@ktgracz: jeśli puszczają charterowe 737 na trasie krajowej to nie psioczę, niech tak robią jeśli jest taki LF; wręcz cieszę się; gorzej jak latają regularnie np. na LHR.
marecki czasami psioczy (w kwestii formalnej ma racje) na LOT, że z barku laku puszczają czasami na swoje rejsy (tradycyjnej linii), stare i wysłużone B737 Lot Charters aka Centralwings (lepszy rozkład siedzeń niż w Ryanair czy FZ i 32inch na nogi) to co powiedzieć o tym jak robi Emirates swoich klientów na niektórych trasach ;P // Mowa oczywiście o economy, bo First i Business class EK na trasie obsługiwanej z/do DXB przez B737-800 nie istnieje.
myk jest taki, że jak rezerwujesz np. z PRG lot do miasta którego nie obsługuje EK (np. LKO, KTM) płacisz jak za zboże, a odcinek z DXB do Azji jest na pokładzie 189miejscowego B737 (jak w Ryanair Seat Pitch 30") zgadnij jakiej linii ;-)
Eee no to może być i FlyDubai;-) Ale oni transfery tylko na swoje czy również na emirates?
mietek: FZ oczywiste, że oferuje transfer przez DXB, podobnie jak Air Arabia(G9) transferuje ludzie na pobliskim SHJ, a do Polski nie lata nikt z zatoki perskiej bo nas nie lubią ;p
Myślę, że FlyDubai to nie za bardzo, bo oni chyba nie oferują przesiadek? Emirates mogło by sporo paxów zgarnąć Lufie na trasach do Azji i Australii. Sam bym się może wybrał wtedy;-)
Prędzej w WAW wyląduje FlyDubai niż Emirates!
Może w tym roku jeszcze ogłoszą.
andrzejtoulon
2011-09-23 17:47
Jezeli beda sie tak szybko rozwijac to niedlugo wszyscy nimi poleca, osobiscie chcialbym miec jeszcze jakis wybor :)
nederland
2011-09-23 16:40
Już niedługo często nimi polatam :D Waw się cholernie przyda, lub Berlin :D