Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_d6075
2012-10-22 21:58
na zimę gotowi, na jesień jeszcze nie...
gosc_dd5dc
2012-10-22 15:30
Ale nie na Mgle lol. Biena Warszawa zeby ILS III nie mieli.
gosc_36ed4
2012-10-22 10:39
To może jeszcze wymienią serwer? Bo co mgła to nie można sprawdzić przylotów/wylotów bo "Serwis jest chwilowo nadmiernie obciążony z powodu dużej liczby odwiedzających witrynę." Chyba, że opady śniegu nie generują dodatkowego ruchu na stronie...
ta zamist kolejnej koparki kupiliby ILS III , bo wstyd na caly swiat
gosc_accef
2012-10-22 07:30
wspaniała technika ? mam nadzieję, że na WAW mgły zimą nie będzie ... aby nie było tak jak z dachem na Stadionie Narodowym
gosc_bdd4c
2012-10-22 07:06
Na razie to Okęcie ma problem z mgłą od paru dni....
gosc_3cfd2
2012-10-21 22:50
Okęcie jest super przygotowane, to już wiemy. A co tam słychać w podwarszawskim kurniku - Modlinie? Czy operatorzy sprzętu ćwiczą już szyk maszyn i zwroty pod ruchem dolotowym i odlotowym na drodze startowej? Wiedzą kiedy zastosować płyn zabezpieczający przed zalodzeniem, kiedy granulat, a kiedy ich mieszankę? Chłopaki na Okęciu uczą się tego od 20 lat, a ich koledzy z WMI? Odnoszę wrażenie, że to będzie pierwsza i ostatnia zima tego "lotniska".
gosc_cf0da
2012-10-21 22:11
Hehe - ani widu śniegu ale do tego już gotowi, ale przez mgły zamykają lotnisko!
Żaden strach, tyle że nie ma co liczyć (bez back'upów), że przesiadka na inny lot FRanka (lub czegoś znacznie od niego droższego) gdzieś dalej na południe EU "na pewno" (to było wiadome już w sierpniu, gdy pojawiły się bilety za 1 PLN) się uda xD
tak czy owak strach latać z tamtej budy... jak ludzie się zrażą do Modlina w zimie to żadne kampanie marketingowe ani bilety po 1 złotówce tego zaufania nie przywrócą... Wizz z podkulonem ogonem wróci do WAW
gosc_b1495
2012-10-20 18:03
FR ma bardzo restrykcyjne minima, inne niż większość linii, także wobec braku ILS w Modlinie będzie dramat w zimie ale who cares???
gosc_53f8d
2012-10-20 16:26
czy w WAW pas startowy w nocy podczas opadów jest odśnieżany żeby był w gotowości czy czekają dopiero na poranne loty?
Hmm jak przyjdą mrozy - może wzorem KRK rozstawią jakiś namiot albo będzie na tym parkingu stało kilkanaście ogrzewanych busów na chodzie? :) Włodarze mogli by pomyśleć o tym co zapewnić by było ciepło w awaryjnych sytuacjach, już teraz (gdy rano nadal nie ma temp. ujemnych), zamiast trzymać kciuki, że uda się trafić na zimę bez kilku gwałtownych śnieżyc. Jak zima ich "zaskoczy", to w EU i XXI wieku będą klimaty jak w TAS kilkanaście lat temu ;)
Na lotnisku WMI na razie mają ból głowy z mgłą, śnieżyce w grudniu-styczniu tylko ich ew. dobiją (totalny chaos), bo ludzi więcej niż z 3-4 maszyn nijak nie pomieszczą w terminalu. Do tej pory kilka razy co-najwyżej koczowników na zew. dopadła ulewa, a zimą będą stali nie w deszczu, a godzinami na siarczystym mrozie... // Przykład z wczoraj: zwykły poranek, 7:30-8:00 w WAW widoczność pozioma 4-6km, a FR z BUD nie ląduje o 7:40 na WMI (Narew/ Wisła i brak ILS) tylko w WAW o 7:25 i już po 1.5h powrót (chyba na pusto) do BUD. Niestety na bazę FRanka nie mają co liczyć bez ILS cat.I lub jak na STN cat. II
ciekawe jak tam w Modlinie? myślicie że ktoś pokusi się o odśnieżanie tego luksusowego rękawa boardingowego? ;)
gosc_4fd3c
2012-10-20 13:29
a ILS bo byle mgła ich załatwi...