gość_794b3
2019-02-25 17:38
co trzeba zrobić żeby na tym forum ukazał się komentarz ?
gość_794b3
2019-02-25 17:33
Patrzę na mądre twarze tych panów to sobie myślę czy ta ich " BUTA " w przyszłości będzie rozliczona ?
gość_a865e
2019-02-24 20:39
@ gość_03deb
Towarzysze którzy mają kontakty na Nowogrodzkiej dostają takie stanowiska i odpowiednie wynagrodzenie. Dlatego CPK jest potrzebny bo na Chopinie nie da się więcej takich zawodników upchnąć i obrywy z rozbudowy WAW będą o wiele mniejsze niż przy budowie CPK. W dodatku jak będą likwidować Chopina to ze sprzedaży terenów lotniska też coś skapnie, tylko trzeba jeszcze utrzymać się u władzy i dlatego obiecują Polakom gruszki na wierzbie. Wiesz już dlaczego "władza ludowa" jest aż tak zainteresowana budową CPK? KASA, KASA i jeszcze raz KASA, oczywiście dla naiwnych to jest dla "dobra" kraju i obywateli. LOL
gość_03deb
2019-02-24 18:04
Zainteresował mnie fragment o PPL: "Firma zatrudnia 1,6 tys. pracowników, głównie na etatach, a średnie wynagrodzenie miesięczne wyniosło w zeszłym roku ponad 9,7 tys. zł".
Skąd takie wysokie wynagrodzenia w PPL? Na jakich stanowiskach tyle płacą? To jest średnia dla 1600 osób, a zapewne większość osób zarabia o wiele mniej, czyli kilka stanowisk musi mieć z kilkadziesiąt tys. PLN miesięcznie, żeby wyciągnąć taką średnią...
adam7691
2019-02-23 13:33
gość_2ae77: to nie róbmy nic bo idzie kryzys
gość_958ca
2019-02-23 12:36
Przecież już po tej rozbudowie Okęcie ma mieć przepustowość 31 mln pasażerów. Dodać 15-20 na rozbudowanym Modlinie i nic więcej nam nie potrzeba.
gość_b4d6b
2019-02-23 11:04
... szacowane, badane ... pitu pitu ... czyli sami nie wiedza czego chca, a wlasciwie czego chce wladza ... a setki mln pojda w bloto. SLABO!
gość_dc634
2019-02-22 20:42
Dobrze że lotniska będą nowocześniejsze, bezpieczniejsze i bardziej wydajne. Trzeba się rozwijać.
gość_2ae77
2019-02-22 20:06
Weźmy rozliczmy ich przy wyborach, bo wiele rzeczy jest sztucznie podtrzymywanych, kryzys nadejdzie niebawem.
gość_ec29c
2019-02-22 19:57
Rozumiem, że dane za styczeń nie zostały podane, bo przeczyłyby tezom z konferencji. Tymczasem to prawda, że Okęcie doszło do granic, ale do granic popytu.
Mimo olbrzymiego zwiększenia oferowania w styczniu (o 17%?) wzrost jeśli był to był mizerny. Większość przewoźników miała Seat Factor poniżej 70%.
Jedyna istotna rezerwa to ceny LOT-u, zwłaszcza za P2P.
gość_9f00f
2019-02-22 19:20
@gość_a865e zgadzam się oraz zezwolić na rozbudowę Modlina, by stopniowo przejmował ruch a chorą wizję CPK i Radomia spuścić w kiblu. Przy dwóch równoległych DS, sąsiednim terminalu port spokojnie dałby radę odprawiać kilkadziesiąt mln uzupełniając się z Modlinem.
gość_50c7b
2019-02-22 19:09
Koszty są ewaluowane - w jakim to jest języku, panie redaktorze?
gość_a865e
2019-02-22 17:30
Przepustowość WAW można zwiększyć o 100% kładąc równoległy pas do dłuższego przy S2 a na miejsce krótszego we wschodniej części drugi terminal. Wszystko nie powinno kosztować więcej niż 1/4 ceny CPK i dać przepustowość niewiele mniejszą niż pierwszy etap CPK. Jaki jest sens wydawania dziesiątek miliardów więcej żeby osiągnąć to samo? Więcej obrywów dla władzy za kontrakty i więcej stanowisk dla swoich ludzi? Nie sądzę żeby podatnik to lubiał.