×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Zwrot za anulowany lot Wizz Air


gość_12153
gość_12153
Witam, mój lot został anulowany i dostałam informację by zalogować się na swoje konto aby odzyskać pieniądze. Zrobiłam to poprzez aplikację na telefonie, kliknęłam zwrot, wyświetlił się regulamin zwrotu na konto wizz 120% ale nie było do wybrania żadnej opcji (zwrot na konto bankowe lub na konto wizz). Przeszłam dalej, bo myślałam że w kolejnej sekcji będzie możliwość wybrania formy zwrotu, a tu cyk środki już przelane na konto wizz... I tu moje pytanie czy da się to jakoś cofnąć, zwrócić pieniądze z konta wizz i wnioskować o zwrot bankowy?

23/03/2020 19:03,  
gość_d2af7 - Profil
gość_d2af7
  

  
Witam, anulowano mi 3 loty i wzrot oddali na wizz, chce zarezerowac nowy lot i wykorzystać środki z konta jak to zrobić?
1 dzień, 15 godzin temu  

gość_f3756 - Profil
gość_f3756
  
Ile czeka się na zwrot? Fakturę otrzymałam 26.03 i do tej pory kasy brak choć na fakturze istnieje data płatności właśnie na 26.03 :(
2 dni, 3 godziny temu  

gość_49cfc - Profil
gość_49cfc
  
gość_4b85e: tak. Tylko jeśli przewoźnik odwoła lot przysługuje ci zwrot pełnej kwoty, zgodnie z obowiązującym prawem UE. Dopóki linia formalnie lotu nie odwoła anulacja przelotu odbywa się na warunkach taryfy. Trzeba wytrzymać nerwowo i odczekać. Po pierwsze, bardzo możliwe, ze w maju nadal ruch lotniczy będzie uziemiony, a nawet jeśli już nie, to mogą pojawić się możliwości przebukowania. Z tego co widzę wszystkie linie mniej lub bardziej stosują taktykę trzymania klientów do ostatniej chwili. W Polsce rząd zakazał lotów rejsowych, wiec termin minimalny jest znany, choć i tak wiadomo, ze 12 kwietnia zakaz będzie utrzymany. Lufthansa mimo, ze plan awaryjny ma opracowany nawet na wypadek blokady ruchu do listopada, to oficjalnie status swojego lotu, czyli de facto uzyskać potwierdzenie jego odwołania (poza wybranymi rejsami dalekimi) możesz sprawdzić na maksymalnie 5-6 dni naprzód. To pozwala zatrzymać pieniądze tych klientów, którzy z nerwów już teraz skorzystają z przebukowania czy vouchera, a w przypadku takich, którzy będą chcieli zwrotu, ogranicza ruch dla call centre, bo gdyby już teraz Lufa ogłosiła, ze do konca kwietnia nie będzie latać (a to jest na razie graniczna data dla której wyloty można bezpłatnie przekładać) to ruch telefoniczny i emailowy zatkalby im wszystkie możliwe łącza.
Czekaj spokojnie na anulowanie lotu i wtedy będziesz miał prawo otrzymać pełen zwrot.
2 dni, 14 godzin temu  

gość_4b85e - Profil
gość_4b85e
  
Witam,
mój lot planowany jest na 7 maja, chciałem anulować lot na konto Wizz, no bo aktualnie innej opcji na stronie nie ma i po podaniu wszystkich danych, kliknięciu 3 razy, że zapoznałem się z wszystkimi opłatami z 2300 za bilety w podsumowaniu wyskoczyło, że zwrócą 371zł!? anulowałem akcję i co teraz? Czekać na anulowanie lotu?
2 dni, 16 godzin temu  

gość_93227 - Profil
gość_93227
  
Witam,
JA dostałem maila o anulowaniu lotu ale bez linku tylko z informacją, że środki zostaną automatycznie zwrócone na konto wizz + jeśli chcę na własne konto to wyślą w ciągu 2tyg (minęło 16dni i nic) kolejnego maila z inf. Nie wiecie co powinienem zrobić? Na koncie wizz pusto. W skrzynce pusto. Przejrzałem spam itd.
Moja sytuacja o tyle nietypowa, że anulowali mi lot powrotny z barcelony gdy jużtam byłem wiec należy mi się zwrot tylko za powrót (wróciłem wcześniej innym lotem)
3 dni, 17 godzin temu  

gość_df0e7 - Profil
gość_df0e7
  
Czytanie nie boli. Zazwyczaj zwracają mniej bo np korzystacie z Discount Clubu i za to Wam nie zwrócą. A druga sprawa na dole faktury macie informacje ze VAT jest na 0% czyli z automatu stracone 23%.

Tez zapłaciłem za bilety ponad 800 zł, na koncie wizz dali 607 a docelowo czekam na wypłatę 576 zł ... niestety
4 dni, 1 godzinę temu  

gość_abd57 - Profil
gość_abd57
  
Witam, z konta wizz możesz dalej wnioskować o zwrot środków na kartę lub konto ( środki zostaną zwrócone tak jak były płacone bilety). Po wypełnieniu wniosku na stronie otrzymasz fakturę oraz dowiesz się, że zwrot pieniędzy nastąpi do 60 dni.
Poniżej link aby wystawić wniosek, tam też pełne informacje o zwrocie.

zobacz link

4 dni, 2 godziny temu  

gość_723d5 - Profil
gość_723d5
  
Czy ta infolinia jest bezpłatna? U mnie na koncie wizzair wisi informacja, że pieniądze zostały wypłacone 25 marca, a w banku nic. Nie wiem co mam z tym robić.
5 dni, 3 godziny temu  

gość_c41c4 - Profil
gość_c41c4
  
Musicie zadzwonić na pomoc specjalną. Ja dostałam maila ze zwrócą mi pieniądze i ze mam czekać do dwóch tygodni na kolejnego maila. Nie dostałam nic, zadzwoniłam na numer +48221284905 i załatwiłam wszystko.
6 dni, 1 godzinę temu  

gość_5ef52 - Profil
gość_5ef52
  
Udalo mi sie zlozyc wniosek, aczkolwiek UWAGA!

60 dni na rozpatrzenie wniosku :)
6 dni, 5 godzin temu  

gość_43e4d - Profil
gość_43e4d
  
Ja równiez miałam anulowany lot tylko, że 2 tygodnie temu kiedy już zamknęli granice. Nie dostałam zwrotu na konto wizz. Czy powinnam coś zrobić aby ten zwrot otrzymać? Ten lot jest nadal widoczny w moich lotach historycznych.

6 dni, 21 godzin temu  

gość_0d8eb - Profil
gość_0d8eb
  
czekam na przetworzenie kredytu wizzair z konta wizz na babkowe. w seksji twój portfel widzę, że pieniądze wyszły 25 marca ale na konto jeszcze nie otrzymałem nic.
ile ten przelew idzie??
29/03/2020 10:03  

gość_e24a4 - Profil
gość_e24a4
  
obiecali,ze oddadzą 100% za bilety a tak nie jest zapłaciłam więcej,oszusci
28/03/2020 12:07  

gość_08fdd - Profil
gość_08fdd
  
Aby dostać zwrot z Wizz konta na konto bankowe należy wejść w mail, który Wizzair wysłał wraz z informacją o anulowanym locie. W treści maila jest różowe pole "go to log in". Kliknąć i zalogować się do swojego konta. Po zalogowaniu pojawi się informacja. W ostatnim akapicie jest różowy tekst " Wizz credit conversion page" - klinkac w ten tekst. Zjechać na dół i kliknąć w różowe pole "log in". Zalogować się do swojego konta Wizzair. W tym momencie pojawiają się dane do uzupełnienia, w tym numer konta, na który mają przelać kasę
27/03/2020 20:53  

gość_2f8f6 - Profil
gość_2f8f6
  
Dołączam się do pytania gość_caf26.
27/03/2020 13:57  

gość_caf26 - Profil
gość_caf26
  
Witam. Mam już pieniądze na koncie wizz jak teraz wnioskowac o przesłanie tych pieniędzy na konto bankowe?
27/03/2020 11:18  

gość_c6f20 - Profil
gość_c6f20
  
Zwrot 120% za anulowany lot nie pojawił się na moim koncie w Wizz od już prawie doby. Też tak mieliście? Jest szanse, że się pojawi? Czy od razu powinienem to reklamować?
27/03/2020 08:28  

gość_456e2 - Profil
gość_456e2
  
minęło już pół dnia a nadal kwota nie pojawiła się na koncie WIZZ, czy komuś się jeszcze tak zdarzyło? nie wiem czy czekać czy jakoś starać się pisać do nich. Żadnego maila nie dostaliśmy, brak kwoty na koncie WIZZ a jak chcę wejść w rezerwację to wyświetla mi się że jest anulowana. Co powinniśmy zrobić?
26/03/2020 20:53  

gość_456e2 - Profil
gość_456e2
  
a po wybraniu opcji zwrotu kosztów za odwołany lot po jakim czasie powinny się pojawić pieniądze na koncie wizz?
26/03/2020 13:37  

gość_24bfe - Profil
gość_24bfe
  
A czy ktoś miał problem, że wybrał opcje na konto wizz 120%, a nic zupełnie nie dostał? Lot został anulowany, a mam 0 na koncie wizz.
26/03/2020 13:31  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie