marqoos_pl
2011-09-12 11:40
*4tech* - z LGW ma niemal wszystkie loty na Karaiby (a jest ich sporo), ale masz również rację - z LHR też jest sporo kierunków (USA, Chiny, Kenia, Dubaj). *** A co do BMI, to już kasują loty. Od 30 paź do skasowania idzie trasa Manchester-Bazylea (chyba nie tak dawno otwarta). Na tej trasie bmi zastąpi Swiss z codziennymi lotami.
No, na mnie nie liczcie ;-))
marqoosie, VS ma jednak więcej z LHR niż z LGW:)
marqoos_pl
2011-09-08 00:02
Ja to mam mil na DUB-LHR one way, haha. *** LH kupiła BD na sloty, ale jakoś nic z nimi nie zrobiła. Może po prostu powinna BMI przekształcić w Lufthansa UK i przestać udawać, że BD to oddzielna linia. Może też ich marketingiem i planowaniem tras ktoś z LH by się zajął. *** Fuzja VS i BD... To by było coś ciekawego. Wtedy BD musiałoby jednak latać na LGW, skąd VS ma większość swoich lotów dalekiego zasięgu.
No to jednak czas się pozbyć mil bmi. W jakiś miły dla pupy sposób. :o)
Nareszcie pozbedziemy sie jednej kuli u nogi.....wystarczy ze Austryjak jak pijawka na nas wisi.........
Wiadomo ze LH kupila BMI zeby chapnac dodatkowe sloty na LHR. Niestety to zmniejszylo atrakcyjnosc siatki polaczen BMI. Do tego rozwalili baze w MAN i zamkneli niezle polaczenia ze Stanami.
b747400er
2011-09-07 22:01
A moze wrociliby do pomyslu fuzji BD z VS, jednym i drugim brakuje zasilania i razem mogliby stworzyc ciekawa oferte. Moze dzieki temu VS dolaczyloby w koncu do Star Alliance.
marqoos: przez chwile myslalem, ze czytam locie :)
tak czy inaczej, czas pozbywac sie mil BD..
marqoos_pl
2011-09-07 20:59
I fajnie by jeszcze bylo, gdyby samoloty mieli pomalowane wg. jednego wzoru, a nie tak, ze kazdy jest inny. Prawie...
marqoos_pl
2011-09-07 20:57
Niestety, ten rok byl dla nich wyjatkowo pechowy. Szczegolnie Polnocna Afryka i Bliski Wschod mialy w tym swoj udzial. Wydaje mi sie, ze bmi tracil duzo z powodu wlasnie tego swojego 'niezdecydowania'. Na niektorych trasach dzialali jak low-cost (np. DUB-LHR), na innnych probowali byc linia biznesowa (np. LHR-DME), a na innych wakacyjna (LHR-NCE/AGA). Do tego brak okreslonego celu i pilityki firmy oraz braku odpowiedzi "na kim chcemy zarabiac?" spowodowaly takie, a nie inne wyniki. BD skupil sie na nowych kierunkach nie biorac pod uwage, ze moze sie to nie udac. Przyczyny byly rozne - od zmian politycznych po dosyc wysokie ceny w porownaniu do konkurencji. Czesto duzo taniej mozna bylo (wciaz mozna) kupic ten sam lot (operowany przez BD), ale na numerach innych przewoznikow (code-share). Ograniczanie lotow z niektorych lotnisk (np. z DUB - EI ma chyba 15 lotow dziennie do LHR, BD 3 lub 5) rowniez nie bylo tutaj bez znaczenia. Niespojna polityka kierunkowa (chociazby nowy kierunek z LHR do Amritsaru w Indiach) i brak wyraznej i dobrej reklamy.
model biznesowy bmi koncentrujacy sie przede wszystkim na polnocnej afryce i bliskim wschodzie zdecydowanie nie sprawdzil sie w tym roku :)