Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
shit shit i jeszcze raz shit
gosc_d2f44
2012-08-09 23:45
mat1pl na 19 postów które wpisałeś na pasażerze aż 11 jest negatywnych w stosunku do enter air. Ty już masz obsesje :)
gosc_1f560
2012-08-09 22:45
No nareszcie Etops bo nie są w stanie konkurować z Travelem. Trochę za późno się obudzili.Ciekawe tylko czy samoloty w tym stanie technicznym dostaną ETOPS,poza tym to trochę kosztuje.A opóźnienia będą bo zawsze rzucają się na za dużą liczbę czarterów a potem brakuje sprzętu ale co ich to obchodzi przecież nie można sobie wybrać przewoźnika.
Najgorsza linia na świecie, ciagle opóżnienia, brak zalogi ,chamstwo i brak profesjonalizmu, maskakra, Szanowni Panstwo przed wakacjami sprawdzcie czym lecicie, nas nie informowano do samego konca kto jest przewoznikiem, tragedia ,kozystalem z OLT nawet oni byli lepsi, jest kilka innych ktorzy maja nowe samoloty a nie takie graty co oni maja!!! Ludzie 10 razy sie zazstanowcie czy z nimi leciec !
nasza podroz z HKT, Phuket to byla istana męka prawie 20h lotu a powinno byc 12h stare graty i tyle. ale jak ktos lubi wiecej adrenaliny to prosze, pozytywne wpisy w wiekszosci widac ze zaloga ma obowiazek w swoim czasie wolnym wpisywac, porażka !!!!
gosc_20ef4
2012-08-09 10:36
To jakaś kpina. Oni chcą poprawić jakoś lotów charterowych? To żart! Mają częste opóźnienia nawet ponad 12 godzin przy flocie 10 samolotó, dziwne bo tureckie linie mając tyle samolotów ich nie mają. EA kupuje stare zużyte gruchoty, które mają częste awarie, nie potrafią planować grafików pilotów, i wykorzystuja ich do oporu - bo jak inaczej tłumaczyc ze zalodze konczyl sie czas pracy? Co mieli leciec do Antalyi i wrocic? Przeciez gdyby to byłą prawda to w drodze powrotnej podczas lotu zakonczyl by sie ich czas pracy. Feralny lot 1614
gosc_56266
2012-08-08 19:07
Pogratulować rozwoju... POWODZENIA:)
...bo dzięki wam btw mam prace i szmalczyk co miesiąc nielichy:)
gosc_c7abb
2012-08-08 17:47
Może pora na coś większego, jakiś B37-900ER lub jakiś 767. OLT wypadł więc zrobiła się luka do zapełnienia.
gosc_88dc2
2012-08-08 11:09
moze od nastepnego sezonu beda latac po kraju???
gosc_03ebc
2012-08-07 23:41
sp-eni to jest ex brusseles to on był juz na cargo przerobiony i z powrotem wracaja na pasazerski! odrazu zamontuja fotele lufthansy
Hmm... będzie dopiero miał certyfikację!? Do BKK z MCT (powrót, lot na zachód niejednokrotnie bonusowy stop w Indiach) czy MBA przez Egipt da się, ale czy ENT nie latał przypadkiem na Karaiby (stop SMA), czy tam latały tylko B738 QS? // Inna kwestia paliwo(zasięg 738NG) i ETOPS, to jaką trasą latają (chyba nie przez SMA -> link) wąskokadłubowcem z PL do VRA!?
zobacz link
W pierwszej chwili już myślałem, że na zimę szykują jakiegoś B767 lub A330, a tu dalej B737. Należy pogratulować wielkości floty --> daje większe możliwości znalezienia wolnej maszyny na podmiankę w razie awarii. krzysiekl: ETOPS 120min. nie starczy nawet na tak specyficzny lot jak LAX-HNL ;) ETOPS 180 dla B787 ogranicza go tylko na trasach typu RPA - Ameryka płd. lub trasy nad Pacyfikiem: LAX-PPT i najbardziej ekstremalna linie LAN (lata na A340) SCL-AKL-SYD.
Wszystko zakeży od konfiguracji. Przy max. w B757 lot jest tak samo " przyjemny" jak w FR;) natomiast przy standartowej konfiguracji ( np. AA) jest całkiem spoko;)
Ja wracalem z Delhi do Helsinek 757 Finnaira (podmiana zamiast 330). Niestety byl w wersji czarterowej, wiec malo miejsca na nogi i brak ekranikow. Ale poza tym nie widze duzej roznicy miedzy lotem na tej trasie samolotem szeroko- a waskokadlubowym.
gosc_dc624 - latałem (i ciągle latam) Continentalem (teraz United) z LHR lub HAM do EWR. Latają na 752 z wingletami. Bardzo sobie chwalę ten samolocik. Jeden raz w życiu leciałem "wąskim na biznes" Swiss, z ZRH do EWR - nie pamiętam, czy to był A319 czy 737 ale było super ;)
gosc_303ef
2012-08-07 15:12
krzysiekl: taka podróż jest tragiczna i wychodzi o wiele gorzej; staje się makabrą i przeżyciem, którego nigdy już nie chciałbyś powtórzyć. Lecąc szerokokadłubowym samolotem masz przynajmniej co robić ze sobą:)
krzysiekl
2012-08-07 15:01
@gosc_0942
jest to niedogodność, ale znów nie jakaś tragedia bo za to nie ma oczekiwania w jakiś hubach i przesiadek. Cała podróż nie wychodzi jakoś gorzej niż lot z przesiadką (często nie krótką) np. w Niemczech.
gosc_3c156
2012-08-07 14:55
aaa rzeczywiscie m.in. FI z KEF, bo tylko taką ma flotę:)
Trochę linii lata B757 z Europy na Wschodnie Wybrzeże.
gosc_dc624
2012-08-07 13:55
japko69: pewnie poprostu leciałeś wąskim skonfigurowanym na buisness class, bo raczej innej możliwości nie ma
"Wąski" kadłub nie ma tutaj znaczenia. Wiele razy leciałem "wąskim" do USA i bardzo sobie te loty chwalę. Dużo przyjemniej niż 747 a nawet 380.