Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_0ec52
2019-11-21 10:33
@gość_cf95f "poczytać o katastrofach Airbusa z winy oprogramowania lub konstrukcji" skoro ich tyle było to je wymień; niekoniecznie wszystkie.
Cała seria błedów boeinga jest w publicznie dostępnych teraz dokumentach; i nawet boeing nie kwestionuje juz większosci z nich. Uziemienie samolotu przez wszytkich regulatorów to nie kwestia "krzykaczy"; otwarta deklaracja o regulatorów o niuznawaniu certfikatu z usa po przywróceniu maxa do slużby bez własnych tesów to też nie są "krzykacze opłacani przez airbusa". Pozew amerykańskich pilotów przeciwko boeingowi też trudno zignorować.
Nie spotkałem się jednak z żadną opinią fachowca, twierdzącego że samolot nie da się przywrócic do używalności po solidnych poprawkach.
gość_cf95f
2019-11-21 09:35
wszyscy krzykacze - wszystkie komisje badań wypadków i CAA stoją przed wami otworem jak widzę - powinni odrobić lekcje i poczytać o katastrofach Airbusa z winy oprogramowania lub konstrukcji, a takie były. ciekawe, że pomija się kwestię środowisk w jakich miały miejsca katastrofy, bo w USA gdzie Maxów latało najwięcej nie było wypadków. przypadek?
gość_3145f
2019-11-20 15:18
Blazej UK : czyli co, problemu nie ma? Czemu nie ma sie zaufania do tego bubla?
Powiedz to wszystko bliskim tych ponad 340 osob. Moze bys mowil inaczej, gdyby twoja bliska osoba w takich okolicznosciach zginela.
gość_0c6f1
2019-11-20 10:57
Boeing nigdy nie mógł sobie pozwalać na błędy. Niemniej w ogromnej swojej niefrasobliwości takie błędy masowo popełniał, nie dbając o bezpieczeństwo swoich produktów. Ta firma na razie jest bardzo chora i potrzebuje dużo czasu i wymiany kadry zarządzającej, by mogła zacząć normalnie funkcjonować. Ja równiez podziekuję za MAXy, które nigdy bezpieczne nie będą, bo praw fizyki softwarem się nie zmieni.
Blazej UK
2019-11-20 10:49
Widać sami eksperci na forum. Co jeden to większy znwawca awiacji i pracownik Airbusa jednocześnie. A ja bardzo chętnie będę latał Maxami ponieważ po całej tej aferze będą to najbezpieczniejsze samoloty na rynku gdy zostaną dopuszczone do ruchu ponieważ Boeing nie może sobie pozwolić na jakakolwiek błąd.
gość_1573c
2019-11-20 09:36
gość_e439b a tobie kto placi za pisanie takich komentarzy?
Nie masz co napisac to nic nie pisz.
Ja tez nigdy tym badziewiem nie polece i nikt mnie do tego nie zmusi.
gość_0ec52
2019-11-20 09:00
Rzeczywiscie nowa wersja 737 jest ewenementem w lotnictwie cywilnym - pierwszy samolot konstrukcyjnie niestabilny w normalnej fazie lotu. Ale samoloty całkowicie pozbawione konstrukcyjnie stabilności (wojskowe)- i to we wszystkich fazach lotu - latają w tysiacach egzemplarzy od dziesiątek lat. Blamaż boeinga - że ich samolot nie dał się bezpiecznie kontrolować - jest tym większy, jako że rozwiązania istnieją i są dopracowane. Niemniej nie ma przeszkód by 737max był bezpiecznie eksploatowany po sensownej poprawie systemu komputerowego i oprogramowania.
gość_109c0
2019-11-19 22:24
gość_e439b ale to jest prawda. Ja tez nie wsiade do tego samolotu. Malo tego, nie bede kupowac biletow w liniach lotniczych, ktore maja w swoich szrankach 737 max
gość_e439b
2019-11-19 21:19
@NOWITZKI dużo Airbus płaci za takie komentarze?
gość_3145f
2019-11-19 18:44
wiem, ze moze sie to niektorym wydac smieszne, ale tez bede unikal lotow tym samolotem.
Program 737MAX jest bublem. Smiertelnym.
Jesli faktycznie dostanie dopuszczony w przyszlym roku do eksploatacji, wystarczy jeszcze jeden wypadek z winy producenta - oznacza to koniec tego modelu.
Nie chce tym latac.
NOWITZKI
2019-11-19 17:14
LOT i ENTER Air maja w takim razie ogromną szansę sprzedać te amerykańskie niedoloty!
Ja, cała moja RODZINKA i wszyscy znajomi (znający się cokolwiek na lotnictwie) NIGDY W ŻYCIU NIE WSIĄDĄ NA SAMOLOT MAJĄCY TAK OGROMNĄ WADĘ KONSTRUKCYJNĄ!!!!! - ŻADNA POPRAWA OPROGRAMOWANIA NA TYM MAX NIEDOLOCIE NIE POMOŻE!!!!!!
gość_2a1e1
2019-11-19 14:03
Sporo jest zaparkowanych na lotniskach postojowych w Kalifornii. Po przemalowaniu dostępne od ręki :D :D