Lufthansa rozważa sprzedaż BMI

Lufthansa rozważa sprzedaż BMI Lufthansa rozważa sprzedaż linii lotniczych British Midland International (BMI). Przyczyną takiej decyzji są bardzo słabe wyniki finansowe brytyjskiego przewoźnika.W pierwszej połowie tego roku zanotował on największą ze strat operacyjnych wśród wszystkich linii lotniczych wchodzących w skład grupy Lufthansa.  Po pierwszych sześciu miesiącach wyniosła ona aż 120 mln...
07/09/2011 16:04   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
marqoos_pl 2011-09-12 11:40   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
*4tech* - z LGW ma niemal wszystkie loty na Karaiby (a jest ich sporo), ale masz również rację - z LHR też jest sporo kierunków (USA, Chiny, Kenia, Dubaj). *** A co do BMI, to już kasują loty. Od 30 paź do skasowania idzie trasa Manchester-Bazylea (chyba nie tak dawno otwarta). Na tej trasie bmi zastąpi Swiss z codziennymi lotami.
mireklh 2011-09-08 12:49   
mireklh - Profil mireklh
No, na mnie nie liczcie ;-))
dominik22444 2011-09-08 12:01   
dominik22444 - Profil dominik22444
a LOT kto kupi :-)
4tech 2011-09-08 00:38   
4tech - Profil 4tech
marqoosie, VS ma jednak więcej z LHR niż z LGW:)
marqoos_pl 2011-09-08 00:02   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Ja to mam mil na DUB-LHR one way, haha. *** LH kupiła BD na sloty, ale jakoś nic z nimi nie zrobiła. Może po prostu powinna BMI przekształcić w Lufthansa UK i przestać udawać, że BD to oddzielna linia. Może też ich marketingiem i planowaniem tras ktoś z LH by się zajął. *** Fuzja VS i BD... To by było coś ciekawego. Wtedy BD musiałoby jednak latać na LGW, skąd VS ma większość swoich lotów dalekiego zasięgu.
humbak 2011-09-07 23:03   
humbak - Profil humbak
No to jednak czas się pozbyć mil bmi. W jakiś miły dla pupy sposób. :o)
mireklh 2011-09-07 22:59   
mireklh - Profil mireklh
Nareszcie pozbedziemy sie jednej kuli u nogi.....wystarczy ze Austryjak jak pijawka na nas wisi.........
wroord 2011-09-07 22:18   
wroord - Profil wroord
Wiadomo ze LH kupila BMI zeby chapnac dodatkowe sloty na LHR. Niestety to zmniejszylo atrakcyjnosc siatki polaczen BMI. Do tego rozwalili baze w MAN i zamkneli niezle polaczenia ze Stanami.
b747400er 2011-09-07 22:01   
b747400er - Profil b747400er
A moze wrociliby do pomyslu fuzji BD z VS, jednym i drugim brakuje zasilania i razem mogliby stworzyc ciekawa oferte. Moze dzieki temu VS dolaczyloby w koncu do Star Alliance.
mecenas 2011-09-07 21:21   
mecenas - Profil mecenas
marqoos: przez chwile myslalem, ze czytam locie :)

tak czy inaczej, czas pozbywac sie mil BD..
marqoos_pl 2011-09-07 20:59   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
I fajnie by jeszcze bylo, gdyby samoloty mieli pomalowane wg. jednego wzoru, a nie tak, ze kazdy jest inny. Prawie...
marqoos_pl 2011-09-07 20:57   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Niestety, ten rok byl dla nich wyjatkowo pechowy. Szczegolnie Polnocna Afryka i Bliski Wschod mialy w tym swoj udzial. Wydaje mi sie, ze bmi tracil duzo z powodu wlasnie tego swojego 'niezdecydowania'. Na niektorych trasach dzialali jak low-cost (np. DUB-LHR), na innnych probowali byc linia biznesowa (np. LHR-DME), a na innych wakacyjna (LHR-NCE/AGA). Do tego brak okreslonego celu i pilityki firmy oraz braku odpowiedzi "na kim chcemy zarabiac?" spowodowaly takie, a nie inne wyniki. BD skupil sie na nowych kierunkach nie biorac pod uwage, ze moze sie to nie udac. Przyczyny byly rozne - od zmian politycznych po dosyc wysokie ceny w porownaniu do konkurencji. Czesto duzo taniej mozna bylo (wciaz mozna) kupic ten sam lot (operowany przez BD), ale na numerach innych przewoznikow (code-share). Ograniczanie lotow z niektorych lotnisk (np. z DUB - EI ma chyba 15 lotow dziennie do LHR, BD 3 lub 5) rowniez nie bylo tutaj bez znaczenia. Niespojna polityka kierunkowa (chociazby nowy kierunek z LHR do Amritsaru w Indiach) i brak wyraznej i dobrej reklamy.
mecenas 2011-09-07 20:35   
mecenas - Profil mecenas
model biznesowy bmi koncentrujacy sie przede wszystkim na polnocnej afryce i bliskim wschodzie zdecydowanie nie sprawdzil sie w tym roku :)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy