Grupa Lufthansa przywraca pięć tras z Polski

Grupa Lufthansa przywraca pięć tras z Polski − Ponad 2 000 połączeń tygodniowo z ponad 130 lotniskami na całym świecie − Austrian Airlines, Brussels Airlines i Air Dolomiti wznowią operacje lotnicze − 29 cotygodniowych połączeń z Polski − Lufthansa zaoferuje pasażerom 12 cotygodniowych połączeń z Warszawy do Monachium, oraz 7 rejsów pomiędzy Krakowem a Frankfurtem − Eurowings uruchomi 2 cotygodniowe...
29/05/2020 12:20   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
aguirre 2020-07-14 01:24   
aguirre - Profil aguirre
gość_49cfc - ale nie generujemy tylu lotów do naszego kraju, co nasz bogaty sąsiad. Poza tym chciałem zwrócić uwagę na absurdalność wpisu gościa_a83c7
gość_49cfc 2020-06-02 22:39   
gość_49cfc - Profil gość_49cfc
aguirre: nasze państwo tez na lotach nie oszczędza, wystarczy przed popołudniowa fala wylotów krajowych spróbować wejść do Elite lounge, sami posłowie, ministrowie i urzędnicy wysokiego szczebla. Oczywiście wszyscy w najdroższych taryfach i wszyscy ze statusem senatora, który wylatują bez problemu.
gość_00546 2020-06-02 21:42   
gość_00546 - Profil gość_00546
Dodając moje trzy grosze jak LOT może odebrać pasażerów LH i innym liniom z Europy Zachodniej to sądzę że musi latać z lotniska do którego będzie dojazd pociągiem do 60 min dla jak największej ilości ludzi. Tak, tak, tak, znowu piszę o CPK między Warszawą i Śląskiem przy CMK bo wtedy zaplecze ludzi dla CPK jest dwa razy większe. W dodatku na trasach do 4500 NM powinny latać Airbusy A321XLR żeby było jak największe wypełnienie i jak najwięcej połączeń P2P i to nie tylko do największych miast świata. Wiele połączeń przy użyciu B787 jest nie ekonomiczne a przy użyciu A321XLR da się je utrzymać. CPK z dojazdem do 60 min przyciągnie również pasażerów ze Śląska bo do Balic autobusem i kolejką jest około 2 godziny a do Pyrzowic około godziny tylko że ilość regularnych połączeń jest znikoma. Nawet część pasażerów z Krakowa też pojedzie na to bliższe CPK bo w Baranowie to będzie dla Warszawy i Łodzi i o odebraniu pasażerów LH z południa Polski LOT może zapomnieć a co za tym idzie jego rozwój i CPK bierze w łeb.
gość_d7ebc 2020-06-01 17:41   
gość_d7ebc - Profil gość_d7ebc
gość_a83c7: Najpierw trzeba by było zakupić flotę krótko i średniodystansową co najmniej na miarę LH.
gość_3b700 2020-06-01 12:04   
gość_3b700 - Profil gość_3b700
do gość_a0177 . Ty chłopie na narzekaj na LOT bo Ty nie znasz jeszcze administracji niemieckiej??? Tam to dopiero jest przerost nie wspominając o związkach zawodowych w LH Nie wszędzie w Europie piloci zarabiają po 6 tyś EU. i to wcale nie świadczy o tym, ze są zatrudnieni w lowcostowych liniach.
Ale nie był by to polak co cudze chwali a swojemu nie pomoże i wyśmieje.
aguirre 2020-06-01 09:01   
aguirre - Profil aguirre
gość_a83c7 - o LH się nie martw. Im (podobnie jak AF/KL czy BA) wystarczy wysokopłatny ruch urzędniczy czy biznesowy, który generuje ich państwo i landy (i stać je na to). Co niby miałby przejąć LO? Siatkę lotów po całym świecie z 2 wielkich hubów?
gość_a0177 2020-05-31 09:34   
gość_a0177 - Profil gość_a0177
To prawda. Kapitan LH zarabia tyle co cała 4 osobowa załoga Embraera LOT.
Linie lotnicze w EU ale i na Świecie całym zwalniają ok 10 do 30% pilotów i jednocześnie obniża pensje pozostałym o ok 20%.
A jak to w LOT ? Narazie nikogo nie zwolnił, ale to raczej ściema i do końca roku zwolnią spora grupę nie odbiegając od innych lini.
Natomiast co LOT wyróżnia? Cięcia pensji...
gdy CPT w LOT np Embraera ma zarabiać ok 1300€ to w tym samym czasie CPT Emb w LH zarabiać ma ok 6000€
Do czego zmierzam? Gdyby linie typu LH , Easy , Swiss, itd mogły tak obniżyć pensje to by nie musiały nikogo zwalniać. Problem w tym ze te kwoty to poniżej pewnego pułapu ubóstwa w Europie i jak pokazuje przykład Laudy w Wiedniu nie do zaakceptowania przez ludzi ich godność.
Także tu LOT ma spora przewagę minimalizując pensje to kwot które w Europie sa nierealnie niskie. LOT ma inny problem , to problem rozdmuchanej administracji i procedur, oraz oczywiście leasingi. Tu niewątpliwie szereg innych lini ma przewagę nad LOT.
Ciężko wróżyć kto wyjdzie zwycięsko z tego. Czy LOT z chora struktura organizacyjna , leasingami , oraz załoga, której dochody spadły o 70% i co za tym idzie jej motywacja będzie hmmm dość niska.
Czy Zwycięża tacy jak LH czy Easy?

adam7691 2020-05-30 12:12   
adam7691 - Profil adam7691
gość_bc5a8: nie przesadzajmy z ta jakością w LH.
gość_2d0ee 2020-05-30 09:20   
gość_2d0ee - Profil gość_2d0ee
gość_59d9b: Po co mają latać do KTW skoro mają Krakow.
gość_fc296 2020-05-30 00:27   
gość_fc296 - Profil gość_fc296
Porównaj koszty LO do LH
Kapitał. LH zarabia więcej niż całą załoga LO
gość_49cfc 2020-05-29 21:20   
gość_49cfc - Profil gość_49cfc
gość_13aba: masz racje, to będzie koniec lotnictwa. Do konca roku żaden samolot już się z ziemi nie poderwie jeśli będzie obowiazek noszenia masek. Tylko jak Janusze tacy jak ty na wakacje pojadą?
gość_59d9b 2020-05-29 16:57   
gość_59d9b - Profil gość_59d9b
A co z KTW ?
gość_bc5a8 2020-05-29 16:04   
gość_bc5a8 - Profil gość_bc5a8
@gość_a83c7 Jak LO może odebrać LH wszystkich pasażerów? Musiałby obniżyć ceny z równoczesnym podniesieniem jakości usługi i ilości połączeń przesiadkowych. To raczej niemożliwe ;)
gość_d7ebc 2020-05-29 14:10   
gość_d7ebc - Profil gość_d7ebc
Szkoda, że nic z regionali
gość_13aba 2020-05-29 13:31   
gość_13aba - Profil gość_13aba
Proponowane rygory i obostrzenia typu noszenie maseczek podczas całej podróży skutecznie zniechęcą pasażerów. Albo będzie normalnie, tak jak było, albo przy nowych rygorach biznes lotniczy może się zwijać.
gość_a83c7 2020-05-29 12:32   
gość_a83c7 - Profil gość_a83c7
Coś mi się wydaje, że Grupa LH pomimo pożyczki długo nie pociągnie. Nie da się oferować tanich połączeń przy tak drogiej załodze.
Ciekawe czy LO wykorzysta okazję by odebrać LH wszystkich pasazerow
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama