LO może zmienić/renegocjować umowe przecież zawsze albo....rozpocząć współpracę z kimś innym.
gosc_3bb6c
2012-03-12 16:06
Ciekawe, ile posmarowali Kanadyjczycy i kto z decydentów teraz sobie nagle postawi dom. :)
gosc_92b7e
2012-03-12 12:33
Gdyż to LO będzie pokrywał koszty ich droższego latania. Paliwo coraz droższe, a włodarzom euroLOTu się zachciało zmieniać flotę na bardziej paliwożerną.
Nowe samoloty na naszym niebie to zawsze dobra wiadomość tylko dlaczego LO blokował ich zakup?
gosc_66496
2012-03-12 02:56
A czy to nie Q400 mial problemy z podwoziem i dlatego wlasnie m.in SAS wycofal je z eksploatacji?
gosc_08458
2012-03-10 10:41
myślę, że jeśli OLT faktycznie wypali i zacznie latać to Eurolot chyba przyspieszy opcje tych 12 na najpóźniej rok 2013
8 w tym roku a 12 w latach '13 i '14, czyli lacznie 20
gosc_e8e6a
2012-03-09 23:41
Ile w 2013 doszło by maszyn?
gosc_294ad
2012-03-09 22:40
bardzo fajnie i dobra informacja.
b747400er
2012-03-09 21:02
To mile, ze po 6,5 roku kiedy rzucilem na tapetę temat, aby przeanalizować efekt wprowadzenia na siatkę LO i ELO Q400 w zastępstwie ATRa, ERJ145 i uwalniając E170/175 z blizszych tras, by wykorzystać je dużo efektywniej na dalszych połączeniach ten projekt staje się rzeczywistością. Przez te 6,5 roku wiele się zmieniło, ale myslę, że ten samolot doskonale spełni swoją rolę na siatce LO i ELO również w obecnych warunkach i będzie kolejnym krokiem z jednej strony w procesie unifikacji floty, a z drugiej rozwoju siatki połączeń. Wysokich (euro)LOTów;-)
gosc_188f4
2012-03-09 20:56
to faktycznie ekonomiczne samoloty, do tego ekologiczne (jesli samolot taki moze byc), ciche i wygodne oraz szybkie - jeden problem jednak maja: czesto sie psuja :-/