację do Esky, przez frmularz - niemozliwe, przez maila - za każdym razem ktoś inny odpowiada, nie czytając koresponecji wczesniejszych, nie odpowiadając na konkretne pytania i poniesione koszty...chętnie dołacze się do pozwu....
gość_19847
2020-09-07 13:48
Hej,czy ktoś z was może mi podpowiedzieć gdzie i jak rozpocżać kroki prawne celem uzyskania zwrotu za niewykorzystane bilety. 25-go wrzesnia mija 180 dni od niezrealizownej usługi. Mam dość czekania i otrzymywania w kółko tego samego maila z informacją,że im przykro,że rozważają i że należy czekać. Może ktoś z was już przeszedł tą ścieżkę i mógłby się podzielić od czego zacząć i do kogo się zgłosić. Z góry serdecznie dziękuję.
Karolina
gość_0dc5f
2020-08-15 17:37
Mam podobna sytuacje. Kupilam przez eSky 2 bilety do Rzymu i powrot do Krakowa. Do dzis nie otrzymalam zwrot u pieniedzy. Brak wyjasnienia I brak odpowiedzi i jakiejkolwiek informacji.
ESky bede omijac szerokim lukiem. To zwykli oszusci.
gość_25a50
2020-08-10 16:01
W sierpniu związku 2020 maiłam lecieć do Odessy. Na dwa tygodnie przed wylotem na Ukrainie wprowadzono dwutygodniowa kwarantannę dla osób przylatujących z Polski. Poprosiłam firmę esky o pomoc w odzyskaniu gotówki lub zamianę daty wylotu lub voucher. Esky opowiedziało mi po tygodniu, po drugim mailu
"że linia lotnicza Ryanair nie zezwala na zwrot ze względu na obostrzenia. Lot pozostaje bezzwrotny". Moim zdaniem to właśnie ze względu na obostrzenia lot powinien być odwołany lub przeniesiony na inny termin. Sądzę, że esky nie zrobiła nic w sprawie mojego lotu. Szukam osób, które chciałyby wystąpić na drogę sądową z esky w sporze zbiorowym.
gość_34381
2020-08-05 09:26
mam to samo -1600 zł za bilety za odwołany lot 16 maja 2020 do dzisiaj brak zwrotu pieniędzy wezwałam ich dzisiaj do ostatecznej zapłaty dalszym krokiem będzie sąd w Lublinie nie może być tak, iż oni jako pośrednicy którzy wystawiają fakturę i pobierają nasze pieniądze moga być bezkarni. Mam nadzieję, iż sąd przyzna mi racje i zapłacą z odsetkami tj. od 8 dnia od odwołania bo 7 dni daje dyrektywa UE na zwrot
gość_2acbd
2020-07-30 21:05
mam dokładnie to samo.esky jest mi winne 650 zł za bilety z kwietnia i maja.Nadal nic,choć zgłosiłam że interesuje mnie tylko zwrot gotówki.Złodzieje!!!!!!
gość_7d59c
2020-07-29 10:57
Próbował ktoś dokonać weryfikacji bezpośrednio na stronie Ryanaira? Komuś się udało?
gość_56975
2020-06-22 08:32
Piszesz ze jest to niezgodne z przepisami UE ;) Tylko że Qatar Airways nie jest firmą ktora musi sie do tego stosować. Także rybka - a esky dostosowuje się do tego co linie oferuja. Poza tym mialem u nich kilka biletów i nikomu nie wciskają na siłe voucherów
gość_ce5d8
2020-06-03 02:01
Chargeback przejdzie, najwyżej trochę potrwa. Musisz napisać do pośrednika, że nie zgadzasz się na voucher, powołać się na ostatnią interpretację przepisów Unii Europejskiej. Poczekaj na odpowiedź, jeśli nie odpowiedzą w ciągu tygodnia, zwróć się do banku i napisz, że linia lotnicza nie zaoferowała opłaconej usługi, a pośrednik nie odpowiada (lub nie stosuje się do interpretacji przepisów UE). Chargeback długo trwa, ale trzeba być wytrwałym, nie zgadzać się na żadne umorzenia chargebacku - każdą płatność kartą można reklamować jedynie raz, więc walcz skutecznie. Powodzenia - od początku kwietnia zmagam się z liniami TAP.
kotwbutach
2020-06-02 23:27
Charge back w tym wypadku nie przejdzie, już sprawdzałam.
kotwbutach
2020-06-02 23:26
Zgadzam się z radą, żeby następny raz kupować u przewoźnika. Ostatnio tak robiłam z Emirates i szczerze nie wiem co mnie podkusiło tym razem...ale to tylko gdybologia stosowana. Mleko się rozlało i nie zamierzam zostawić tego.