Wizz Air tworzy nową linię lotniczą w Abu Zabi

Wizz Air tworzy nową linię lotniczą w Abu Zabi Planuje się, że spółka zależna nazwana Wizz Air Abu Dhabi zostanie utworzona w ramach joint-venture między Wizz Airem a jego partnerem ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a rozpoczęcie jej działalności operacyjnej ma nastąpić w drugiej połowie 2020 roku. To mało konkretny termin, ale start Wizz Air Abu Dhabi jest uzależniony m.in. od wejścia w...
12/12/2019 11:25   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
demar 2019-12-14 11:08   
demar - Profil demar
@gość_ecf5b: z perspektywy DOH w zasięgu A321XLR byłaby nawet Korea, czy Japonia.
Zwykle A321neo wystarczy aby obsługiwać praktycznie całą Europę, czy Indie.

@gość_f93c8: póki co fabryki nie nadążają z produkcją A321, a kolejka jest rekordowa (prawie 3000 sztuk A321neo jest zamówionych i jeszcze nie wyprodukowanych, do tego jeszcze ponad 3000 sztuk mniejszego A320neo).
Nie ma się co martwić o pracę dla A321neo.
Zmartwieniem w DOH może być bardziej A380, albo B777X.
gość_ecf5b 2019-12-13 12:45   
gość_ecf5b - Profil gość_ecf5b
Tam pojadą raczej A321XLR.
I tak CPK staje się coraz bardziej niepotrzebne.
gość_f93c8 2019-12-12 16:22   
gość_f93c8 - Profil gość_f93c8
coś trzeba zrobić z tymi a321, których nie ma gdzie już upychać w CEE
gość_42ff2 2019-12-12 14:18   
gość_42ff2 - Profil gość_42ff2
@gość_c1605 pas w IEV ma za mały PCN na A321 w jakimkolwiek załadowaniu , a do LTN i LGW braknie czasu pracy na powrót załogi
gość_c1605 2019-12-12 13:34   
gość_c1605 - Profil gość_c1605
No to można się spodziewać:
AUH-KRK, AUH-WAW, AUH-BUD, AUH-OTP, AUH-LTN(?) lub AUH-LGW, AUH-IEV (o ile IEV udźwignie A321 na fulla), AUH-GDN (rynek marynarzy), AUH-VKO, AUH-TSR

W drugą stronę:
Indie, Pakistan, Iran, Malediwy.. Super!
mflyer 2019-12-12 12:11   
mflyer - Profil mflyer
Wow, niezła niespodzianka, bardzo jestem ciekawy jak się ten projekt rozwinie i przede wszystkim jakie będą kierunki lotów.
gość_7b04a 2019-12-12 11:51   
gość_7b04a - Profil gość_7b04a
No to landrynka zaorała informacją rynek! News nie wiem czy koloryzuje, ale powiedziałbym, że roku. Jak Varadi wskazuje, uruchomią loty do CEE (BUD, VIE raczej na 100%, WAW może, KRK byłoby super). SpiceJet uruchamia bazę z Ras Al Khaimah, aby być łącznikiem Europy z Indiami w modelu LCC, więc może być wojenka typu znana u nas W6 i FR. Ale w tym wypadku AUH jest lepszy miejscem (jako samo lotnisko, miejsce do przesiadki jako miasto, miejsce na stopover). Co prawda loty do AUH z CEE trwające około 5h będą z gatunku KEF, DXB z KTW czy BUD. Dla pasażerów wrażliwych cenowo będzie to atrakcyjna opcja podróży. Raczej będzie ruch P2P, czyli z Europy np. do Indii na dwóch rezerwacjach. Zobaczmy, czy będzie konkurencyjne cenowo z hybrydową FZ z DXB. Na koniec ciekawi mnie czy roundtrip do AUH będzie porównywalny cenowo z BT (AUH via RIX z WAW w promocji jest około za 1200 PLN, gdzie jest wliczony oczywiście bagaż podręczny w wielkości 55x40x20, a wiemy jakie teraz są standardy w W6, gdzie za tą wielkość, aby ją przewieźć trzeba kupić Priority lub rejestrowany bagaż. I cena wtedy dochodzi do pułapu linii, która nie przypomina taniej.
Mimo wszystko, czekam na dalsze informacje.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy