@gość_ecf5b: z perspektywy DOH w zasięgu A321XLR byłaby nawet Korea, czy Japonia.
Zwykle A321neo wystarczy aby obsługiwać praktycznie całą Europę, czy Indie.
@gość_f93c8: póki co fabryki nie nadążają z produkcją A321, a kolejka jest rekordowa (prawie 3000 sztuk A321neo jest zamówionych i jeszcze nie wyprodukowanych, do tego jeszcze ponad 3000 sztuk mniejszego A320neo).
Nie ma się co martwić o pracę dla A321neo.
Zmartwieniem w DOH może być bardziej A380, albo B777X.
gość_ecf5b
2019-12-13 12:45
Tam pojadą raczej A321XLR.
I tak CPK staje się coraz bardziej niepotrzebne.
gość_f93c8
2019-12-12 16:22
coś trzeba zrobić z tymi a321, których nie ma gdzie już upychać w CEE
gość_42ff2
2019-12-12 14:18
@gość_c1605 pas w IEV ma za mały PCN na A321 w jakimkolwiek załadowaniu , a do LTN i LGW braknie czasu pracy na powrót załogi
gość_c1605
2019-12-12 13:34
No to można się spodziewać:
AUH-KRK, AUH-WAW, AUH-BUD, AUH-OTP, AUH-LTN(?) lub AUH-LGW, AUH-IEV (o ile IEV udźwignie A321 na fulla), AUH-GDN (rynek marynarzy), AUH-VKO, AUH-TSR
W drugą stronę:
Indie, Pakistan, Iran, Malediwy.. Super!
Wow, niezła niespodzianka, bardzo jestem ciekawy jak się ten projekt rozwinie i przede wszystkim jakie będą kierunki lotów.
gość_7b04a
2019-12-12 11:51
No to landrynka zaorała informacją rynek! News nie wiem czy koloryzuje, ale powiedziałbym, że roku. Jak Varadi wskazuje, uruchomią loty do CEE (BUD, VIE raczej na 100%, WAW może, KRK byłoby super). SpiceJet uruchamia bazę z Ras Al Khaimah, aby być łącznikiem Europy z Indiami w modelu LCC, więc może być wojenka typu znana u nas W6 i FR. Ale w tym wypadku AUH jest lepszy miejscem (jako samo lotnisko, miejsce do przesiadki jako miasto, miejsce na stopover). Co prawda loty do AUH z CEE trwające około 5h będą z gatunku KEF, DXB z KTW czy BUD. Dla pasażerów wrażliwych cenowo będzie to atrakcyjna opcja podróży. Raczej będzie ruch P2P, czyli z Europy np. do Indii na dwóch rezerwacjach. Zobaczmy, czy będzie konkurencyjne cenowo z hybrydową FZ z DXB. Na koniec ciekawi mnie czy roundtrip do AUH będzie porównywalny cenowo z BT (AUH via RIX z WAW w promocji jest około za 1200 PLN, gdzie jest wliczony oczywiście bagaż podręczny w wielkości 55x40x20, a wiemy jakie teraz są standardy w W6, gdzie za tą wielkość, aby ją przewieźć trzeba kupić Priority lub rejestrowany bagaż. I cena wtedy dochodzi do pułapu linii, która nie przypomina taniej.
Mimo wszystko, czekam na dalsze informacje.