Emirates: Pół roku działalności w Polsce

Emirates: Pół roku działalności w Polsce W ciągu sześciu miesięcy od wejścia Emirates na polski rynek, ponad 78 tysięcy pasażerów skorzystało z usług przewoźnika, a w lukach bagażowych przewieziono ponad 1700 ton towarów.Klienci z Polski, korzystając z szybkiej i wygodnej przesiadki w Dubaju, odwiedzili dziesiątki miast na całym świecie dzięki bogatej siatce połączeń Emirates. Jednymi z najpopularniejszych...
02/09/2013 14:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_c0984 2013-09-04 13:15   
gosc_c0984 - Profil gosc_c0984
Do gosc_246df:

Przed pierwszym wersem odpowiedzi Emirates trzeba bylo dobrze przeczytac europejskie regulacje prawne i wnikliwie je przeanalizowac zanim sie cokolwiek zacznie pisac po internecie.
gosc_50b5e 2013-09-03 21:54   
gosc_50b5e - Profil gosc_50b5e
Klient w KAŻDEJ reklamacji kłamie i koloryzuje, dlatego spuszcza się go na drzewo.
berliner 2013-09-03 19:26   
berliner - Profil berliner
reklamacje związane z odwołaniem lotu jak najbardziej rozumiem... ale 30-60 minut opóźnienia to przecież norma, latając samolotem trzeba wziąć pod uwagę, że pogoda w drugiej części Europy może powodować opóźnienia lotów w Polsce. Swego czasu wracając do Berlina cieszyłem się, że mój samolot ma "tylko" 3h opóźnienia, następny samolot Lufthansy lecący do Berlina został odwołany z powodu warunków atmosferycznych. Nawet ogólnoeuropejskie przepisy nie przewidują żadnych rekompensat za opóźnienia do 2h. Regulują za to dokładnie kiedy pasazerowi przysługuje prawo do jakichś świadczeń / odszkodowań. Dlatego kompletnie nie rozumiem poirytowania niektórych forumowiczów
krzysiekl 2013-09-03 10:25   
krzysiekl - Profil krzysiekl
uprzedzając możliwe wątpliwości: jeśli bilet jest z możliwością zwrotu i się go oddaje to wtedy kasę się otrzymuje. ;)
krzysiekl 2013-09-03 10:06   
krzysiekl - Profil krzysiekl
zazwyczaj łatwiej zdobyć mile albo jakieś inne formy rekompensaty. Linie, a na pewno Emirates, nie lubię oddawać kasy. To jest z znany problem i albo się go akceptuje albo nie...ale są tacy co z tym żyją. Ktoś nabył kiedyś bilet pierwszej klasy, zanim lot się odbył zmienili samolot na taki bez pierwszej klasy. Poleciał w biznesie. Próby odzyskania kasy (oczywiście...) się nie udały. Jednak po upomnieniu się dostał kolejny bilet powrotny w klasie biznes gratis. Uznał to za wystarczające i nie narzekał..chyba nadal z nimi lata.
olo 2013-09-03 09:07   
olo - Profil olo
reklamowac 30 minut opoznienia to jednak przesada i chyba lekki skok na kase ....
gosc_6f8b6 2013-09-03 03:40   
gosc_6f8b6 - Profil gosc_6f8b6
Brawo, tak trzymać!!
Najlepsza linia jaką kiedykolwiek leciałem.
gosc_9ab50 2013-09-03 00:38   
gosc_9ab50 - Profil gosc_9ab50
berliner: kilkakrotne nie tyle reklamacje, co wnioski o odszkodowania za odwołanie lotu na rejsach krajowych LOT. Za każdym razem taka sama zabawa - po pierwszym emailu odmowa, po odpowiedzi na nią z przytoczeniem wyroków trybunału europejskiego (ze strony ULC) decyzja o wypłacie, de facto po ok. 2,5 miesiąca za każdym razem 250 euro na konto. Na upartego możnaby się bić o voucher na dwukrotnie większą kwotę, ale litościwie odpuszczam. :)
banan86 2013-09-02 22:10   
banan86 - Profil banan86
infomodlin: zycze mieszkancom twojego miasteczka jak najlepiej a jak bedzie to zobaczymy. Mam nadzieje ze tym razem pas startowy nie bedzie pekac i ze w miedzy czasie pracownicy lotniska nauczyli sie.co to uprzejmosc
banan86 2013-09-02 22:07   
banan86 - Profil banan86
ja skladalem kiedys reklamacje w Wizzairze bo przez blad na stronie naliczono mi zbyt duza oplate. Zalaczylem print screena i po cierpliwym czekaniu 3 tygodni dostalem zwrot roznicy
gosc_246df 2013-09-02 21:33   
gosc_246df - Profil gosc_246df
Z Emiratem miałem 4 kwestie w jednej reklamacji: Check-in (WAW) został wykonany online a i tak trwał 90minut, jeden lot opóźniony 30 minut, inny 90 minut, brak możliwości złożenia reklamacji gdyż polskiego oddziału nie było, musiałem czekać aż 3 tygodnie na info. Po pierwszej zwrotce od Emirata dowiedziałem się, iż są to moje opinie- nawet nie mogli nazwać w piśmie sprawy po imieniu SKARGA/REKLAMACJA ... Po drugiej zwrotce dano mi lekko do zrozumienia żebym dał sobie spokój bo i tak nic nie uzyskam... było pełno frazesów PR a bilet kosztował 2900 kierunek Azja ... nie latam już z nimi bo jeśli ktoś reklamuje się jakością i serwisem to tego od niego się wymaga a TEGO BRAK Emirates
gosc_9a1f4 2013-09-02 21:20   
gosc_9a1f4 - Profil gosc_9a1f4
Qatar opóźniony lot 90 minut z czego 90 minut spędzone w dusznym samolocie sam lot (KUL-HKT) trwał 70. Po 30 dniach roboczych od złożenie skargi brak odpowiedzi na reklamacje (jest regulacja ULC). Wciskali mi kit, że niby email do mnie wysłano tylko się zagubił ... to ja się pytam o raport z doręczenia wiadomośći (tzw.Potwierdzenie odczytu). - przecież podobno są jedną z Najlepszych Linii Świata ... no cóż duży może więcej, obecnie nie latam tymi liniami ...
infomodlin 2013-09-02 21:19   
infomodlin - Profil infomodlin
witam
nie na temat z góry przepraszam :)
na stronie Ryanair nie ma już informacji o przeniesieniu lotów z Modlina do Chopina.
Jest jeszcze przy rezerwacji, ale coś znaczy że zlikwidowali z głównej strony.
19.09.13 będzie ILS może i Ryanair wróci to się okaże....
gosc_a62a4 2013-09-02 20:44   
gosc_a62a4 - Profil gosc_a62a4
@berliner:
1. Norwegian - odwołanie lotu, sprawa skutecznie przeprowadzona prze ULC, bo sam nie chcial płacić
2. LOT - j.w. tylko nie było problemu z wypłatą
3. LOT a własciwie handling w WAW za skandaliczne zachowanie pracowników, ale nie wobec mnie tylko innych pasażerów. to nie była reklamacja a raczej prośba o zajęcie się sprawą
berliner 2013-09-02 20:10   
berliner - Profil berliner
zastanawiąjące, że co druga osoba udzielająca swojego komentarza miała powód do składania reklamacji i to nawet nie w jednej sprawie! bardzo często latam low costami i naprawdę nie miałem ani razu powodu, żeby wysyłać jakieś reklamacje! paradoksalnie to raz mi się zdarzyło, że air berlin miał opóźnienie ponad 3h, a nikt nawet nie kiwnął palcem, żeby jakieś vouchery, czy gutscheiny rozdać, ale mimo wszystko to w moich przygodach z lataniem nie miałem sytuacji, żeby coś reklamować... moglibyście powiedzieć czego dotyczyły Wasze reklamacje? i czy macie takie doświadczenia tylko z tymi renomowanymi liniami, czy reklamujecie u wszystkich przewoźników? ;)
gosc_8064a 2013-09-02 20:00   
gosc_8064a - Profil gosc_8064a
Imajchrowski: Rzeczywiście mogliby sciągać przewoźników ze świata, a zwłaszcza ze Star Alliance, LOT by z nimi na pewno współpracował i wyszłoby to każdemu na dobre. Po co blokować jakieś long-haule, skoro w LOcie jest restrukturyzacja i nie mogą nowych połączeń otwierać...
maciek_waw 2013-09-02 19:19   
maciek_waw - Profil maciek_waw
Brakuje mi tu jeszcze średniego wypełnienia samolotu.
gosc_d64e7 2013-09-02 18:35   
gosc_d64e7 - Profil gosc_d64e7
Trzeba także pamiętać iż jeśli klient reklamuje jakąś usługę czy produkt wcale nie musi mieć racji. Wiec nie ma znaczenia czy linia jest jedno czy pięciogwiazdkowa ;)
masaj 2013-09-02 17:24   
masaj - Profil masaj
Współczuję tym, co mieli złe doświadczenia z Emirates. Ja tez reklamowałem dwie sprawy związane z lotem i obsługą samolotu na trasie WAW-DXB, ale odpowiedz otrzymalem juz po trzech dniach przepraszajac i w ramach rekompensaty zaoferowali m.in. 5ooo mil.
gosc_5597e 2013-09-02 16:48   
gosc_5597e - Profil gosc_5597e
Niestety przygodę z Qatarem też miałem taką samą, olewkę, trochę widzę to jako arogancje, tym linią wydaje się, że wszystko mogą bo są rzekomo najlepsze w tych "podejrzanych rankingach" a rzeczywistość trochę wygląda inaczej
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy