gość_0ec52
2020-03-02 12:16
@gość_185c2 Czeski pdoatnik płaci poniżej 4000pln za lot RT w najbardziej optymistycznje interpretacji danych, ponizej 1000pln w pesymistycznej; Godzina lotu q400 to ponad 3000$ według danych marketingowych producenta, czyli pewnie znacznie więcej... Dodaj załogę, opłaty lotniskowe itd...
gość_185c2
2020-03-02 09:26
gość_82569: Pudło. To czeski podatnik płaci, co jest wprost napisane w artykule. Czytaj ze zrozumieniem.
gość_82569
2020-03-01 20:06
Typowo LOTowska megalomania kosztem polskiego podatnika, przepraszam - niewolnika, który ma płacić za pańskie fanaberie oderwanych od rzeczywistości prezesów i głowy nie podnosić
gość_d4f20
2020-02-28 21:16
dpietrzak17: Zarabia? Zarabia podwójnie? LOT ma taką żenującą frekwencje na tych trasach do mikrolotnisk, że traci. Polecam czytanie ze zrozumieniem. Napisałem, że jeśli samorząd dopłaca tyle, żeby pokryć wszystkie koszty to wtedy ma to sens.
adam7691
2020-02-28 19:48
gość_d4f20: proponuję, abyś jak najszybciej zatrudnił się w LOT. Przecież z taką wiedzą FAHOFIEC nie może się marnować.
dpietrzak17
2020-02-28 14:34
gość_d4f20 Czyli lepiej, żeby wszedł tam Austrian lub Lufthansa w zamian za LOT rozumiem. Zgubne myślenie. Czesi ogłosili przetarg na połączenie Ostravy z hubem i dzięki jego wygranej to LOT będzie na tym zarabiał i to jeszcze podwójnie, bo zdecydowana większością będą pasażerowie, którzy polecą dalej przez WAW. Byłoby dobrze, gdyby LOT latał tam nawet i 3 razy dziennie z nocowaniem. Ostrava jest lotniskiem i też chcę się rozwijać. Porty lotnicze wielkości KTW i KRK nie da się porównać z czeskim lotniskiem w żaden sposób, bo to inna liga.
gość_d4f20
2020-02-28 11:00
Jeśli LOT cokolwiek dopłaca to jest to absurd. Szkoda też, że robi się konkurencję polskim lotniskom- KRK i KTW.