gość_ba4c2
2019-09-26 11:44
Pamiętać należy, iż LOT nie jest właścicielem Maxów, a jedynie je leasinguje. Nie znamy umowy między LOT a firmą leasingową, ale istniej duże prawdopodobieństwo że LOT nie będzie miał prawa domagać się żadnego odszkodowania od Boeinga gdyż nie jest właścicielem tych samolotów. Inaczej wygląda sprawa z Enterem, gdyż jest właścicielem swoich Maxów.
adam1987
2019-09-25 16:28
Jeżeli takie odszkodowanie uzyskuje tylko jedna linia i tylko za pięć samolotów i tylko za obecne, a nie przyszłe straty, to Boeinga będzie naprawdę dużo kosztowało to uziemienie. Pytanie ile odzyskają od ubezpieczycieli.
gość_23706
2019-09-25 13:54
Pamiętajmy, że LOTowskie 5 MAXów to te, które zążyły przylecieć do Polski przed uziemieniem. W Stanach stoi jeszcze 6 MAXów, które miały w tym roku trafić do LOT, co daje w sumie sztuk 11. IcelandAir do tej pory miał mieć 9 samolotów- 7 w wariancie -8 i 2 w wariancie -9. To już zmienia postać rzeczy w kwestii odszkodowań.
spotter10
2019-09-25 11:42
Faktycznie prognostyk dla naszego LOT'u dobry, ale moim zdaniem LOT wytarguje gigantyczne zniżki na nowe samoloty. Sam Milczarski powiedział, że planuje posiadać we flocie 20x787. Jak już kiedyś pisałem, dzięki takiemu układowi obydwie strony zyskują więcej. Nie sądzę aby jakakolwiek gotówka została przelana na konta LOT.