4tech: na A2 rzeczywiście teoretycznie 4, jeśli wejdą 3 to będzie sukces. Jeśli wszystko się uda to o stojanki raczej się nie martwię, szczególnie, że niedługo ruszy przebudowa, bardziej niepokoi mnie przepustowość terminala. Co do połączeń to moim zdaniem jest wiele kierunków do zagospodarowania: Niemcy, Szkocja, Skandynawia. Do Krakowa może SprintAir się skusi aczkolwiek to poza przetargiem, który ma być tylko na trasy międzynarodowe.
usuniety
2011-06-29 18:48
Statystyki (pax) w tym roku to w BZG chyba cienko wypadną. 5 połączeń czarterowych, 4 połączenia regularne. Jak wypali ten przetarg to ciekawe połączenia mają być na południe Europy.
zobacz link
usuniety
2011-06-29 18:45
Aha. Dziękuje za odpowiedź. Nie wiem czy to prawda ale słyszałem, że zarząd negocjuje loty z BZG do KRK.
kubaba222, A1 i A2 to odpowiednio Apron 1 i Apron 2 czyli inaczej mówiąc płyty postojowe.
voojciq, 3xB737/A320, 2x757/B767 na A1, na A2 teoretycznie 4x 737
PPS3 jest wykorzystywany do obsługi samolotów komercyjnych, nie widzę w tym nic nad wyrost. Na PPS1 są teoretycznie 4 stanowiska ale w praktyce da się tam upchnąć 3 samoloty klasy 737.
usuniety
2011-06-29 16:00
Ryan stawia samoloty przy terminalu. B737 mają chyba 4 stanowiska ale nie wiem?
voojciq, no jeszcze można wykorzystać CPPS :)
usuniety
2011-06-29 15:45
Ale na b 737 to ile jest w końcu stanowisk?
Apron 3 - 4 stanowiska. Na PPS1 są 3 stanowiska dla B737
usuniety
2011-06-29 15:17
Ja widziałem na "Google Mapy" cztery stanowiska przy terminalu i myślałem, że tyle ich jest. A gdzie są te drugie 4 stanowiska?
kubab222, Apron1 - 4 stanowiska, Apron2- 4 stanowiska.
usuniety
2011-06-29 13:11
Nie wiem gdzie BZG chce przyjąć samoloty, gdyż na płycie przy terminalu są tylko 4 stanowiska.
usuniety
2011-06-29 13:07
Jak nie rozmawiali w ogóle z WZZ to RYR zgarnie kasę i doda parę kierunków. Nie zdaje mi się żeby EZY lub NAX się zgłosiły do przetargu. Panie marszałku na początku trzeba porozmawiać z linią czy w ogóle che latać z BZG. Oby zdarzył się cud i RYR miał konkurencje na BZG.