Zdezorientowani klienci Skyeurope

Zdezorientowani klienci Skyeurope Zmiany godzin lotów taniej linii lotniczej Skyeurope wywołują poważne zamieszanie wśród klientów, którym firma proponuje zwrot pieniędzy albo zmianę rezerwacji na inny dzień lub godzinę. Bardzo często zdarzają się przypadki, że przez kilka dni nie ma możliwości dodzwonienia się do biura obsługi klienta. Eryk Kłopotowski, rzecznik prasowy firmy, w wypowiedzi dla...
03/03/2005 07:46   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
m.s 2005-03-16 12:03   
m.s - Profil m.s
moze wiecie ile teraz sobie poczekam na zwrot pieniedzy???
blondka 2005-03-16 01:03   
blondka - Profil blondka
witam, ja czekam juz ponad 2 tygodnie na zwrot pieniedzy za odwolany lot do Kopenhagi. dzwonilam dzisiaj i powiedziano mi ze dziwnym trafem pieniadze ze dwie moje rezerwacje, zostaly cofniete z niewyjasnionych powodow z powrotem i wyslane ponownie wczoraj. bardzo pokretne wyjasnienie. mam pytanie - czy ktos z Was dostal zwrot za skasowany lot w Sky Europe? zaplacilam im w grudniu i styczniu i ciagle nie mam pieniedzy. ja juz nigdy z nimi nigdzie nie polece, bo jest to wielkie naciaganie klienta. nawet przepraszam nie uslyszalam.
bonzo 2005-03-11 12:03   
bonzo - Profil bonzo
oblatywacz - dziwnem trafem, jak dotychczas, tylko SKY ma takie problemy na Okeciu...
oblatywacz 2005-03-10 08:03   
oblatywacz - Profil oblatywacz
A czy ktos z krytykow tanich przewoznikow zastanawial sie nad przyczynami takiego stanu rzeczy? Wystarczy wlaczyc telewizor, przeczytac pare artykulow i polaczyc kilka faktow. Prawda jest to ze zmiany lawinowe zmiany w rozkladach wynikly z konfliktu z lotniskiem Okecie. Wypowiedzenie wczesniej ustalonych slotow, brak miejsc parkingowych dla samolotow, podwyzszenie oplat. Ze strony lotniska to oczywiscie decyzje majace konkretny cel. Dodajmy do tego calkiem swieza afere AirPolonii, potencjalne nowe lotnisko, ostra konkurencje i juz mamy kolejna komisje sledcza, tym razem do spraw tanich lotow w Polsce. Nie jest wina tanich przewoznikow ze mozliwe sa u nas tak brzydkie chwyty ponizej pasa. Nie wincie ich wiec za burdel prawny w kraju. To firmy powolane do generowania zysku a nie przynoszenia strat. Poza tym, wszystko odbywa sie mimo wszystko w zgodzie z warunkami taryfowymi.
edek 2005-03-10 07:03   
edek - Profil edek
A mi Sky obiecal oddac pieniadze za bilety na odwolane loty. Minal juz tydzien i nic nie dostalem.?!?!?!?!?!?!?!
trd 2005-03-09 11:03   
trd - Profil trd
Wczoraj Sky Europe mial przyleciec z Krakowa do Amsterdamu o 20.05. Przylecial o 4.02 nad ranem. Planowy odlot do Krakowa 20.35. Odlecial 5.00. Lepiej juz nie wiedziec, o ktorej przylecial do Krakowa, ale czy ktos moze wie, co bylo powodem opoznienia?
monka 2005-03-09 10:03   
monka - Profil monka
piszecie o SKYeurope i ich zmienionych godzinach latania. Popatrzcie jakie godziny wymyslil sobie Wizz Air. To skandal!!! Polaczenia Pyrzowice-Rzym.Jak ja niby mam dojechac dalej jak w Rzymie jestem po 22?? Wracajac z Rzymu jestem W katowicach okolo 1 rano!!!!! Może o tym powinniście napisac!!! Jak dzwoniłam do Call center, bo niestety na maila nie dostalam odpowiedzi, powiedziano mi ze samoloty nie maja gdzie nocowac. Przeciez skoro WizzAir chce miec klientow niech sie zatroszczy o normalne godziny lotow.Wtedy bedzie wiecej chetnych, ja chyba poszukam innej linii. Bo te godziny są dla mnie niekorzystne - zreszta dla moich znajomych tez.Komentarz moderatora: Każdy tanii przewoźnik ustala tak rozkład lotów aby maksymalnie wykorzystac swoja flote. To tez lata od wczesnych godzin porannych do poznych godzin nocnych. Więc niektore loty realizowane sa o mniej korzystnych porach, niestety fizyczna niemoznoscia jest aby wszystkie loty realizowane byly w tzw prime time. Coś kosztem czegos. Jesli Pani nie pasuja takie pory radze poszukać czegos u tradycyjnych przewoznikow. Napewno Pani znajdzie dogodna pore, aczkolwiek w wyzszej cenie. Pozdrawiam serdecznie
maro 2005-03-09 10:03   
maro - Profil maro
droga monko, jezeli przylot do katowic o 2340 to dla ciebie 1 w nocy to ja sie pytam w jakiej strefie czasowej ty zyjesz
trd 2005-03-09 04:03   
trd - Profil trd
Sky Europe nie mogl przesunac tego lotu na rano, bo rano ten sam samolot mial poleciec do Londynu (wylecial z opoznieniem okolo 1 godz). Wczoraj, zanim samolot polecial z Krakowa do Amsterdamu, przylecial do Krakowa z Rzymu z jakims 2-godzinnym opoznieniem. Najprawdopodobniej nie mogl potem przez dlugi czas wystartowac z Krakowa, bo na Schiphol regularnie opozniano planowane opoznienie: najpierw bylo to okolo 22, potem 2 w nocy, skonczylo sie na 4. Ciekawy jestem dlaczego: czyzby samolot mial problemy techniczne? Szkoda mi ludzi ktorzy musieli koczowac przez cala noc na Schiphol, ich rodzin ktore czekaly na nich w Krakowie, ale takze zalogi Sky Europe: mam nadzieje, ze nie musiala znowu od rana pracowac po powrocie z Amsterdamu okolo 7 rano. Nie podaje tej wiadomosci po to, zeby krytkowac Sky Europe. Lecialem z nimi dwa razy i byli bardzo w porzadku. Jestem tylko ciekawy powodu opoznienia.
trd 2005-03-09 03:03   
trd - Profil trd
Sky Europe nie mogl przesunac tego lotu na rano, bo rano ten sam samolot mial poleciec do Londynu (wylecial z opoznieniem okolo 1 godz). Wczoraj, zanim samolot polecial z Krakowa do Amsterdamu, przylecial do Krakowa z Rzymu z jakims 2-godzinnym opoznieniem. Najprawdopodobniej nie mogl potem przez dlugi czas wystartowac z Krakowa, bo na Schiphol regularnie opozniano planowane opoznienie: najpierw bylo to okolo 22, potem 2 w nocy, skonczylo sie na 4. Ciekawy jestem dlaczego: czyzby samolot mial problemy techniczne? Szkoda mi ludzi ktorzy musieli koczowac przez cala noc na Schiphol, ich rodzin ktore czekaly na nich w Krakowie, ale takze zalogi Sky Europe: mam nadzieje, ze nie musiala znowu od rana pracowac po powrocie z Amsterdamu okolo 7 rano. Nie podaje tej wiadomosci po to, zeby krytkowac Sky Europe. Lecialem z nimi dwa razy i byli bardzo w porzadku. Jestem tylko ciekawy powodu opoznienia.
bonzo 2005-03-09 02:03   
bonzo - Profil bonzo
No, jak wylecial o 5h rano to w Krakowie pewnie byl jakos kolo 7h. Chyba ze lecial przez Bratyslawe, to wtedy jakos 8h-9h... :/ ;) I ci biedni ludzie spedzili cala noc prawie w Schiphol :(( Czy Sky nie mogl po prostu przesunac caly lot na rano i o tym poinfrmowac, zeby ludzie mogli wrocic do domow na noc?? Opoznienie 8h, Jest dobra okzja zeby przetestowac nowe prawo UE...
M.S 2005-03-07 04:03   
M.S - Profil M.S
serdecznie dziekuje za zainteresowanie i pomoc,udalo mi sie przebookowac na szczescie...pani w call center byla b.mila ale zeby choc malutkie przepraszam w imieniu firmy...nic to...pozdrowienia i powodzenia M.S
edek 2005-03-06 06:03   
edek - Profil edek
Na ten numer dzwonilem:
22/433 07 33
yannkes 2005-03-05 12:03   
yannkes - Profil yannkes
dzwon do ich call center i przebookuj -za free
zibi 2005-03-05 07:03   
zibi - Profil zibi
M.S. Ja zaraz jak odkryłem, że coś jest nie tak jak potrzeba to lot z Rzymu do Krakowa ( ja miałem 09 czerwca ) kupiłem w Centralwings i zapłaciłem wszystkiego 28,42 Euro. Też miałem podobną sytuację a mianowicie poukładane terminy, zadatkowane noclegi, zabookowane i zapłacone inne loty na Europę itp. Spróbuj znaleźć jakieś rozwiązanie a jak nie wies
yannkes 2005-03-05 04:03   
yannkes - Profil yannkes
kase dostaniesz, ja czekalem chyba 4 dni...
edek 2005-03-05 03:03   
edek - Profil edek
Wcale nie jest tak zle. Mialem dwa bilety wczoraj dzwonilem prawie nic nie czekalem zeby sie polaczyc. Mila obsluga . czekam teraz na zwrot pieniedzy. Zobaczymy czy dostane.
M.S 2005-03-05 03:03   
M.S - Profil M.S
a ja od wczoraj nie moge sie dodzwonic!!!!!jestem zalamana bo to bardzo wazne dla mnie daty....na jaki numer odpowiadaja tak szybko????
piotr1970@ 2005-03-04 11:03   
piotr1970@ - Profil piotr1970@
jestem zszokowana tym co przeczytalam na temat zmian godzin wylotu i zwiazanego z tym zamieszania...kupilam bilety na lot z rzymu do krakowa ponad pol roku temu i jakoze mam bardzo malo do czynienia z tegotypu liniami nie interesowalam sie dalej rozwojem syt. bedac przekonana ze mam pewny przelot...co mam zrobic,jak postepowac by wiedzie czy zostanie mi zmieniona rezerwacja(jesli tak to musze doplacic roznice do ceny nowego biletu??????) czy mam moze mozliwosc odbioru wplaconych pieniedzy?jestem zszokowana,bylam pewnai spokojna,czuje sie oszukana bo nikt nie raczyl mnie o niczym poinformowac,jeslibym przez zupelny przypadek tego nie odkryla to zostalabym na "ziemi"????prosze osoby ktore mialy podobne przejscia o rady jak mam teraz postapic???dziekuje z gòry M.S
Mobby 2005-03-04 09:03   
Mobby - Profil Mobby
lotniskowiec, nie przesadzaj... nikt tu nie mowi o standardzie Cathay, i wszyscy dobrze wiemy, ze poziom uslug w regularnych liniach jest generalnie wyzszy niz w przypadku niskokosztowcow (nie mowiac juz nic o najlepszych wielkich liniach), i wiemy ze wyzsza jest tez cena. Mowimy tu raczej o najbardziej podstawowym poziomie uslug, to znaczy o elementarnej pewnosci, ze lot sie odbedzie oraz, jesli ma miejsce zmiana, to o informowaniu o tym pasazera. Nikt nie mowi o fotelach-lozkach, czy nieograniczonych ilosciach markowego szamapana. Linie niskokosztowe sa juz dobrze zakorzenione w rynku lotnictwa pasazezerskiego. Niektore oferuja standard lepszy niz niektore linie regularne. Ale niektore przeginaja w zla strone. I o tym tu mowa. Wiec nie dziw sie tyle.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy