Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Dlaczego wszyscy sie upieraja przy angielskiej formie "Abu Dhabi"? Po polsku nazwa brzmi "Abu Zabi". Anglicy w taki sposob transliteruja dzwiek nieistniejacy w ich jezyku "dh". Czy gdyby targi byly w Londynie, to napisanoby "relacja z targow w London"? Tudziez (o zgrozo) "w Londonie"?
gosc_065c0
2012-10-05 21:19
brakuje następcy preferującego porty regionalne jakim był OLT i jeśli taka linia się rozwinie w PL to warszawskie linie lotnicze dostaną nauczkę, bo na razie marnują szansę ...
gosc_586ad
2012-10-05 20:57
żeby LUZ tak sobie dawał radę jak "padający" LCJ to już będzie sukces, a pesymistów witamy w optymistycznego SZZ
gosc_6b574
2012-10-05 16:31
gosc_87516 uwazasz że LCJ pada czy to ironia? Chyba az tak zle nie jest.
Co do bazy to prezes chyba sie zagalopowal, ale zycze temu lotnisku jak najlepiej
gosc_e264e
2012-10-05 11:46
Mała baza operacyjna - może prezes miał na myśli 2 trasy po 2 razy w tygodniu i to już jest baza??? Taka mini baza rzecz jasna :-)
gosc_22aa1
2012-10-05 00:28
Norwegian też lata m.in do Szkocji więc nie grozi brak połączenia z Polski
gosc_6c52e
2012-10-04 23:48
Glasgow-Prestwick zastąpi Edynburg i będą destynacje ze wszystkimi portami lotniczymi w PL, a ogromny rozwój FR i W6 poprawia znacznie ilość oferowanych połączeń tanich linii lotniczych.
gosc_87516
2012-10-04 23:27
Nie zacznie latać z RZE w najbliższym czasie.. A tak się składa (gosc_4e413) że Szkocja nie ma nic do rzeczy jeśli chodzi o padanie LCJ bo Poznań też traci Edynburg. Poza tym każde lotnisko coś traci w nadchodzącym sezonie.. A Łódź poza tym zyskuje SASa. Ale tak, faktycznie pada
gosc_a9648
2012-10-04 21:36
nie będzie bazy w LCJ ani w LUZ... a wiecie może czy Wizz zacznie lata z RZE? i kiedy?
Rozmowy oczywiście były - bez 2 zdań, natomiast vice prezes był trochę oszołomiony podróżą do Abu Dhabi i chciał zwrócić na siebie uwagę.
W6 ma zamowionych ponad 100 samolotow, wiec gdzies je musza rozlokowac. Jednakze ani Lublin ani LCJ nie zostana baza. Debrecen na Wegrzech, bedzie nastepna baza W6.
gosc_4e413
2012-10-04 20:31
LCJ pada taka prawda, FR zlikwidował połączenie do Szkocji i to bezpośrednie na których zawsze było masę ludzi to teraz będą mieli pecha, wolę dać 200funtów i polecieć tradycyjną linią niż kiedykolwiek wsiąść do ryanaira.
gosc_205a6
2012-10-04 20:06
jak mantre trzeba wam powstarzac ze pelny samolot nie znaczy zyskowny!!!!
gosc_1c5ef
2012-10-04 20:06
tak mowia w wizz ze lcj to byl słabym krokiem dla firmy z punktu widzenia oplacalnosci.
gosc_68268
2012-10-04 19:16
Hahahaha drugi Pamuła nam wyrósł:)
gosc_a17ea
2012-10-04 19:01
LCJ jest opłacalne dla FR a nieopłacalna dla W6 ? do interesu trzeba mieć ....
gosc_0f8f2
2012-10-04 18:48
A dlaczego najbardziej chybioną niby? I DTM i LTN mają bardzo dobre obłożenia z przewagą LTN. a poza tym proszę zauważyć, ze od pewnego czasu oprócz Modlina, Gdańska i trochę Katowic, Wizz wszędzie w Polsce przestał się rozwijać..
gosc_20376
2012-10-04 18:41
Łódz podobno był najbardziej chybiona decyzją Wizza. Stad tez brak rozwoju pewnie.
gosc_58dee
2012-10-04 18:37
A do Łodzi latają od 2,5 roku a bazy nie chcą otworzyć.. A tymczasem do Lublina jeszcze nawet latać nie zaczęli..