LOT poleci sezonowo z Warszawy do Kolombo na Sri Lance

LOT poleci sezonowo z Warszawy do Kolombo na Sri Lance Kolombo to już siódmy azjatycki kierunek dalekodystansowy w rosnącej siatce polskiego przewoźnika i pierwsze regularne połączenie otworzone z myślą o turystach szukających zimowego egzotycznego wypoczynku. Bilety są już dostępne w sprzedaży. Boeingi 787-9 Dreamliner LOT-u będą obsługiwały połączenie między Warszawą a Kolombo w sezonie zimowym. Pierwszy rejs jest...
22/02/2019 09:29   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
F16 2019-11-11 15:49   
F16 - Profil F16
Rozumiem ;) mflyer dziękuję za informację i wyjaśnienie :)
mflyer 2019-11-11 11:57   
mflyer - Profil mflyer
@F16

Loty do CMB to formuła czarter-mix, czyli oprócz "zwykłych" osób kupujących bilety na przelot, bardzo duża część jest zarezerwowana dla biur podróży. W związku z tym, że jeszcze żadni klienci tych biur nie wracają do Polski (zwykle pobyt trwa 10-14 dni), więc samolot prawdopodobnie wracałby na pusto do WAW. Dlatego dużo bardziej opłaca się przebazować samolot do DEL i stamtąd zebrać pasażerów (a wypełnienie na tej trasie ponoć całkiem spore).
F16 2019-11-11 11:43   
F16 - Profil F16
Zastanawiam się jak to jest z tym kierunkiem. Wczoraj odbył się rejs WAW-Colombo, a dziś wracają dwa Dreamliner z Delhi? Ktoś wie dlaczego ? Z powrotem jest międzylądowanie w Delhi ?
Carl 2019-02-27 13:35   
Carl - Profil Carl
Mnie tez zaskoczyla czestotliwosc, ale pewnie wiedza, co robia... Choc osobiscie wolalbym te Sri Lanke raz w tygodniu, a w pozostale dni jakies inne kierunki, np. Madagaskar, Kenie, Buenos Aires, Sao Paulo, Meksyk, Denver itp.
gość_5783d 2019-02-25 08:27   
gość_5783d - Profil gość_5783d
Taki, że Polacy lecąc do BKK płacą średnio po 1800 zl, a zdarzają się kwiatki co wolą lecieć z długą przesiadką za poniżej 1500 zł (UIA). Regularne połączenie do BKK nie obroniłoby się finansowo. W Polsce nie ceni się lotów direct, i głównie liczy się cena. 90% pasażerów eco nie zapłaci za lot do BKK ~ 2500 zł, podczas gdy kliencie AY potrafią zapłacić sporo więcej.
gość_621ad 2019-02-24 20:09   
gość_621ad - Profil gość_621ad
BKK jest obstawiony turystycznie ? FAKT
LOT lata sezonowo 1 w tygodniu ? TAK
jakiś problem by z tego zrobić 2-3 razy i podpisać więcej umów z biurami podróży?
jak juz ktoś wspomniał FINAIR lata 2 a czasami nawet 3 razy dziennie do BKK
vscrew 2019-02-24 19:37   
vscrew - Profil vscrew
Gość _ec29c Wystaczy poszukać w internecie, na oficjalnych stronach lotniska albo AOT, tajskiego operatora lotniska BKK. I opłata pasażerska to nie jedyna opłata która linia płaci - mówimy o opłatach za lądowanie ( w zależności od wagi samolotu), opłatach za parking, opłatach za korzystanie z rękawa, opłacie za catering, opłacie za paliwo itd. Te opłaty nie są uwzględnione w tych 700 Bath fee. Każde lądowanie samolotu wielkości 787 w BKK to kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy PLN.
vscrew 2019-02-24 19:37   
vscrew - Profil vscrew
Gość _ec29c Wystaczy poszukać w internecie, na oficjalnych stronach lotniska albo AOT, tajskiego operatora lotniska BKK. I opłata pasażerska to nie jedyna opłata która linia płaci - mówimy o opłatach za lądowanie ( w zależności od wagi samolotu), opłatach za parking, opłatach za korzystanie z rękawa, opłacie za catering, opłacie za paliwo itd. Te opłaty nie są uwzględnione w tych 700 Bath fee. Każde lądowanie samolotu wielkości 787 w BKK to kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy PLN.
gość_ec29c 2019-02-23 12:43   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Dobry ruch. Z turystyki w tamtym rejonie na pewno warto dołożyć Kathmandu, też sezonowo tylko ze startem w połowie września.

@gość_1dff3

Do Bangkoku latają "wszyscy" od UIA, Austriana, Finnaira, Lufy, Turkisha po linie z Zatoki, więc ceny są niskie. Bangkoku nie da się obskoczyć w te i wewte plus rezerwa w ciągu 24 h. Bardzo trudno jest zrobić przesiadki. LOT mógłby przykładowo zignorować przesiadki i latać 2 - 3 razy w tygodniu głównie dla Warszawiaków, najlepiej wylot i przylot około 20. Na Colombo powinien więcej zarobić bo tam ceny są wyższe, mimo że trasa jest znacznie krótsza. A trzeba pamiętać, że LOT zrobił monstrualną siatkę do "takich Billundów" i próbuje na tym zarobić. Ja generalnie nie wierzę w zarabianie na przesiadkach, ale Colombo w tych godzinach, z taką siaką dolotową nie jest bez szans.

@vsrew

Mógłbyś podać źródło z tymi opłatami w Bangkoku? Na stronie zobacz link jest 700 THB i chyba do tego jeszcze drugie 700 THB Departure Tax. To jakieś dwa razy 85 zł do tego opłaty za samolot, czyli wychodzi około 200 zł.
gość_b4d6b 2019-02-23 11:20   
gość_b4d6b - Profil gość_b4d6b
... panie Rafale ... tylko czym? 737 na 2-3 raty? Dreamy stoja bez silnikow a RR ma was w nosie. Wprowadzenie ewentualnie A350 bedzie logistycznym koszmarem.
gość_1dff3 2019-02-23 00:19   
gość_1dff3 - Profil gość_1dff3
POZer: Bangkok napewno brakuje z siatce polaczen LOTu. Jak to jest ze Finnair moze latac tam az dwa razy dziennie a LOT wcale, mino faktu ze jest rynek z Polski!

LOT prezestal latac do Bangkoku tylko przez to ze SAirGroup, dawno temu, forsowal aby Polski pasazer latal przez Zurych z SwissAir do Bangkoku a nie bezposrednio z Warszawy LOTem. Bangkok jak wiekszy potencjal niz Sri Lanka na stale rejsy.
gość_1dff3 2019-02-23 00:03   
gość_1dff3 - Profil gość_1dff3
gość_595d4: "Totalna fanaberia Lotu Sadze ze wyjda tylko straty finansowe"???? A co, LOT ma tylko latac na trasie Warszawa-Krakow?
Swiat i rynek jest duzy. LOT bedzie latal tam gdzie pasazerowie chca i widac ze im jakos sie udaje!
gość_1dff3 2019-02-22 23:56   
gość_1dff3 - Profil gość_1dff3
vscrew: UIA jakos udaje sie latac 5 razy w tygodniu do Bangkoku, a Finnair az dwa razy dziennie. Mysle ze LOT sobie poradzi latac dziennie do Bangkoku!
Marcin14 2019-02-22 23:55   
Marcin14 - Profil Marcin14
Dobry ruch. Lepszy niż DEL. Ale na obu mogą być również przesiadki na loty TATL (tylko nie wiem, czy rozkłady podpasowują).
gość_b3258 2019-02-22 20:47   
gość_b3258 - Profil gość_b3258
zmodyfikowany charter po prostu....polowe miejsc z gory wykupia biura podrozy i to da LOT ze nie beda do tego doplacac, a co sprzedadza szczegolnie w biznesie to da im zysk...nie oni pierwsi to wymyslili, AF LH BA itd. tez czesto lata w turystyczne kierunki dzieki i temu dziela sie z biurami ryzykiem....bardziej widzial bym taka opcje do BKK czy Wietnamu tam mozna o wiele wiecej biznesu i premium przyciagnac ....do BKK lataja 2 razy w tygodniu chartery moze LOT dodac jeszcze dwa w i zrobic 4 w tygodniu na spółke z biurami....
gość_a1ef4 2019-02-22 19:38   
gość_a1ef4 - Profil gość_a1ef4
Czy rzeczywiscie jest popyt na 3 pary tygodniowo od poczatku?
crystalmint 2019-02-22 17:44   
crystalmint - Profil crystalmint
@gość_595d4 lol jasne, zgaduję że według biznesmenów takich jak ty których ostatnio wielu widać na tej stronie LOT powinien sprzedać wszystkie Dreamlinery Lufthansie i latać tylko regionalnie
gość_1d0df 2019-02-22 17:42   
gość_1d0df - Profil gość_1d0df
Ale sie ciesze :), szkoda ze nie zaczynaja juz od poczatku pazdziernika, kiedy sa ferie jesienne w calych Niemczech. Mimo monsunu polecialbym w pazdzierniku. Przypuszczam, ze pazdziernik dobrze sprzedaje sie jeszcze do/z Ameryki Polnocnej (poza tym jest to jeszcze rozklad letni) dlatego Dreamki beda wolne dopiero od listopada.
gość_de829 2019-02-22 17:12   
gość_de829 - Profil gość_de829
Mnie cieszy to wszystko. Ale boje sie realnego scenariusza, ze za 2 lata bedzie nagle finansowe trzesienie i przez oblakana niekompetencje, LOT podazy droga Air Berlin. A tego bym nie chcial.
gość_0034e 2019-02-22 15:59   
gość_0034e - Profil gość_0034e
Bardzo cieszy rozwój LOT-u. Dzięki CPK za kilkanaście lat przegonimy LH.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama