usuniety
2012-10-11 00:41
gosc_5dfe9: Masz 100 procent racji. "Trzy kosy" nawet w wersji - 200 ER to zbytnio ZA DUŻY samolot dla LOT. B-787 jest w sam raz.
gosc_3bf49
2012-10-10 22:22
LH nie ma 777, ale w tej chwili wymiana floty long haul na Airbusa, by ujednolicic z LH/LX/SN bylaby bez sensu. OS kiedys mial w swojej flocie long haulowej zarowno 332/342/343 i 763/772 (boeingi w spadku po Laudzie), ale uznano, ze trzymanie zarowno Airbusow i Boeingow przy tak malej flocie 8 Airbusow i 8 Boeingow nie ma sensu i Airbusy oddano leasorom.
gosc_5dfe9
2012-10-10 22:19
gosc_9b240: a po co LOTowi 777? Niech najpierw zacznie wypelniac swoje 767. Latanie 777 w okresie zimowym byloby dla LOT tragedia ze wzgledow finansowych.... 767/787 to samolot odpowiedniej wielkosci jak na przewoznika o takiej siatce i wielkosci ruchu.
gosc_e2674
2012-10-10 22:17
gosc_64f1a: co innego miec airbusy na short haul i boeingi na long haul niz samolotu obu producentow na te same trasy. Austrian wlasnie pozbywa sie poLaudowskich 737-600/700/800 i zamienia na A319/320/321, aby obnizyc koszty dzialania.
A LH ma jakieś B777 w ogóle?
wikipedia to nie najlepsze zrodlo informacji, to sa ceny katalogowe nigdy chyba nie utrzymane przy koncowej wersji sprzedazy
gosc_64f1a
2012-10-10 17:54
widac jakos mozna miec we flocie i boeingi i airbusy...
tez tak myślę. LOT od dawna mówił, że 8787 będize o 20% tańszy od 767 szkoda, że zapomnieli o wyzszych ratach leasingowych/wyzszych opłatach za większą masę startowa. Tak dla porównania (wg wikipedii)"
767-300ER: US$182.8 million, 777-200ER: US$258.8 million, 787-8: US$206.8 million..... o wiele leipeij by im bylo zamówić nowe B767 a nie bawić się w zabawki dla dorosłych
gosc_9b240
2012-10-10 16:00
szkoda, że LOT tak nie leasinguje jakichś 767/777, żeby móc otworzyć nowe planowane połączenia szybciej, tylko będzie czekał miliard lat na dreamlinery.
usuniety
2012-10-10 12:47
Jaki to ma być model B777? B777-200 ER czy B777-300ER?