Dotychczas cały czas czytałem, że jest to dziadowskie lotnisko, bo nie ma do niego doprowadzonej linii kolejowej. Teraz czytam coś dokładnie przeciwnego. Jak się ten świat zmienia. :D
gość_04aaa
2020-08-19 11:37
Trudno krytykować leżącego , ale proszę zauważyć jak wyglada przyrost pasazerow we WRO, KRK, GDN,. Ze względu na zróżnicowanie ruchu i operowanie dużych przewoźników , te spadki są mniej bolesne. Niestety udział czarterów w KTW , oraz bardzo rozchwiany udział tanich linii nie wróży w przyszłości nic dobrego. Udział biznesowy jest minimalny ( LH ). Ponadto bliskość lotniska w KRK , dodatkowo utrudnia rozwój.
Pycha i duma , która rozpychala lotnisko w rozwoju czarterów zapomniała o jakże ważnym rynku biznesowym. Ale to przedewszystkim wina władz województwa , które nie umieją współzarządzać lotniskiem.
Głupota jest wydawanie ogromnych pieniędzy na kolej do lotniska , kiedy nie wiadomo ilu będzie pasazerow. Taka sama głupota jak CPL.
Doprawdy, nie bardzo rozumiem czego oczekujecie? Ze którekolwiek lotnisko wyjdzie z tego roku na własnych nogach? Do niedawna wszystkim się wydawało, ze w czasie wakacji sytuacja będzie się poprawiać, a jesienią to już będzie „normalnie”. Nie będzie. Pytanie tylko przez jaki czas trzeba będzie fundować kroplówki lotniskom żeby przetrwały, ile linii upadnie i jak bardzo dostaną w kość te, które przeżyją.
lysypiotr76
2020-08-18 20:43
Lider czarterów wśród polskich lotnisk . Wyniki są złe, sierpień niewiele tu zmieni bo większość planuje wakacje ze sporym wyprzedzeniem. Wakacje to dla tego lotniska, które opiera swój biznes o czartery i tanie linie ,,żniwa'', niestety ten sezon można już uznać za stracony.
gość_18306
2020-08-17 21:48
A jak wygląda cargo, które zawsze było mocna strona Katowic?
gość_7b4d8
2020-08-17 09:36
Ponownie na podium, GDN wyprzedzony :)