Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Niezle ! Jeszcze nie zdarzyło mi się lecieć liniami które by stosowały takie restrykcje w przypadku pustych lotów.
Kiedyś leciełem LOTemdo Aten B737 w którym leciały trzy osoby , 2 w biznes i jedna gdzies tam usiadla w środku economic. Czy to oznacza że samolot był źle wyważony ? W sumie nad Atenami nieźle bujało a stewardesy wszystkie siedziały z przodu...
w!zz f/o
2005-11-07 19:02
:D:D:D Nie ma to jak bujna wyobraźnia!
podczas startu powiedzial dwom gosciom zeby szybko przeskoczyli na lewa strone bo prawe podwozie nie chce sie oderwac a zostalo tylko 300m pasa. ostatecznie sie udalo choc podwozie nieznacznie zahaczylo o vasi. zniszczenia vasi uniemozliwyly podejscia ils na pasie 11 przez jakies 4 miesiace zanim kulczyk zgodzil sie zasponsorowac ich naprawe.
ty a jak to rozsadzanie wygladalo? kapitan w czasie lotu idzie i mowi - pan sie przesiadzie bo mamy przechyl? :)
widocznie ten w gdn byl nieporzadny
maro: Na porządnym checkinie robi to komputer ;) W jeszcze porządniejszej wersji obsługa szacuje wagę pasażera, a system dba o to, żeby grubasy nie siedziały wszystkie z jednej strony.
Natomiast przy pewnej skali już nie ma się co czepiać. Statystycznie rzecz biorąc paxy same się rozsadzą rownomiernie.
kilka lat temu jak jeszcze lot latal gdn-cph to ojciec mi opowiadal ze kapitan rozsadzal pasazerow na takich siedzeniach aby weight&balance sie zgadzal. lecialo wtedy w atr72 chyba z 5 osob.
no niektore sie wstydza (POZ) .. w styczniu lecialem z MUC do POZ w 8 osob chyba - to byla zimowa niedziela wiec raczej oblozenie totalne minimum ;)
szkoda ze inne porty lotnicze w pl nie publikuja na stronie danych load factor tak jak to robi gdn. odnosnie dau to dwa tygodnie temu naliczylem 5 osob odlatujacych z wawy ale taka mala liczba paxow nie musi byc zasada
Cze Centralwings kasuje od stycznia loty z Warszawy do Hanoweru ? Od lutego nie ma ich w ogóle w systemie rezerwacyjnym, a od połowy stycznia system wykazuje miejsca wyprzedane ? Brak oficjalnej informacji, ale wygląda to na skasowanie kolejnej trasy.
wizz Dau lata maszynami z 30 iles tam miejsc. Znajomy niedawno probowal kupic bilet, w okresie w ktrym chcial leciec oraz tydzien w przod i tydzien w tyl nie bylo miejsc.. na rejsach gdzie miejsca byly byly tylko te pow. 1tys za bilet - czyli ostatnie. Dlaczego myslisz ze ma olozenie 40%... ???? Dla mnie to oczywiste ze te trasy maja popyt.
Dortmund z poznania w A320 tez tak co 2 dzien daloby sie zapelnic. Ale wladze lotniska wola oddawac pole boju bez walki.
No ale _czym_ lata dau? :) Wizz ma do zapełnienia 180 miejsc.
w!zz f/o
2005-11-05 12:41
"Dau leci jeszcze dalej do Zurychu - lata ciagle pelny przy cenie biletow okolo 1tys zl"-że co? DAU lata pełen? Raczej wątpie! Jesli mają 40% LF to będzie dużo!
magdi: Skąd to wiesz? Ja bym chciał do Hiszpanii, ale potoki wskazują raczej na sąsiadów i UK. Za to ten kto pierwszy zagospodaruje porządnie kierunek na południe Europy, wygra za jakiś czas.
gosc_ostry
2005-11-04 20:16
czy ktos wie, kiedy pozostałe linie ogłoszą rozkłady na przyszły rok? Jak narazie to wiem, ze Central będzie latał z Gdańska, tylko nie wiem dokąd, z Łodzi prawdopodobnie do Dublina i Frankfurtu lub Monachium i z Krakowa do Bolonii. Te informacje mam z jakiejś gazety- mówiła o tym ich rzeczniczka prasowa.
katowiczan
2005-11-04 19:57
do gosc_Avertus -> C0 lata do HAJ tylko to 14 grudnia. Potem to polaczenie przechodzi w DUB. A APN do CGN latala na pewno do konca i o ile mnie pamiec nie myli to do CRL tez.
gosc_magdi
2005-11-04 19:39
Z tego co wiem najchetniej ludzie chcieli latac do Paryza, a na drugim miejscu do Rzymu, a oni zrobili lot do Dortmundu...beznadzieja
gosc_Avert
2005-11-04 18:52
Z tego ja pamietam ,poprawcie mnie o ile sie myle, to Air Polonia zamkneło Katowice-Bruksele na początku, a do Kolonii latało do konca. CentralWings wciaz lata do Hanoweru, wiec nie wiem skąd te dane?
masz swieta racje.. jak najbardziej
Ale przyznam ze wolalbym wizza z poz do dortmundu niz Dau na tej samej trasie.. Dau leci jeszcze dalej do Zurychu - lata ciagle pelny przy cenie biletow okolo 1tys zl.
Na krótkich trasach, do 400-500 km i do 3 godzin jazdy najlepiej sprawdzają się szybkie pociagi. Stąd Berlin-Poznań czy Wrocław-Berlin nie ma szans, zwłaszcza po remoncie linii. Tak jak loty Bydgoszcz-Warszawa mają sens jako dolot do huba, a nie jako transport do Wawki. Ale loty do zachodnich Niemiec, albo na trasach typu Gdańsk-Berlin to co innego i powinno ich być masa, bo są ogromne potoki pasażerów kolejowych, autokarowych i samochodowych. Tylko jeden szkopuł - trzeba zrobić gęstą siatkę połączeń za sensowny pieniądz. Przykład? Mam kumpla w Gdansku, którego żona pracuje w Berlinie i spotykają się co tydzień lub dwa, jeżdząć pociągiem za ok. 100 zł. Jeśli będzie lot w zbliżonej cenie, to będą latać. Ale za 500 czy więcej złotych latać nie będą - a tyle chciał np. śp. denim w Gdańsku. Jest ogromny rynek, ale trzeba go umiejętnie zagospodarować.
Wizz z Gdańska do Dortmundu lata pełny.