Drugie podejście do podziału ruchu lotniczego dla okolic Amsterdamu

Drugie podejście do podziału ruchu lotniczego dla okolic Amsterdamu Pierwszą próbę administracyjnego podziału ruchu lotniczego dla okolic Amsterdamu władze Holandii podjęły pod koniec lipca zeszłego roku, kiedy to skierowały do Komisji Europejskiej (KE) projekt prawa wprowadzający możliwość przeniesienia części rejsów z lotniska Schiphol na lotnisko Lelystad. W zeszłym roku brukselscy urzędnicy oprotestowali tę...
26/04/2019 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_9a02a 2019-04-27 20:18   
gość_9a02a - Profil gość_9a02a
Jak grupę Lufthansy przesuną do Radomia, to chyba się tam z Warszawy wyprowadzę z moim biznesem.
gość_c51c5 2019-04-26 14:43   
gość_c51c5 - Profil gość_c51c5
Inna sprawa to infrastruktura RDO. Ile tam będzie stanowisk? Czy starczy ich dla wszystkich "chętnych", jak wizz na stałe ma w Waw chyba 8 samolotów, Enter w sezonie wysokim ma ich ok 8 - 9 sztuk a jeszcze do tego QS, RYR Sun inne czartery? No i jeszcze LOT robi czartery! Ile ma być stanowisk check-in? Na makiecie w Waw naliczylem chyba coś ok 10 stanowisk, czyli tyle ile wizz bierze na raz! Co z blokami w sąsiedztwie lotniska???? Będzie to samo co było w waw czyli odszkodowania!!!!! Generalnie na odległość temat jest smierdzacy!!!!
gość_8abd3 2019-04-26 09:28   
gość_8abd3 - Profil gość_8abd3
Nie, nie, nie, i jeszcze raz nie. Jak można kazać liniom skąd mają latać? Czy nie można wprowadzić transparentnych warunków rynkowych które mogą doprowadzić do tych samych efektów? Np. zniżki dla lini które mają co najmniej 30% paseżerów transferowych na poziomie 50%, zniżki dla szerkoiwch kadłubów, itp.? Nakazywanie latania liniom tam gdzie one nie chcą to niebezpieczny precedens.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy