gosc_b9905
2012-05-11 09:48
Nie wiem co się tak wszyscy podniecają tym Berlinem. Dużo latem prywatnie oraz w pracy i na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że nigdy z Berlina nie leciałem. Zawsze staram się szukać połączeń z Poznania. Co z tego że uda nam się kupić atrakcyjny bilet z Berlina np. za 300 zł jak drugie 300 zł trzeba będzie wydać na koszty związane z dojazdem i ewentualne koszty parkingu. 3 lata temu bus dowożący z Poznania do Berlina na Lotnisko kosztował 260 zł/os w obie strony. Myślę że dziś przy wyższych cenach paliwa i płatnej autostradzie koszt będzie wyższy. Już za 600 zł można kupić w Lufthansie bilet na połączenia z POZ do europejskich miast, a w PLL LOT w taryfie first minute nawet za 480 zł. Nawet jak chcemy lecieć innymi liniami, które z POZ nie latają to można lecieć z WAW. Bilet z POZ do WAW można już kupić za 150 zł w obie strony. Nie rozumiem po co dojeżdżać prawie 300 km, skoro mamy lotnisko pod nosem. No chyba, że ktoś lubi utrudniać sobie życie. Ale takie niestety jest polskie myślenie - nie dadzą zarobić swoim.
gosc_246ae: spokojnie na pracownicze (taki Wizz, to podręczny 10kg 32kg, łącznie ponad 40kg) kierunki typu UK czy Skandynawia zawsze będzie zapotrzebowanie :)) // LH na razie ma tylko BHX i MAN, więc poza EasyJet z SXF UK dalej jest szerokie pole do popisu dla W6 i FR. Lufa będzie robić swoje (prestiżowe wysokopłatne trasy typu NCE, AGP czy LIS), LCC swoje lądując w polu kukurydzy za 10Eur one-way do takiego Oslo-Torp :)
gosc_6794a
2012-05-10 15:57
ja do Berlina nie będę jeździć, aby polecieć do Paryża, czy do Londynu..
gosc_246ae
2012-05-10 15:38
Po co?????????? BBI rusza w sierpniu i sie skończy dla Poznania koniunktura !!!!!!!!!!!!!!
Z tego co kiedys czytalem, to Lawica nie zamierza budowac rekawow, a szkoda...
gosc_45256
2012-05-10 06:40
tylko szkoda, że nie pomyślano o wybudowaniu rękawów... ale poza tym te wieści cieszą i to bardzo