gość_486d0
2019-07-02 21:42
Ojtamojtam kasa się nie zgadza, więc trzeba wziąć stery, skoro ktoś inny sobie nie radzi. Tniemy, zmieniamy, czekamy. I być może się stamtąd zwijamy.
gość_ffeee
2019-07-02 15:41
1. jaki jest związek "narodowej, historycznej oraz kulturowej specyfiki regionu" z lataniem samolotem?
2. LOT jest narodową marką dla polaka, ale dla takiego estończyka jest tak samo obcy jak Lufthansa. Taki estończyk prędzej będzie utożsamiał się z Air Baltic niż z LOTem.
3. wiekszość państw Europy środkowej posiada swoich narodowych przewoźników.
4. Na czym dokładnie polega "innowacyjny modelu współpracy oferujący synergię i wspólny rozwój, bez konieczności utraty narodowej tożsamości"?
Kto to powiedział - "W przeciwieństwie do zachodniej konkurencji rozumiemy narodową, historyczną oraz kulturową specyfikę regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy przekonani, że żaden z dumnych narodów żyjących pomiędzy Bałtykiem, a Adriatykiem nie pozwoli sobie na utratę bezpośrednich połączeń lotniczych do głównych ośrodków w Europie, wykonywanych pod marką narodowej linii lotniczej. LOT w innowacyjnym modelu współpracy oferuje synergię i wspólny rozwój, bez konieczności utraty narodowej tożsamości"