gość_30bcd
2020-07-28 17:45
Wczoraj do Nicei odleciał SP-LWE czyli 737 a potem zawrócił o polecieli na 787. Dziwna sytuacja
gość_1ee5e
2020-07-28 13:23
Do tych malkontentów: nie chcesz, to nie leć! 900zl za biznes klasę do Nicei
gość_3cc86
2020-07-28 08:09
Najwyraźniej takie. byly potrzeby klientow ;) mysle ze wiedza co robią. Dobrze, że tyle tras aktualnie udostępniają
gość_18654
2020-07-28 07:41
LOT nie ma wyjścia. Samolot trzeba co jakiś czas poderwać w powietrze. A rejsów na duże samoloty może nie być bardzo długo. Możliwe, że rynek dalekodystansowy spadnie do 30%, a wszystkie linie mające takie samoloty dostały olbrzymią pomoc publiczną. Dopóki nie zbankrutuje co druga linia, może nie być pracy na Dreamlinery, a to może potrwać jakieś 3 lata. Więc już lepiej robić krótkie cykle i zużywać silniki i inne komponenty 4 razy szybciej niż postawić samoloty na kołki i tylko płacić. Na reszcie LOT zaczął myśleć jak coś oszczędzić, a nie jak coś wydać, czy roztrwonić.
gość_a0177
2020-07-27 22:25
... ma okazje polatać.... No i właśnie o tym pisałem. Linia lotnicza w dobie kryzysu nie może być ,, matka Teresa,, dla wszystkich.
Lot i tak robi wyjątkowa rzecz ze do dziś nikogo nie zwolnił. Obniżył kasę o ok 65% to fakt , ale póki co wszyscy maja prace. Piloci z 787 i tak maja najlepiej w tej firmie i nie wiadomo czemu traktuje się ich jak jakiś mistrzów świata. Ale mniejsza o to.
Uwazam ze jeśli za tymi lotami stoi tylko przesłanka o dobru dla pilotów to jest to kompletna głupota firmy.
Dziś już jednej poleciał do Nicea i odrazu opóźnienie parogodzinne....
gość_e1865
2020-07-27 21:35
Na wielu kierunkach LO nie może latać, a tam gdzie może rptacji jest mniej.
Taniej chyba wychodzi latanie 787 niż robić przeglądy po dłuższym postoju no i załoga ma 9kazje polatać a znając życie to pewnie wszyscy zarobią i tak minimum czyli podstawe
gość_a0177
2020-07-27 16:24
Żenująca decyzja!
Nie wiem w czym problem ze LOT podejmuje tak beznadziejna decyzje? Czy idzie za tym lobby najdziwniejszych pilotów w LOT którzy często uważają się za elitę , a teraz pali się im pod nogami bo tracą ważność 3 lądowań w trzech ostatnich miesiącach? I dla nich LOT podstawia 787 by mogli podtrzymywać uprawnienia? To chore!
Jest niemożliwym zarobić na trasie z Warszawy do Nicea na 787 ! Wiec pytam , po co ? Naprawdę chcecie udowodnić ze szefowie Wizza i Ryana maja racje mówiąc ze LOT to firma w której nie ma racjonalnego biznesu ?
Jeśli tak to dajcie 787 na trasę do Zielonej Góry albo do Pragi itd itd...
prezesi LOTu ! Obudźcie się.