×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Esky brak zwrotu kosztów lotu


Uważam, że zostałam jawnie oszukana przez esky. Nie tylko nadal nie zwrócili mi pieniędzy za odwołany przez linie lotniczą lot, ale Co gorsza utrzymują, że linie Qatar Airways zwracają koszty lotu tylko w postaci vouchera (dodatków wazne rok od daty zakupu biletu!!!). Jest to niezgodne z przepisami UE. Ponadto okazuje się wierutnym kłamstwem, ponieważ moi znajomi komunikaty na ten sam lot tylko przez Gotogate i już otrzymali zwrot( musieli poczekać ma pieniądze, ale nikt nie próbował im wciskać voucherow). Nie zamierzam zgadzać się na tak niskie praktyki, jawne złodziejstwo i brak poszanowania dla klienta i zamierza wejść na drogę sądową. Na trustpilot wiele osób opisywała podobne przejścia. Proponuje pozew zbiorowy. Skoro i tak będziemy walczyć, walczmy razem i nie dajmy się oszukiwać. Jestem w stanie zrozumieć kryzys i pewnie widziałbym się gdyby chclili mi oddać pieniądzę w późniejszym terminie, ale jawne kłamstwo i cwaniactwo nie ma usprawiedliwienia. Ponadto radzę zwrócić uwagę na recenzja na trustpilot. Sukcesywnie zgłaszają niepochlebne recenzje do weryfikacji kupując sobie czas(do momentu weryfikacji recenzja jest niewidoczna).

01/06/2020 00:04,  
<>

gość_c0bdb - Profil
gość_c0bdb
  

gość_56975 - Profil
gość_56975
  
Piszesz ze jest to niezgodne z przepisami UE ;) Tylko że Qatar Airways nie jest firmą ktora musi sie do tego stosować. Także rybka - a esky dostosowuje się do tego co linie oferuja. Poza tym mialem u nich kilka biletów i nikomu nie wciskają na siłe voucherów
22/06/2020 08:32  

gość_ce5d8 - Profil
gość_ce5d8
  
Chargeback przejdzie, najwyżej trochę potrwa. Musisz napisać do pośrednika, że nie zgadzasz się na voucher, powołać się na ostatnią interpretację przepisów Unii Europejskiej. Poczekaj na odpowiedź, jeśli nie odpowiedzą w ciągu tygodnia, zwróć się do banku i napisz, że linia lotnicza nie zaoferowała opłaconej usługi, a pośrednik nie odpowiada (lub nie stosuje się do interpretacji przepisów UE). Chargeback długo trwa, ale trzeba być wytrwałym, nie zgadzać się na żadne umorzenia chargebacku - każdą płatność kartą można reklamować jedynie raz, więc walcz skutecznie. Powodzenia - od początku kwietnia zmagam się z liniami TAP.
03/06/2020 02:01  

  
Charge back w tym wypadku nie przejdzie, już sprawdzałam.
02/06/2020 23:27  

  
Zgadzam się z radą, żeby następny raz kupować u przewoźnika. Ostatnio tak robiłam z Emirates i szczerze nie wiem co mnie podkusiło tym razem...ale to tylko gdybologia stosowana. Mleko się rozlało i nie zamierzam zostawić tego.


02/06/2020 23:26  

  
Bilety kupuj zawsze u przewoźnika, pośrednik to największa niewiadoma lotu. A co do praktyk esky czy innych linii itd., 3 miesiące temu nie mieli skrupułów by liczyć nadprogramowy gram czy centymetr, więc teraz my nie powinniśmy mieć skrupułów rozliczać ich z niedoszłych umów transportu!
02/06/2020 10:57  

gość_13540 - Profil
gość_13540
  
Złóż w banku wniosek o charge back i już. Bez łaski pieniądze wracają na konto w ciągu tygodnia. Oczywiście działa przy płatności kartą.
02/06/2020 08:20  

gość_aae77 - Profil
gość_aae77
  
Na drugi raz kupuj bilety u przewoznika,a nie przez posrednika. I unikniesz kłopotów.
01/06/2020 22:39  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie