Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_3910c
2020-10-30 09:02
Czesć, co w ogole trzeba zrobic zeby z konta wizzair aplikowac o zwrot na konto bankowe, jest to dla mnie niejasne.
Ula
gość_846c2
2020-10-29 09:19
Mam podobny problem, lot został przełożony więc nie pasował mu termin, wziąłem zwrot kosztów na konto bankowe dostałem fakturę 25.09 ze pieniądze zostały niby wysłane, niestety na koncie do dzisiaj brak środków za bilet. Co robić?
gość_45ca1
2020-10-28 07:57
Witam mam zasadnicze pytanie bo nigdzie takiej informacji nie mogę znaleść,rozchodzi się o ubieganie zwrotu na konto bankowe i czy w tym przypadku muszę najpierw dokonać zwrotu na 120% na konto wizz a dopiero potem pisać o zwrot pieniędzy na konto bankowe? Nigdzie nie mogę takiej instrukcji znaleść. Dzisiaj świat jest pełen oszustów i boję się że jeżeli przeleje na konto wizz zwrot to powiedzą ze akceptowałem regulamin i widziałem co czytałem. Jako duża firma lotnicza powinna dać jasne instrukcje do procedur zwrotu pieniędzy a tak to jest umysne działanie na niekorzyść klienta.
gość_71503
2020-10-04 23:01
Od maja wałkuje z nimi temat za zwrot 3 biletów, niby przysłali podtwierdzenie przelewu zwrotu pieniędzy śle z konta w Anglii na konto w Anglii a ja podawałam konto polskie po czym bardzo łatwo sprawdzić ponieważ zawsze się zaczyna od pl, dałam im 7 dni znów na zwrot jeżeli nie zobaczę swoich pieniędzy na koncie oddaje sprawę do europejskiego biura odszkodowań
gość_d6ca6
2020-09-23 18:39
Bardzo Was proszę o podanie najlepszego sposobu na zwrot kasy w Wizz Air. Nigdy tego nie robiłam a właśnie odwołano mi 6 lotów (!) w październiku... Nie chcę ich punktów tylko zwrot. Płaciłam przelewem. Co i jak robić w pierwszej kolejności? Co kliknąć i gdzie?
gość_6e577
2020-09-16 13:02
Mam troszkę inne pytanie, ale również związane ze zwrotem pieniędzy.
01.07 zakupiłam bilety, które opłaciłam sobie środkami, które miałam dostępne na swoim koncie Wizz (3 280zł), Wizzair miesiąc temu zmienił mi datę wylotu, więc miałam opcję anulacji i zwrotu pieniędzy. W dniu dzisiejszym wybrałam opcję 120% zwrotu na konto Wizz. Pieniążki przyszły od razu... ale zamiast 120%, otrzymałam tylko 100%, czyli ponownie kwotę 3 280zł, zamiast 3 936zł (120%). Czy komuś się też tak już zdarzyło? Czy to ma jakieś znaczenie, że za te (anulowane) bilety płaciłam swoimi środkami na koncie Wizz i dlatego mi nie przysługuje 120%? Nigdzie na ich stronie nie potrafiłam znaleźć takiej informacji...
gość_cb4b9
2020-09-11 11:47
Mam transakcję "wyzerowaną" 25.03 a do dziś nie otrzymałem zwrotu.
Jakim kanałem składacie reklamację?
Czy ktoś przećwiczył charge back na karcie kredytowej?
gość_5b1d9
2020-08-26 19:04
Warto wysłać reklamację. Ja miałem dwa loty do zwrotu - jeden z maja (anulowanie w maju), drugi z lipca (anulowanie w czerwcu). Z konta Wizz kwoty zeszły mi częściowo w połowie lipca. Po wysłaniu reklamacji po 7 dniach miałem jednocześnie zwrot pieniędzy na konto z obydwu lotów.
gość_3d18f
2020-08-22 17:50
Od wyzerowania konta ,,Wizz'' minęło 30 dni. Numer konta podany, informacja ,,wypłacone'' widnieje, a na koncie bankowym pieniędzy nadal nie ma.
gość_2b03a
2020-08-19 16:47
Tak jak, pisałem w poniższej korespondencji pod nickiem gość_2b03a w dniu dzisiejszym po równo 14 dniach od złożonej reklamacji dostałem zwrot na konto w 100%. Piszcie reklamacje dobrze je uzasadniając, bo jak widać jest to skuteczne. Pozdrawiam i powodzenia
gość_be32f
2020-08-19 12:46
Czekam od marca na zwrot, w maju oddali za bagaż, który dokupiłam. Kontaktowałam się wielokrotnie, dwa razy odpisali , że wysłali zwrot za bilety, kłamali. Dzwoniłam, i nie wysłali. Brak kontaktu od lipca. Pół roku minęło....
gość_d5f81
2020-08-17 14:34
Właśnie otrzymałem zwrot za bilety anulowanego lotu w Wizzer. Czekałem ponad 3 miesiące.
gość_2b03a
2020-08-12 16:07
09.08.2020 po 4 dniach od wysłania skargi, dostałem odpowiedź:
Uprzejmie informuję, że Pana prośba o przekształcenie kredytu WIZZ na zwrot pieniędzy na oryginalną metodę płatności została przesłana pomyślnie. Informujemy, że z uwagi na obecną sytuację na świecie realizacja tego zlecenia może się wydłużyć, dlatego prosimy o cierpliwość. Proszę przyjąć nasze przeprosiny. Zgłoszenia o zwrot środków są naszym priorytetem i zostaną wkrótce przetworzone. itd...
Wysłałem poprzez skargi podziękowanie za odpowiedź, z informacją że poczekam cierpliwie 14 dni. To co mi napisali to wiedziałem już 29.05.2020, po wyzerowaniu konta WIZZ.
gość_07088
2020-08-12 12:49
ja pisałem 13.07 do dnia dzisiejszego nic zero kontaktu , odpowiedzi !!
TO JEST NIEZGODNE Z PRAWEM !! ILE MIESIĘCY MAJĄ OBRACAĆ NASZĄ GOTÓWKĄ ? OKAŻE SIĘ , ŻE NIGDY JEJ NIE DOSTANIEMY
gość_2b03a
2020-08-09 15:41
Ja wyzerowane konto Wizz miałem już 29.05.2020. Dostałem również na maila fakture potwierdzającą. Do dnia dzisiejszego pieniędzy na koncie brak... 05.08.2020 napisałem skargę na razie cisza. Też poczekam te 14 dni.
gość_2b03a
2020-08-09 15:35
Ja wyzerowane konto Wizz miałem już 29.05.2020, dostałem również na maila fakturę potwierdzającą. Do dnia dzisiejszego brak pieniędzy na koncie... W dniu 05.08.2020 napisałem skargę i na razie cisza. Też poczekam te 14 dni.
gość_ecb2a
2020-08-08 17:12
Tez czekam na zwrot 22.07.2020 wyplacili z konta wizz i dalej nic na moim koncie nie ma pisalem skarge przez strone... nawet nie odpisali... jesli jest tak jak na dole ktos pisal ze 14 dni ksieguja pieniadze to zostalo im 2 dni... Jak zaplacic za bilet to trzeba odrazu jak oni maja zwrocic to kombinuja oby tylko nie zwrocic... jednym slowem TRAGEDIA!
gość_af553
2020-08-06 20:25
Ja kontaktowalam się przez opcję skargi na stronie Wizz. Dziś dostałam odopowiedz na jedną z reklamacji. Po wyzerowaniu konta Wizz płatność ksieguje się do 14 dni roboczych. Wysłali zwrot na oryginalny link. Mają jeszcze 4 dni.
gość_ea5fa
2020-08-06 18:24
Mnie również wyzerowali pieniądze na koncie wizzair 24.07.2020, ale zwrotu na konto bankowe nie zrobili. Trzeba czekać czy złożyć skargę?
gość_28e06
2020-08-05 14:51
Czy ktoś może podać e-mail na jaki się z nimi kontaktował w sprawie zwrotu pieniędzy na konto bankowe?