LOT po cichu wycofał boeingi 737-400

LOT po cichu wycofał boeingi 737-400 Trzy boeingi 737-400 o znakach rozpoznawczych (SP-LLE, SP-LLF i SP-LLG) dołączyły do floty polskiej linii w latach 1996-1997. Początkowo wszystkie były wyposażone w 147 miejsc  i posiadały wydzieloną kabinę klasy biznes. Jednak na przestrzeni lat kabinę pasażerską przebudowano i zamontowano w niej 162 miejsca wyłącznie w klasie ekonomicznej. W 2016 r....
21/01/2020 15:58   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_78f12 2020-01-22 19:28   
gość_78f12 - Profil gość_78f12
Najpierw poczytajcie o zmianie przepisów lotniczych w lutym, a potem krytykujcie LOT za decyzję.
CDPLC od 5 lutego.
gość_b45af 2020-01-22 16:28   
gość_b45af - Profil gość_b45af
Jak to się mówi przeszły niedawno drogi retrofit i poszly to znaczy polecialy do żyda to znaczy przepraszam Telawiwu to chyba wiadomo o co chodzi .
gość_b45af 2020-01-22 16:27   
gość_b45af - Profil gość_b45af
Jak to się mówi przeszły niedawno drogi retrofit i poszly to znaczy polecialy do żyda to znaczy przepraszam Telawiwu to chyba wiadomo o co chodzi .
gość_fce9b 2020-01-22 11:01   
gość_fce9b - Profil gość_fce9b
Samolotów brakuje a PLL LOT ich wycofuje. Decyzja nie ma żadnego sensu. Flota LOTu w segmencie „dużych samolotów średniego zasięgu” jest w fatalnym stanie.
demar 2020-01-22 09:32   
demar - Profil demar
@crew061993: Dla SP-LLG lotem pożegnalnym de facto został LO354 (MUC-WAW) z 2020-01-01, a dla SP-LLE lotem pożegnalnym był LO3904 (KRK-WAW) z 2020-01-09.
SP-LLF już nawet w grudniu 2020 r. nie latał komercyjnie (ostatni LO792 TLL-WAW z 2019-11-30).

Ale faktycznie szkoda, że nie zostało to nagłośnione medialnie.
To symboliczne zamknięcie pewnej ery w LOT-cie.
crew061993 2020-01-22 07:58   
crew061993 - Profil crew061993
Szkoda, ze nie zrobili lotu pożegnalnego. Sam z sentymentu do tej maszyny kupiłbym taki bilet.
gość_68b30 2020-01-22 00:01   
gość_68b30 - Profil gość_68b30
Czynników może być wiele, koniec leasingu, opłaty harasowe, większa paliwożerność, mógł się szykować jakiś duży przegląd, w końcu samoloty nie są najmłodsze. Pomimo wieku trzeba utrzymywać je w pełnej sprawności, a właśnie przez ten wiek jest to pewnie coraz trudniejsze. Pewnie zrobią teraz duży przegląd jednoczenie przy przeróbce na cargo i zyska drugą młodość. Inaczej trzeba by go "rozbierać" dwa razy w ciągu 2-3 lat co się nikomu nie opłaci ;-)
gość_3578a 2020-01-21 21:56   
gość_3578a - Profil gość_3578a
pozyskają E195... a b737 nie były ich więc mógł być zapis w umowie o zwrocie..
gość_e5029 2020-01-21 21:37   
gość_e5029 - Profil gość_e5029
Autorze chyba pobierales nauki w redakcji samej GW. Tytuł pasuje jak ulał.
Pozdrawiam serdecznie :)
adam1987 2020-01-21 19:55   
adam1987 - Profil adam1987
hmmm dość dziwny ruch przed początkiem sezonu letniego i to jeszcze w czasie uziemienia MAXów.Tym bardziej jeśli nie tak dawno zrobili remont. Z 5 lat chyba powinny po nim polatać. Ich zaletą jest tez nie tak mała pojemność (w porównaniu z Embraerami). No, ale jak excel tak wypluł, to niech im będzie.
gość_b8a3e 2020-01-21 19:20   
gość_b8a3e - Profil gość_b8a3e
Ciekawe czy przynajmniej koszty tych retrofitów się zwróciły....
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama