gość_9a02a
2019-04-27 20:18
Jak grupę Lufthansy przesuną do Radomia, to chyba się tam z Warszawy wyprowadzę z moim biznesem.
gość_c51c5
2019-04-26 14:43
Inna sprawa to infrastruktura RDO. Ile tam będzie stanowisk? Czy starczy ich dla wszystkich "chętnych", jak wizz na stałe ma w Waw chyba 8 samolotów, Enter w sezonie wysokim ma ich ok 8 - 9 sztuk a jeszcze do tego QS, RYR Sun inne czartery? No i jeszcze LOT robi czartery! Ile ma być stanowisk check-in? Na makiecie w Waw naliczylem chyba coś ok 10 stanowisk, czyli tyle ile wizz bierze na raz! Co z blokami w sąsiedztwie lotniska???? Będzie to samo co było w waw czyli odszkodowania!!!!! Generalnie na odległość temat jest smierdzacy!!!!
gość_8abd3
2019-04-26 09:28
Nie, nie, nie, i jeszcze raz nie. Jak można kazać liniom skąd mają latać? Czy nie można wprowadzić transparentnych warunków rynkowych które mogą doprowadzić do tych samych efektów? Np. zniżki dla lini które mają co najmniej 30% paseżerów transferowych na poziomie 50%, zniżki dla szerkoiwch kadłubów, itp.? Nakazywanie latania liniom tam gdzie one nie chcą to niebezpieczny precedens.