Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_9a374
2020-01-12 19:58
Miesiac temu przecież było na tym portalu, ze LOT zaaplikowal o dodatkowe sloty na Okęciu, i byla wymieniona między innymi Bydgoszcz. Poczekajmy wiec jeszcze troche. Licze ze cos dołożą.
gość_dae81
2020-01-12 17:37
Skoro Lufthansa zawiesza na lato sobotnią rotację, to może władze lotniska powinny przekonać LOT do popołudniowej rotacji w sobotę i najlepiej jeszcze w niedzielę. Osobiście bardzo mi tego brakuje.
Na przykład 20 stycznia WAW-BZG jest tylko jeden rozkładowy rejs i zostało tylko 6 miejsc wolnych, zatem potrzeba więcej rejsów, bo popyt rośnie.
gość_4382b
2020-01-11 23:02
gość_00d7f
Nie do końca masz rację. Sama Warszawa to dodatkowe wzrosty i z tego co widziałem na własne oczy jest duże zainteresowanie. Edynburg owszem wejdzie za Glasgow, ale jest bardzo prawdopodobne, że zostanie już na cały rok, co da kilka procent dodatkowo. W czarterach też jest większy ruch + 1 Antalya + 1 Bodrum + 1 Tirana, czyli w sumie dodatkowo trzy rejsy tygodniowo. Trochę też procentów skapnie z sześciu czarterów do Tel Awiwu. A ja cały czas trzymam kciuki za drugi rejs dziennie Lufthansy i mam nadzieję, że się w końcu doczekam. Uważam, że jest realne jakieś +12% za cały 2020 rok, chyba że „klątwa MAX-ów” zbierze swoje żniwo i będą ostre cięcia ze strony Ryanair.
gość_67a93
Faktycznie od wiosny nie ma sobotniej rotacji FRA-BZG-FRA. Szkoda, bo zdarzało mi się wylatywać w soboty i z reguły był pełen samolot. Z jednej strony wynika to z braków flotowych Lufthansy, z drugiej strony zapewne LOT odbiera część pasażerów niemieckiemu przewoźnikowi. Na szczęście nie grozi nam to co w Łodzi, tj. całkowita rezygnacja Lufthansy. Poza tym na zimę 2020/2021 Lufthansa znowu będzie latać w soboty, więc może to taki jeden sezon bez tego dnia.
gość_a00ee
2020-01-10 23:09
Jestem ciekaw ile osób odpuszcza sobie wylot z Bydgoszczy. Sala odlotów non schengen jest bardzo mała i przy jednym samolocie jest ciasno, a niestety zdarzają się dwa i trzy wyloty obok siebie. Współczuję wylatującym, ale też tym przylatującym, bo pewnie z godzinkę czeka się na kontrolę graniczną. Aż prosi się aby opróżnić biura nad salą odlotów i zrobić więcej miejsca, bo komfort czekania na wylot ma dla wielu osób znaczenie. Dobrze, że chociaż remontują system parkowania i w końcu znikną archaiczne parkomaty przyjmujące wyłącznie gotówkę.
gość_d8d0a
2020-01-10 22:06
@gość_00d7f
Jak nie ma? Przecież WAW to min. 30000 tys pax więcej. Do tego więcej czartow także o ile się nic dziwnego nie zdarzy to najlepszy wynik LCJ czy LUZ jest spokojnie do przeskoczenia. Ale co z tego? Kadra zarządzająca to dno. Zero wizji na coś wiecej niż parę punktów procentowych wzrostu i napawanie się nimi jakby to ich zasługa była... Nie mogę już czytać tych pseudoprzechwalek na tym i innych tego typu portalach..
gość_67a93
2020-01-10 20:42
Frankfurt traci jedną rotację. To jest dramat!
gość_7959f
2020-01-10 18:47
Od stycznia ilość rejsów do Londynu wraca do normy i teraz okaże się ile wzrostów dadzą rejsy do Warszawy. W listopadzie i grudniu latało mniej samolotów na Stansted niż rok wcześniej i trochę to namieszało w statystykach. Generalnie rejsy do WAW powinny dać dobre 10% wzrostu.
Bardzo dobrze sprzedały się trzy zimowe czartery do Tel Awiwu, mimo wysokiej ceny (3.600 zł za tydzień od osoby) i mimo że sprzedaż prowadzi mało znane biuro podróży. W ofercie jest już ten sam kierunek na listopad. Aż się prosi o regularne rejsy z Bydgoszczy do Izraela.
No i Lwowa żal, mimo że te nocne rejsy to była masakra.
gość_698fc
2020-01-10 15:57
Nie jest źle. W grudniu 2018 było dokładnie 30.000 pasażerów. W grudniu 2019 jest mniej o 1261 osób, ale było mniej rejsów do Londynu w I połowie tego miesiąca oraz jeden pechowy dzień przed świętami, w którym prawie wszystkie rejsy odwołano z powodu mgły, co mogło zabrać nawet 1 tys. osób na rzecz innych lotnisk. Ja pracuję jakieś 3 kilometry od lotniska i u mnie od 8-ej rano było wówczas już słonecznie, ale widocznie nad pasem startowym musiała mgła wisieć cały dzień.
Na AirFrance nie ma żadnych szans. Ja bym przyszłość chciał upatrywać ze zwiększeniem częstotliwości do Warszawy i Frankfurtu. Oprócz tego fajnie by było jakieś połączenie do Zagłębia Ruhry, Holandii, Hiszpanii lub Grecji i wymarzonej przez Bydgoszczan Skandynawii (nawet głupi Sandefjord) Ryanairem lub Wizzem, ale szanse na wejście tego drugiego są niestety nikłe. A szkoda. Myślę że na kolejny hub już raczej miejsca nie ma np. dla SAS, aczkolwiek Monachium było by chętnie widziane
gość_2c9ab
2020-01-10 13:57
@wodzduzybaton: smutne, że nie rozumiesz że wszystko jest względne.
gość_00d7f
2020-01-10 13:46
Bydgoszczy z wielkim trudem udało się wypracować mały plusik za cały rok chociaż kilkakrotnie dostawała zadyszki. Wynik ponad 425 tysięcy pasażerów nie oszałamia i boję się, że ten rekordowy wynik może być rekordem nie do pobicia przez następne lata. Przypomnę, że Łódź miała swój rekord w roku 2012 i było to aż ponad 455 tysięcy pasażerów, a więc więcej niż dziś w Bydgoszczy. Jednak przez wiele następnych lat Łodzi nie udało nawet zbliżyć się do tego rekordowego wyniku. A dzisiaj mają tylko połowę z własnego rekordu. W Bydgoszczy może być podobnie bo stagnację już widać. Żadnych nowych destynacji na horyzoncie, bo przecież Edynburg to tylko zastępstwo Glasgow, które wypada. Żadnych nowych przewoźników. A gdzie SaS, Air France lub Norwegian?
wodzduzybaton
2020-01-10 13:42
Smutne, że piszesz to jakby przegonienie lublina było jakimś osiągnięciem
gość_5783d
2020-01-10 13:29
bez szału, ale do przodu. w tym roku powinno być tez na plusie, jest WAW, więcej charterów. good job
gość_9b09b
2020-01-10 11:45
Tym sposobem Bydgoszcz przegoniła Lublin. W przyszłym roku będzie podobnie.