Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
mateusz26
2011-04-10 13:29
Zaczynają współpracę to chyba bardzo dobrze, najpierw dogadają się z lotniskiem o niższe stawki a potem zapewne będą inwestować w flotę. Kto wie jak będzie dużo krajówek to bilety będą tańsze niż PKP, i wtedy ludzie z chęcią by się przekonali, że warto latać. Warszawa-Gdańsk 1h 10m samolotem a pociągiem to gdzieś zapewne z 5 jak dobrzej pójdzie.
luka: ja myśle, że problem niestety jest ciągle z zasobnością Polaków. Bo jeżeli bilet z Krakowa do Gdańska na PKP kosztuje powiedzmy 300zł RT, a na samolot 800 to mało będzie chętnych. Zwłaszcza jak na wakacje chce się powiedzmy wybrać 4-osobowa rodzina...a przyznasz, że oszczędność 2 tyś PLN w takim przypadku jest duża. To że komfort jest zupełnie inny to już inna sprawa.
Wiem, szkoda że im się nie udało, ale po pierwsze uważam, że zbyt słabo się reklamowały... Potrzebne byłyby billboardy i plakaty w centrach miast tak jak to robi WizzAir żeby dotrzeć do zwykłych ludzi których lotnictwo na codzień nie interesuje. Inna sprawa, że przydałoby się też dofinansowanie, chociażby ze strony ministerstwa infrastruktury, ale tam niestety chyba beton panuje. A szkoda... zaprzepaszczono wielką szansę na normalne podróżowanie w tym kraju
luka: jaki popyt jest to chyba widać, bo zarówno Jet Air i Direct Fly próbowały i jakoś nic na stałe nie ma. To, że Ty tak twierdzisz to troche za mało.
maciek222
2011-04-09 09:28
@kulpat: Na KJFK doszlo do kozackiego incydentu Polskich pilotow, przez co sa problemy z mechanika skrzydla: SP-LPG KEWR-EPWA LO16 01APR - overspeed (wypuszczone klapy ) po starcie. pozdrawiam
też racja ale może LOT wkońcu pomyśli o zrobieniu porządnej siatki lotów krajowych z pominięciem Warszawy? Jest na to spory popyt zwłaszcza pomiędzy najbardziej oddalonymi miastami
Nie rozumiem "pilota". To co pisze to typowe plucie na kogoś jak się niema nic do powiedzenia. Sprawa jest całkiem prosta. Ten zarząd LOT-u ma ostatnią szansę wyprowadzić firmę na prostą. Po rezultatach widać, że mu zaczyna wychodzić. Nie wpada w pułapki, w które wpadł Mikosz przez swoją pychę i brak wyrobienia biznesowego. Wszscy - zwłaszcza anonimowo wiedzą lepiej co powinni robić. To komiczne, a po prostu LOT musi pilnie zarabiać kasę, optymalizować siatkę by nie generował strat, ciąć koszty. Do tego potrzebna jest przychylność PPL. Kiedy przyjdą zyski będzie można gadać o rozbudowie floty i nowych destynacjach. Teraz trzeba odrabiać straty powsytałe po wielkomocarstwowych decyzjach. Warto więc to wspierać a nie przeszkadzać.
pilot: bo to nie będzie hub tylko hubik. A tak poważniej dobrze, że są przynajmniej dobre chęci a nie stagnacja jak to było jeszcze 3-4 lata temu. Tylko zamiast porywać się z motyką na słońce może by tak sensownie wreszcie ułożyli doloty krajowe do lotów międzynarodowych ?
co sie dzieje z sp-lpg?? chyba powazna awaria skoro juz szosty dzien nie lata co przy remoncie sp-lpb powoduje odwolane rejsy do jfk , ewr czy toronto.
Co nowy Prezes LOT-u to proponuje rozwiązania z pogranicza absurdu. Jak można tworzyć hub z kilkudziesięcioma samolotami , w tym tylko kilka długodystansowe. Czy wreszcie ktoś zwróci uwagę i zejdzie na ziemię jaką rolę powinien pełnić LOT. Rozumiem Michała ponieważ wszedł w politykę i musi podpisywać tego rodzaju listy. Może myślą że "głupi lud" to kupi. Może lepiej LOT odda PPL-owi kilkuletni dług , dlaczego nikt o tym nie mówi.
Podpisanie listu intencyjnego... Co to oznacza w praktyce?
Moze w koncu przestana wozic pasazerow autobusami przez godzine po lotnisku. Samolot staje w polu za terminalem 2 autobus jedzie przez cale lotnisko zeby ich wyrzucic w terminalu 1 po czym wszyscy maszeruja do terminalu 2 po bagaz - Mis w akcji...
"jednym z najwazniejszych"? Chyba najwazniejszym. Przeciez LOT wogole nie interesuja sie innymi lotniskami!