Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_acebd
2012-11-01 16:55
Święte słowa "a ceny nie były większe od innych lotnisk i przewoźników" a z tą mądrością SAS-u to na razie nie widać, ale może się coś zmieni
gosc_ea87d
2012-11-01 11:45
Będzie znacznie lepsze wykorzystanie CPH jako hubu pod warunkiem porannego lotu z LCJ aby było dużo więcej możliwości przesiadek, a ceny nie były większe od innych lotnisk i przewoźników ... wierzę w mądrość SASu i trzymam kciuki za powodzenie w PL.
Ludzie nie patrzcie na cenę lotu LCJ-CPH jako wyznacznik powodzenia tego połączenia. Jasne, że LCJ-CPH jest droższa niż z WAW gdzie na trasie do CPH jest konkurencja (LOT vs SAS). Oferta SAS jest jednak skierowana głównie dla pasażerów przesiadających się w CPH. Myślę że do samej Kopenhagi z Łodzi latać będzie tylko garstka pasażerów - reszta to przesiadkowicze. Jeśli i na rejsach przesiadkowych z LCJ są drakońskie ceny to dopiero wtedy można jakieś wnioski wyciągać.
gosc_dc415
2012-10-31 12:21
Niestety w Polsce nie mamy rynku pasażera-konsumenta, a mamy rynek linii lotniczych. Wymuszanie dopłat i stawianie wygórowanych żądań to codzienność. Wystarczy zobaczyć co wyprawia Wizzair (ceny za loty z LCJ do DTM w marcu 2013 w porównaniu z innymi miastami np. POZ za marzec 2013) to istna próba szantażu.
gosc_36008
2012-10-31 11:24
Jak dla mnie to polaczenie jest super. Ale ponad 1000 pln za lot w obie strony odstraszy wiekszosc Polakow i wybiora WAW ( 700 pln a niejednokrotnie taniej )
gosc_bcf15
2012-10-31 08:34
w LCJ przydałby się Norwegian i KLM/AF a wtedy konkurencja może zmusi SAS do uatrakcyjnienia oferty
gosc_a2fe4
2012-10-31 00:45
loty za 100 euro do hubu CPH to rozsądna cena i jeśli SAS chce rozwinąć na stałe skrzydła w PL powinien optymalnie konkurować ...
gosc_c433c
2012-10-31 00:44
Najdziwniejsze jest to, że obecni dziennikarze na spotkaniu z kierownictwem SAS-u nie zapytali się o "promocyjne " ceny z Łodzi, które spowodują odwrót tej linii z Łodzi po 3 miesiącach. Przykład 14 pasażerów na pokładzie na 50 miejsc , a cena jak z kosmosu.
gosc_6a3f3
2012-10-30 20:45
jak by była konkurencja na tej trasie można było by inaczej rozmawia a że z łodzi tylko sas lata do cph to sie nie dziwie czemu są takie ceny w porównaniu do waw
gosc_5741d
2012-10-30 18:34
60-70% obłożenia w 50 osobowym samolocie? Innym razem kilka osób tylko? No to se polatali jak z KTW. Info o zamknięciu trasy już niedługo zobaczycie:)
gosc_26d07
2012-10-30 14:59
Ceny w SAS-ie na loty z Łodzi są kosmiczne, jeśli polityka cenowa SAS-u się nie zmieni to długo nie polata. Poczynania cenowe SAS-u można tylko porównać do mafii taksówkowej, gdzie ceny brane są z sufitu
gosc_d8a87
2012-10-30 14:46
Banki omowily finabsowania lini Sas dzisiejsza prasa w skandynawi o tym pisze,U dolu link.Zbliza sie wiec plajta kolejnej linii w tym roku
zobacz link
gosc_47080
2012-10-30 10:23
Dzisiaj rano zawieszono obrot akcjami SASu....
zobacz link
gosc_b8a98
2012-10-30 09:07
Łodzianie nie mają bezpośredniego połączenia ze Sztokholmem itd więc może CRJ200 da się wykorzystać również na szwedzkie połączenia SASu z LCJ ... ?
gosc_9831c
2012-10-30 08:43
SAS intensywnie promując loty LCJ-CPH na pewno pozyska wielu pasażerów, którzy wykorzystają możliwości duńskiego hubu i za kilka miesięcy potrzebny będzie większy samolot, tak samo jak w innych polskich portach regionalnych ...
Coś czuję, ze to połączenie podzieli losy KTW...
a co to za samolocik, no na inauguracje mogli dac samolot z pelnymmalowaniem bo tak to sie wydaje ze mamy powtorke z szyman i samolotow cia