marqoos_pl
2020-01-18 18:54
Kolejne "pro-ekologiczne" sztuczne regulowanie rynku lotnicznego. Oczywiście, po likwidacji połączeń lotniczych liczba pasażerów kolei by się zwiększyła, przez co zapewne by "były potrzebne kolejne inwestycje", a te trzeba z czegoś sfinansować. Hm... Aaaaaa, pasażerowie zapłacą jeszcze więcej.
gość_f4d4b
2020-01-16 14:18
no musi wezwac na pomoc grete
gość_5375c
2020-01-15 15:39
Kolej emituje CO2?
Wprowadzenie w całej Europie zakazu paleniem węglem więcej korzyści by przyniosło, podobnie jak zakaz butelek jednorazowych, gdzie ten plastik w spalarniach ląduje
Korzystałem z Puente Aero jakiś czas temu. Faktycznie, w Barcelonie samolot parkowany jest dosłownie parę kroków od wyjścia do taśmy bagażowej oznaczonej dwoma zerami "00" (która jest specjalnie oznaczona i dedykowana jako "dla puente aero") a następnie ścieżka umożliwia szybkie wyjście z terminalu na parkingi oraz do środków komunikacji publicznej.
Problem w tym że przy tej taśmie bagażowej łącznie ze mną "zatrzaśnięta" została całkiem spora grupka pasażerów, ponieważ przez ponad godzinę nasze bagaże nie pojawiły się (człowiek znajduje się w miejscu gdzie nie ma możliwości cofnięcia się do strefy zastrzeżonej a wyjście oznacza wyjście na miasto i konieczność ponownego przejscia przez security - co bez karty pokładowej na lot z BCN nie jest takie proste). Nie ma tam żywej duszy żadnego pracownika lotniska, starażnika...
W końcu gdy zdesperowani wyszliśmy do ogólno dostępnej części terminala, w informacji poinformowano nas że "przecież bagaże dla puente aero wydawane są na taśmie 15" (jak wspomniałem pozostałe taśmy bagażowe znajdują się w zupełnie innej części terminala)...
Jakiej ekwilibrystyki wymagało cofnięcie się ze strefy przylotów po bagaż już nie będę opisywał.
adam1987
2020-01-15 11:35
Mają wprowadzić nowe tanie linie pociągowe na tej trasie, więc może się okazać, że jednak liczba połączeń lotniczych się zmniejszy sama.
gość_185c2
2020-01-15 10:47
To chorobliwe odklejenie się od rzeczywistości. To jest niemożliwe do zrealizowania. Hiszpańskie koleje mają kłopot ze zwiększeniem ilości pociągów, bo kolejne nie zmieszczą się już na istniejących liniach. Druga sprawa to cena. Samolotem taniej i szybciej - oczywiście, jak nie kupuje się biletu tuż przed lotem, chociaż pociągi tuż przed odjazdem też potrafią być i 4-5 razy droższe.