Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jjemiolo
2011-10-24 00:43
Zima musieliby obnizyc ceny bo rynek slabszy. Kontynuujac nie byliby w stanie ich zdublowac na wiosne albo latem. Tuz przed EURO wroca z wywindowanymi cenami by nalapac co sie da. Obym sie mylil!
@marecki - ja nie twierdziłam, ze Benki nie przylatywały. Przylatywały. I każdy się pukał w głowę po co. A co do brudnych sraczy - taki klient co to na ziemi nie zamawia obsługi toalet. Tak wynegocjowane umowy. Zależy to od linii i handlera, który bierze wszystko bezkrytycznie i nie umie postawić na swoim. Do kitu.
gosc_5d69e: sprawa jest dziwna, to fakt.
gosc_14489
2011-10-20 12:54
Mało osób lata na tej trasie do Kijowa.
Średnio 30 osób.Rzadko samolot jest prawie pełny.A to że parę razy był 737 zamiast ER4 nie oznacza że był 100% LF wręcz przeciwnie obłożenie takie jak na ER4!
Czyli zawieszają, bo jest za duże obłożenie?
gosc_5d69e
2011-10-20 12:12
Bzdury piszecie ja również leciałem 2x tymi liniami z przesiadką do Moskwy (biznesowo) i w samolocie było tylko jedno wolne miejsce. Więc jeżeli nie byłem jedyny, który twierdzi że samolot był pełny to sprawa wypełnienia samolotu nie odgrywa tu roli. Przewoźnik hucznie ogłasza że zmienia samolot na większy a po miesiącu zawiesza połączenie "śmierdzi to na odległość". Więc takie gadanie pana antypilota bądź innych że nie szło czy że było nie rentowne jest śmieszne. Latam często i zdarzało mi się kilka razy lecieć samolotem gdzie wypełnienie samolotu sięgało no góra 45-50% a linia lata regularnie i jakoś nie zawiesza połączenia.
gosc_b90ac
2011-10-20 10:26
yield jest wazny a nie lf!!
mozna miec 100% lf i nie zarabiac na polaczeniu, ile razy jeszcze bedziemy walkowac temat. liczy sie ile pax zaplaci za bilet czyli yield. czasem oplacalne jest polaczenie ze slabym lf ale wysokim yieldem. to polaczenie widac miala slaby dochod z fotela.
Felix i gosc: to, że akurat Wam się zdarzyło lecieć samolotem z dobrym LF to jeszcze nie świadczy o tym, że taki jest zawsze i jak to kiedyś powtarzał mr humbek cały czas, dobry LF jeszcze nie świadczy o opłacalności, patrz KRK - ORD.
gosc_2fda7
2011-10-20 09:35
Lecialem do Kijowa w czerwcu i samolot byl zapelniony prawie w calosci ...
gosc_876c7
2011-10-20 09:33
Linie lotnicze to nie Matka Teresa z Kalkuty, jesli polaczenie przynosi straty i jest kula u nogi to sie je zamyka. Czy to tak trudno zrozumiec? Widze, ze najlepiej wylewac pomyje na przewoznika.
antypilot
2011-10-20 09:08
To połączenie od samego początku chodziło bardzo słabo, więc trudno sie dziwić że je zawieszają. I wcale nie jestem pewien, czy wróci na lato. Ciekawe czy podobny los spotka Moskwę.
Brudny i śmierdzący kibel to akurat standard w Aerosvicie;-)
outlast: nie wierzyłeś w Benka, tyle że on już faktycznie na tej trasie latał w podmiankach za E145 i An148:-)
Zakładam, że ci, którzy się tu wypowiadają, wiedzą o czym mówią, ale leciałem KRK-KBP we wrześniu i w obie strony samolot był wypełniony. Sporo indywidualnych do Tbilisi, inni do ukraińskich miast prowincjonalnych. Embraer-145 linii Dniproavia ledwie 14-letni (oryginalnie British Regional). Brudny i śmierdzący kibel, ale poza tym wszytko OK.
Nie chciałam krakać, ale ten cały AeroSvit to linia, że Boże się pożal, tylko płakać. Opóźnienia notoryczne, brak depesz, żadnego zlecenia na obsługę kasową w KRK, dogadać się z nimi w podstawowych kwestiach - śmiech. Marny klient. Nie wierzyliśmy w tego Benka. Kto niby i po co miałby tym latać? Obłożenie rejsów - po 30 osób, a często mniej. Poza tym nasz handling pod światłym przewodnictwem smarkatej Anny Pieczki, niewychowanej amatorki pierwszej klasy, która każe oszczędzać na odladzaniu w nadchodzącym sezonie, bo nawet sobie nie zdaje sprawy o czym mówi i ile na tej usłudze firma może zarobić.... może to jest powód ?
gosc_93e5c
2011-10-20 03:26
nederland: i jeszcze można wierzyć Turkmenistan Airlines. Hough!
gosc_77bdc
2011-10-19 22:40
Oj, wyobrażam sobie jak WIZZ zaciera ręce, mają monopol do Kijowa teraz....
Mnie się wydaje że to ma coś wspólnego z otwarciem Moskwy przez Aerofłot.
dziwne, obłożenie na tej trasie było ok. 70% dlatego mieli zwiększyć samoloty na 737 poczekajmy na więcej info
nederland
2011-10-19 20:50
Dlatego to NIGDY przeNIGDY nie winno się wierzyć w zapewnienia osób z branży lotniczej :) Nie mówię o kanciarzach tylko FR czy Wuszóstki, bo to oczywistość, ale mówię o tych tradycyjniejszych pochodzących z europy wschodniej lub ameryki :D Wierzyć można jedynie Emirates, Lufthansie i Air New Zealand! :D