Lufthansa jeszcze nie tak dawno była prywatna, ba, była swego czasu dumna z tego, że się "odpaństwowiła" i co? Z powrotem jest firmą państwową, a to w ilu % ma mniejsze znaczenie, skoro państwo ma w niej obecnie decydujący głos.
Lotnictwo zacznie pomału się odradzać dopiero gdy uda się wyeliminować psujących rynek za publiczne pieniądze przekazywane pod stołem.
gość_ee353
2020-09-21 07:03
To nie jest kwestia co robisz tylko jak robisz. LOT nawet jak będzie miał kopalnię złota to będzie na niej przynosił straty. Za dużo mu forsy wycieka bez sensu. Za dużo jest decyzji i zadań politycznych. Dopiero prywatny właściciel będzie mógł z nich zrobić lidera regionu. A pomysły takie jak ten czy drony na CPK przejdą do historii lotnictwa razem z jej autorami.
gość_2f19e
2020-09-20 07:34
Niech wstawia po 2 maszyny do każdego lokalnego portu , rząd nie odblokuje debilne zakazy lotów i zamiast tego zrobi testy na przylocie i nawet na zimę można zrobić Kanary , Malage , Porto , Maroko , południe Włoch itd .
gość_9a53e
2020-09-19 16:47
Sami się dobiją. Kwestia czasu.
gość_3b60a
2020-09-19 09:36
Rozumiem że przeniesiecie się z tymi lotami turystycznymi do Radomia jak tylko go otworzą.
gość_a4ed6
2020-09-19 08:23
Przewoźnik powinien latać tam gdzie da się zarobić, już oddał walkowerem 3/4 rynku.
W LO wpakowano już ponad 2 mld + 2 mld dla PGL i zanosi się, że to nie koniec.
A my nadal się cieszymy, że mamy narodowego przewoźnika.
Za rok poprzedni ponoć już prawie -400 mln w plecy a nic takiego się nie wydarzyło (uziemienie MAX to odszkodowanie), Condor to rok bieżący, podobnie jak Covid
lysypiotr76
2020-09-18 21:24
Narodowy przewoźnik robi to co wiele innych linii lotniczych. Skoro odbudowa ruchu biznesowego idzie opornie trzeba zagospodarować samoloty w inny sposób. Podobnie robi Lufthansa. Ogłosiła sporo nowych tras, głównie destynacji wakacyjnych z Frankfurtu. Nawet bezpośrednia konkurencja będzie dla LO lepszym wyjściem niż unieruchomione samoloty na lotnisku.
gość_f137c
2020-09-18 20:02
Oszusci !! Aplikacja Lotu nie działa na infolinie nie można sie dodzwonić co to za firma i po wyjsciu z waszej strony zabukowanie tego samego lotu cena sie zmienia . Juz nie będę korzystać z waszych lot
gość_621b1
2020-09-18 19:03
Już pędzę kupować bilety gdy w Ministerstwie Infrastruktury działa taki „Tytan intelektu” jak Marcin Horała. Dziś kupię bilet, a on jutro rano wstanie, podrapie się po 4 literach i wpadnie na pomysł żeby zakazać latania.
gość_38646
2020-09-18 16:37
Kiedyś w PL był tylko LOT.
LCC sie im nie opłacały
Czartery im się nie opłacały
jak im potężna konkurencja wyrosła to nagle się okazuje, że to opłacalne rynki
SZOK