Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
i co ciagle cisze w sprawie rozwoju LOTu w portach regionalnych??
szot: To dobrze, ze chociaz wiecej z biznesie dorzuca. No i mam nadzieje, ze w 787 nie beda juz proponowac paxom wazacego 2kg 'otwarzacza multimedialnego' ;) tylko zapewnia jakis lepszy system.
14 ERJ-145 posiadał w sumie; 8 już sprzedane lub oddane dostawy
that: Niewykluczone jest, że LOT (jako jeden z największych i najlepszych klientów Embraera) złoży zamówienie na kolejne, tym bardziej że ostatecznie, wg ostatnich informacji z zarządu LOTu jakie płyną, wszystkie 6 ERJ-145 z 14 jakie LOT posiada pójdą w odstawkę wg harmonogramu: 3ERJ-145 w 2010 i 3 ERJ-145 w 2011 powiedzą papa. Wg informacji jakie mam nie planuje się w 787 w LOT klasy pierwszej, będzie natomiast większa niż w obecnych 767 klasa biznes
szot: Fajnie, ze beda nowe 4x E195 ale to niezawiele, zwazajac na to, ze chca wycofac B737. A tak z innej beczki, wiesz moze jaka jest planowana konfiguracja Dreamlinerow? No i czy zamierzaja wprowadzic First class?
disorder
2010-02-23 13:11
Z rejsami do i z VIE jest tak, że w każdą stronę lecą tranzyty do USA - dużo tranzytów do VIE i dużo tranzytów do USA na rejsy LOT, co mnie bardzo ciekawi. :) Fajne!
W 2011 nastąpi planowana dostawa 4 Embraerów 195 w konfiguracji: klasa business: 12 seats /economy 100. Samoloty zastąpią 737-500
szot: Racja, tu juz zaczyna sie "spor polityczny" zaczynajac od pomaranczowej rewolucji (Ukraina) poprzez gaz, itp... Tak wiec przyklad z LO do PEK to jeden z efektow niewlasciwej polityki naszego kraju. // 15 osob z VIE to dobry wynik, oraz paxami ze wschodu. Ukraina ma jednak dobre polaczenie z JFK, gdzie lata AeroSvit jak i Delta.
that: tak naprawdę, jeśli chodzi o korytarze dla LO nad Rosją to wchodzą tu nieczyste rozgrywki ze strony Rosji....
hamburg: jak wracałem z VIE by LO z minizlotu to w E70 było aż 15 Austriaków lecących z VIE via WAW do USA by LO :)
hambi: Kiepskie godziny lotow to jedno, korytarz polnocy to drugie, dzieki ktoremu lot WAW- PEK trwal o 3h wiecej niz FRA-PEK (gdzie LH uzywala korytarza poludniowego Rosji). Otwarli polaczenie a zapomnieli wynegocjowac najwazniejszych rzeczy.
that: Bo mieli kiepskie godziny lotow...jak by skoncentrowali sie tez na dopasowanie godzin lotow z poza PL to moze i tez wiecej pasazerow by polecialo. /// LO ma calkiem fajne ceny z VIE do USA via WAW...wiec mysle ze tam jakis procent z poza PL tez jest na takich lotach.
that: 75% to Polacy lub pochodzenia polskiego; znaczna grupa ostatnio to także Austriacy i "ściana wschodnia"
dominik14: Pekin juz byl, LF wynosil 30% ... a odbylo sie jedynie kilka rejsow. Nawet do olimpiady nie dociagneli, ktora byla miesiac pozniej odkad wycofali sie z obslugiwania tej trasy. W LA nie ma zgrupowania Polakow (jak NYC,ORD) a oferta transferowa dla paxow z EU jest slaba wiec nic z tego nie wyjdzie. Ciekaw jestem, jak % na lotach LO do USA to paxy dolatujacy z poza Polski??
disorder
2010-02-22 16:37
Szot: Ooooooo! No pięknie! Tego nie wiedziałem. To znaczy słyszałem o czarterach do Norwegii tak na prawdę, ale nie pomyślałem, co wtedy z numerem rejsu.
np. z rozkładu: rejs WRO-WAW z godziny 12:35 ma oznaczenie LO3854(K2), czyli rejs LOTu wykonywany przez euroLOT; disordku czasami euroLOT wykonyje rejsy czarterowe i wtedy ma swoje oznaczenie rejsu np. K25200 z WAW - ...
disorder
2010-02-22 15:59
irton: Ma LO bo wykonuje loty dla LOTu, jest po prostu tylko operatorem rejsów PLL LOT.
disorder
2010-02-22 15:58
irton: euroLOT ma numery lotów zaczynające się od LO, ale skrót jako taki ma K2, chociaż sam jako euroLOT rejsów zdaje się nie wykonuje.
dominik14
2010-02-22 15:45
that: prawdopodobnie LO otworzy nowe trasy np. Pekin, LA, Tokyo itp.
Jurku, chyba nikt tak na tym forum nie grymasi jak Ty!!! Czasem działasz na mnie jak jakiś koszmar z dzieciństwa. W jaki wątek nie zaglądnę, tam Twoje komentarze, które dosyć często są marudne.