Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_45d27
2012-01-28 19:10
beznadzieja!!!!!!!!!!!!! ja nie mogę sprawdzić swojej rezerwacji. lot powinien zadbać o szczegóły. ja osobiście uważam że stara strona była dużo lepsza.
gosc_94d48
2012-01-20 22:24
Strona koszmar, mija kolejny tydzien i... nic sie nie zmienia, brak informacji o znizkach citi ( zreszta zmniejszonych), zakladka z kalendarzem tak sie otwiera, ze nie mozna z niego skorzystac, zero info na profilu - znalezc wlasna rezerwacje na stronie lotu - oto zadanie dla wytrwalych... czy ta firma nigdy nie znormalnieje? W 40 milionowym kraju, ktorego 8% mieszkancow mieszka zagranica, najwieksza linia lotnicza jest mniejsza od maltanskiej czy luksemburskiej... jajo!
przepraszam... odwrotnie. Jak zaaplikujesz zniżkę, to na następnej stronie możesz wybrać tylko polski port wylotu.
Hej, CITI3 - silver, gold, CITI5 - platinium. Mozesz kupic ze znizka, ale system jest tak skonfigurowany, ze aby zaplikować znizkę musisz wylatywać z portu polskiego...
Nowa strona to dramat! Ripasso: gdzie znalazłeś kody CITI? Co więcej ta strona nie pamięta danych profilowych! Wchodzę starym loginem i hasłem i jest PUSTO! Jakże przyjemnie dawniej kupowało się bilety. Jakże przyjemniej można dziś skorzystać z innych stron np. SAS czy Norwegian....
Przecież ta nowa strona lotu to istna mitręga i żałość...
1. CITI3 CITI5 trzeba wpisywać samodzielnie.
2. Nawet gdy wpisze, wszystkie potrzebne detale oraz kod znizki to system serwuje mi wielka reklame Citi i gubi wpisane uprzednio dane...
3. Co wiecej, teraz moge wylatywać tylko z Polskich portów !!! no pięknie! akurat chce kupic bilet z potu zagr. do waw...
4. Select na daty nie dziala,
5. Dat nie mozna korygować w polu tekstowym tylko z tego pokracznego selectora data...
kryste...
ja chce kupic tylko bilety...
nawet bez znizki... ja chce tylko wydać pieniądze... proszę...
Wyrażam krytykę dotyczącą nowej strony LOT. Konkretnie chodzi mi o zniżki i konieczność wpisywania kodu promocyjnego dla kart Citibanku. Być może coś przeoczyłem, ale nie znalazłem informacji jaki kod należy wpisać dla mojej karty i kupiłem bilety bez zniżki! O to chodziło autorom strony?
gosc_4c7c6
2012-01-09 21:35
nowa strona LOTu to istny BADZIEW, jak mozna bylo takiego GNIOTA wypuscic:
1) brak mozliwosci wybrania znizki CITI (no chyba, ze sie wie, jaki to kod - ja juz wiem, CITI5)
2) wybor dokonany na pierwszej stronie w cudowny sposob znika na kolejnej i nie mozna go powtorzyc, bo okienko z data, owszem, wyskakuje ale chowa sie za innym okienkiem wiec trzeba wybrac cokolwiek, by na kolejnej stronie to korygowac
3) na koncu zakupu biletu nie bardzo wiadomo, jak wyjsc z transakcji (chyba wciskajac tajemniczy niebieski kwadrat)
4) tajemniczy komunikat o bledzie: WDSMessage WARNING - key not found : WDSError.Title.E
CZY KTOS TO W OGOLE TESTOWAL?
Wg mnie totalna amatorszczyzna pasujaca bardziej do malej firemki typu autobusowe przewozy regionalne niz do profesjonalnej linii lotniczej. Zamiast wyrzucac pieniadze na Orkiestroloty, trzeba bylo zatrudnic dobra firme od stron internetowych!
Nie zauważam żadnych pozytywnych zmian na tej nowej stronie.
gosc_701d8
2012-01-09 11:07
Dalej brak wersji lajt dla urzadzen mobilnych. Poprzednia strona jeszcze jakoś dzialala na smartfonach a ta zabija Blackberry
gosc_8f099
2012-01-09 00:05
SP-LDF jest na zdjeciu reklamujacym we flocie embraery 175... "Delty" to w LO 170tk ;/ dramatycznie zle podane dane w zakladce flota
gosc_3b625
2012-01-08 22:39
Brak informacji o płatnych alkoholach w rejsach długodystansowych w klasie Y/C. Jest za to informacja o 'bogatej karcie win'..
gosc_0af6e
2012-01-08 18:22
"Madrit" zamiast Madrid...
zobacz link
gosc_a5352
2012-01-08 12:58
w celu uzyskania zniżki za zakup kartą City trzeba wpisać kod promocyjny CITI5 dla karty Platinium. Jak widać, jest to już zniżka 5%, a nie 7% jak poprzednio...
gosc_14e4b
2012-01-07 22:38
Brakuje zakładki moja rezerwacja lub Sprawdź rezerwację, z możliwością wprowadzania zmian w rezerwacje. No i przy taryfie FIRST MINUTE kolor w tabli z cenami się strasznie zlewa z ceną i jest nieczytelna.
gosc_049da
2012-01-07 21:44
Jak na początek zmian wcale nieźle. Przy każdej premierze są jakieś potkniecia i dysfunkcje. Dla mnie strona jest czytelniejsza i lepiej się nawiguje. Brak części info ale rozumiem, że zostaną uzupełnione, zwłaszcza że strona wchodzi do netu etapami.
gosc_b836c
2012-01-07 21:02
Nadal brak typów samolotów w informacji o statusie lotu oraz całkowicie fałszywe dane na temat floty - wyni8ka z nich, że LOT ma tylko jednego E 95, a B 737 zabiera 70 pasażerów.
usuniety
2012-01-07 20:55
Jak zauważyłem już na facebook'owym profilu LOTu poza błędami w flocie (zła ilośc Boeingów 737-500 oraz za mało miejsc na ich pokładzie jak i na pokładzie 737-400; za mało Embraerów 195, i złe zasięgi E70 i E75) również przy rezerwacji kolor business saver z tabelki rodzaje taryf nie zgadza się z tym przy wyborze biletu (z ceną).
gosc_408b6
2012-01-07 17:45
a mi sie i tak podobala bardziej ta sprzed epoki comarch'u, chyba anixe to bylo
gosc_2f569
2012-01-07 16:50
są błędy w zakładce FLOTA- wg LOTU B737 zabiera 70 pasażerów