Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
wroord znam jedną tylko nację która by sobie świetnie poradziła: Chińczycy,jeszcze mieliby dużo miejsca na nogi w economy ;)
Tylko wtedy LOT latałby na Tupolewach i Iłach :D
wroordzie: Obecność w sojuszu nie wymaga posiadania wszystkich rejsów w cs.
Wychodzi na to, że szkoda, że Polska nie jest Białorusią, bo by wtedy do WAW latały wielkie linie. :o)
Szkoda ze nie zadano pytania o zasadnosci udzialu w STAR, bo Singapore w wiekszosci przypadkow nie ma code share z innymi partnerami w sojuszu. Poza tym zgadza sie ze Polska to za maly rynek ale mogli by miec stopover w WAW tak jak maja w BCN po drodze do GRU. A tak na marginesie to rejsy SN 21 i 22 pomiedzy EWR i SIN okalaja kule ziemska gdyz oba leca na wschod - jest to chyba jedyny taki rejs w tej chwili. Oczywiscie samolot ma tylko business class bo nie wiem czy ktos by przetrwal 18 i 20 godz w economy.
Mieciu ;) a ty chyba mi nie powiesz że nagle Białorusini zaczęli wyjeżdżać do Abu Zabi(czy jak to się tam pisze...) do pracy albo na wczasy do emiratów...
rafciooo77
2011-04-26 17:38
Mieczysławie ;) Lata, lata, zdarza mi się go widywać na UL984. Pewnie czasem bardziej mu się opłaca lecieć dłuższą trasą ale z wiatrem ;)
No ale chyba nie chcesz mi powiedzieć, że samolot lata tylko dlatego, że oni robią interesy z Łukaszenką???
mietek Etihad lata bo arabowie maja intersy z rządem,i lata tam samolot jeden z mniejszych z floty Etihad
Macie pewnie sporo racji z tą zasobnością, ale z drugiej strony zdaje sie, że Etihad lata to..Mińska na Białorusi i chyba nikt mi nie powie, że oni są bardziej zasobni od nas? Rafcioo77: ten lot z EWR do SIN to chyba nie lata nad Polską jednak tylko jak mówi Pani nad pacyfikiem, a właściwie to prawie nad biegunem;-)
Coś się tej pani odnośnie floty pomyliło :P..
Bo Benków 777 mają łącznie 66 z czego 35 772 i 31 773...
Do Polski taki 772 by wystarczył po co 300tke... chociaż fakt na razie nasz rynek jest za biedny by zapełnic chociaż 3 loty tygodniowo...
W każdej dziedzinie tak jest,że nawet markowe rzeczy są u nas gorszej jakości z powodu niższej ceny(od proszków po ubrania).W lotnictwie bum jest,ale w segmencie tanich linii,bo w tradycyjnych drgnęło ale trochę....Powiedzmy sobie szczerze,połowy polaków nie stać na dalekie wojaże,a druga połowa(poza biznesem) wybiera inne kierunki...trudno aby dla 2-3 tysięcy rocznie zainteresowanych podróżą do Singapuru i okolic linia uruchomiła rejsy z Pl...
Ja chciałem również napisać że Polski rynek jest biedny(ale bałem się reakcji innych i posądzenia że uważam rodaków za biedne dziadostwo) ale powiedzmy sobie szczerze czy statystycznego Kowalskiego stać na podróże Emirates,Singapore,Thai,Etihad itp. liniami ? Ja wiem że większość z nas stać z tego forum ale poza dużymi miastami żyje jeszcze około 34 mln ludzi których wypłata wynosi po 1500 złotych więc co się dziwicie...W każdej dziedzinie rynek w polsce jest za biedny,na zmiane potrzeba wiele lat...
Wrescie ktoś otwarcie powiedział ze Polska to zbyt mały rynek ( wg. mnie należy to odczytać jako zbyt biedny rynek) i tak samo jest z Emirates.
A dziwisz się ?Nie latają bo jest za mały ruch...ja wiem że dużo osób lata ale to i tak chyba za mało na zapełnienie lotów 3 razy w tygodniu.Co prawda latanie wśród Polaków się rozwija ale i tak pod względem połączeń i linii jesteśmy razem z Rumunią afryką europy...
hiszpania1
2011-04-23 20:34
szkoda ze nie latają do polski.
humbak, muszą na czymś zarabiać ;)
Reklama goni reklame. :o)
rafciooo77
2011-04-23 15:15
Broker, pisząc poprzedniego posta, miałem akurat nad głową A380 SA ;) Chodziło mi o ten konkretny EWR-SIN na A340-541, o którym P. Basia mówiła, że przebiega nad Pacyfikiem.
W pochmurne, zimowe popołudnie a tu już wiosna ;-)