Szpikowski: Los Modlina jest w rękach marszałka Struzika

Szpikowski: Los Modlina jest w rękach marszałka Struzika Przedwczoraj na wznowionym, po tygodniowej przerwie, nadzwyczajnym zgromadzeniu wspólników MPL zadecydowano o podwyższeniu kapitału zakładowego spółki o kwotę 50 mln zł. Wszystkie środki finansowe wyłoży samorząd województwa mazowieckiego i jednocześnie zwiększy swoje udziały do 42,3 proc. Udziały PPL spadną do 25,2 proc., a Agencji Mienia Wojskowego (AMW) do 28,5...
14/03/2019 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
adam1987 2019-06-21 07:49   
adam1987 - Profil adam1987
gość_150fe: Z tego co zapowiadali właśnie o namioty im chodzi w pierwszym etapie.

Wiadomo, że Modlin to cenowa patologia, ale w sumie Lublin oferował jeszcze niższe stawki Wizzairowi jak miał tam bazę. Radom jak jeszcze działał, to w ogóle nie pobierał opłaty pasażerskiej. Pewnie gdzieś jeszcze opłaty są podobne. Przynajmniej Modlin ma najniższe koszty ze wszystkich lotnisk. Swego czasu PPL chciał Modlin kupić, umowa z Ryanairem się od tamtego czasu nie zmieniła.

A Ryan, to nigdzie nie płaci normalnych stawek. W BVA pod Paryżem chyba 2€ od paxa, nawet w Krakowie z 17zł gdy standardowo jest 45zł.
gość_150fe 2019-06-20 19:11   
gość_150fe - Profil gość_150fe
Za 50 mln to mogą sobie namioty kupić a nie rozbudowywać lotnisko
crystalmint 2019-03-15 09:17   
crystalmint - Profil crystalmint
CPK ma sens, lotnisko w Radomiu już nie.
gość_4dcba 2019-03-14 16:52   
gość_4dcba - Profil gość_4dcba
@gość_3497d
@gość_2c9ce

Rozgraniczcie proszę politykę od biznesu.
Jakkolwiek już samą budowę, a teraz próby rozbudowy lotniska w Radomiu trzeba uznać za idiotyzm i decyzję pod publiczkę PIS-owskich aparatczyków, to tak samo sposób w jaki funkcjonuje Modlin należy określić jako patologię.
Lotnisko w 100% uzależnione od jednego i to najgorszego jeśli chodzi o współpracę i przychody z biznesu z nim przewoźników w Europie. Lotnisko które podpisało z tym przewoźnikiem taką umowę, że praktycznie eliminuje to jakąkolwiek możliwość rozwoju z innymi liniami. Lotnisko które przez cały czas swojego istnienia nie przyniosło złotówki zysku i które cenami które oferuje Ryanair psuje cały rynek lotniczy w PL.
Takie są brutalne fakty. Sposób funkcjonowania tego lotniska to skrajna patologia biznesowa i trzeba to sobie powiedzieć niezależnie od poglądów politycznych.
gość_fb7dc 2019-03-14 14:42   
gość_fb7dc - Profil gość_fb7dc
do gość_3497d
wpisuje się naszym kosztem oświecony Forumowiczu.....
gość_2c9ce 2019-03-14 14:06   
gość_2c9ce - Profil gość_2c9ce
skoro to jest port lotniczy bez przyszlosci to niech PPl sprzeda swoje udzialy ...lol skoro nie ma szansy na zyski tylko same strato to moze powinien szpilkowski oddac udzialy PPL za darmo komus lol i niech sie zajmie lotniskiem w radomiu ktore obsluguje pasazerow i przynosi zyski lol
gość_3497d 2019-03-14 12:01   
gość_3497d - Profil gość_3497d
Modlin funkcjonuje i to nieźle. Wpisał sie już w system komunikacyjny Warszawy.Jest logicznym rozwiązaniem ze względu na odległość od centrum.W odróżnieniu od kretyńskich rojeń o "porcie lotniczym" Warszawa-Radom czy Centralnym Porcie Komunikacyjnym.
gość_9badd 2019-03-14 09:12   
gość_9badd - Profil gość_9badd
Zobaczymy, czy i kiedy Struzik rzeczywiście dokapitalizuje Modlin kwotą 50 mln zł. Na razie to tylko zapowiedzi.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy