A ja tam bym z niego zrobił hostel.
gosc_ba229
2012-08-28 13:02
Zamiast 738 na wymienionych trasach (ktore sa oblegane teraz glownie z powodu konca wakacji) lepiej zwiekszyc na nich czestotliwosc (to poprawi rowniez oferte tranzytowa) i miec jednorodna flote, a nie 30 E-Jetow, 20 Dashy, 8x787 i zaledwie 2-3x738 (nie potrzeba ich obecnie wiecej). Zamiast 2-3x738 lepiej jest zwiekszyc flote o kolejne 2-3xE95, by latac czesciej. Co do LON poniewaz nie da sie dolozyc 4tego rejsu na LHR z uwagi na brak slotow to mozna latac 3xE95 na Heathrow i 3xE70 na London City. Na dobre sloty na czwarty rejs na LHR nie ma szans.
gosc_61827
2012-08-24 12:09
Cytując dziennikarzy TVN: "767 pieszczotliwie zwane Papą Czarliego" :)
usuniety
2012-08-24 01:46
Byłby ktoś taki dobry i napisał co to za brytyjska firma kupiła Limę Papa Charliego (SP-LPC - dla językowych nerdów) z przeznaczeniem na części?
gosc_e101e
2012-08-23 21:29
jeszce 738 by sie przydał do barcelony ,kijow,telavivu latane e195 na tych trasach z jednym wc dla ekonomicznej to porazka
gosc_a42ce
2012-08-23 21:15
gosc_8e9b8: i dlatego przydałyby się w LOT 737-700 oraz -800 :D
gosc_0650a
2012-08-23 20:25
Ma ktoś linka do wnętrza tego samolotu tzn. klasa biznes i ekonomiczna? Jeśli tak to niech ktoś wklei linka. Dzięki!
gosc_8e9b8
2012-08-23 20:08
nierozumiem polityki flotowej lot-u Prezes twierdzi ze niepotrzebne sa samoloty 120 miejsc ,moje obserwacje z tamtego tygodnia trasa waw-lhr ponad 140 pax w 734 podobnie jak trasa do madrytu
gosc_959f1
2012-08-23 18:43
po co im 767 skoro w ciagu kilku miesiecy ma ich nie byc we flocie!
nikt w LO nawet ni mysli, zeby remontowac ten samolot. nawet gdyby mial na to kase
czapl1997
2012-08-23 18:13
Gdyby LOT był w lepszej sytuacji finansowej, to pewnie wyremontowałby go:(