Fijoł: LOT stawia na ruch turystyczny

Fijoł: LOT stawia na ruch turystyczny - Do tej pory skupialiśmy się właśnie na ruchu biznesowym i połączeniach transferowych w naszym hubie. Teraz w okresie wakacyjnym rozbudowaliśmy ofertę bezpośrednich lotów turystycznych, z których latem skorzystało 300 tys. pasażerów. Liczę, że w przyszłym roku pasażerów w ruchu turystycznym przewieziemy około miliona. Touroperatorzy szacują że w przyszłym roku ruch...
18/09/2020 14:09   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
wirnik 2020-09-21 23:01   
wirnik - Profil wirnik
Lufthansa jeszcze nie tak dawno była prywatna, ba, była swego czasu dumna z tego, że się "odpaństwowiła" i co? Z powrotem jest firmą państwową, a to w ilu % ma mniejsze znaczenie, skoro państwo ma w niej obecnie decydujący głos.
Lotnictwo zacznie pomału się odradzać dopiero gdy uda się wyeliminować psujących rynek za publiczne pieniądze przekazywane pod stołem.
gość_ee353 2020-09-21 07:03   
gość_ee353 - Profil gość_ee353
To nie jest kwestia co robisz tylko jak robisz. LOT nawet jak będzie miał kopalnię złota to będzie na niej przynosił straty. Za dużo mu forsy wycieka bez sensu. Za dużo jest decyzji i zadań politycznych. Dopiero prywatny właściciel będzie mógł z nich zrobić lidera regionu. A pomysły takie jak ten czy drony na CPK przejdą do historii lotnictwa razem z jej autorami.
gość_2f19e 2020-09-20 07:34   
gość_2f19e - Profil gość_2f19e
Niech wstawia po 2 maszyny do każdego lokalnego portu , rząd nie odblokuje debilne zakazy lotów i zamiast tego zrobi testy na przylocie i nawet na zimę można zrobić Kanary , Malage , Porto , Maroko , południe Włoch itd .
gość_9a53e 2020-09-19 16:47   
gość_9a53e - Profil gość_9a53e
Sami się dobiją. Kwestia czasu.
gość_3b60a 2020-09-19 09:36   
gość_3b60a - Profil gość_3b60a
Rozumiem że przeniesiecie się z tymi lotami turystycznymi do Radomia jak tylko go otworzą.
gość_a4ed6 2020-09-19 08:23   
gość_a4ed6 - Profil gość_a4ed6
Przewoźnik powinien latać tam gdzie da się zarobić, już oddał walkowerem 3/4 rynku.
W LO wpakowano już ponad 2 mld + 2 mld dla PGL i zanosi się, że to nie koniec.
A my nadal się cieszymy, że mamy narodowego przewoźnika.
Za rok poprzedni ponoć już prawie -400 mln w plecy a nic takiego się nie wydarzyło (uziemienie MAX to odszkodowanie), Condor to rok bieżący, podobnie jak Covid
lysypiotr76 2020-09-18 21:24   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Narodowy przewoźnik robi to co wiele innych linii lotniczych. Skoro odbudowa ruchu biznesowego idzie opornie trzeba zagospodarować samoloty w inny sposób. Podobnie robi Lufthansa. Ogłosiła sporo nowych tras, głównie destynacji wakacyjnych z Frankfurtu. Nawet bezpośrednia konkurencja będzie dla LO lepszym wyjściem niż unieruchomione samoloty na lotnisku.
gość_f137c 2020-09-18 20:02   
gość_f137c - Profil gość_f137c
Oszusci !! Aplikacja Lotu nie działa na infolinie nie można sie dodzwonić co to za firma i po wyjsciu z waszej strony zabukowanie tego samego lotu cena sie zmienia . Juz nie będę korzystać z waszych lot
gość_621b1 2020-09-18 19:03   
gość_621b1 - Profil gość_621b1
Już pędzę kupować bilety gdy w Ministerstwie Infrastruktury działa taki „Tytan intelektu” jak Marcin Horała. Dziś kupię bilet, a on jutro rano wstanie, podrapie się po 4 literach i wpadnie na pomysł żeby zakazać latania.
gość_38646 2020-09-18 16:37   
gość_38646 - Profil gość_38646
Kiedyś w PL był tylko LOT.
LCC sie im nie opłacały
Czartery im się nie opłacały
jak im potężna konkurencja wyrosła to nagle się okazuje, że to opłacalne rynki
SZOK
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy