×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


LOT poleci sezonowo z Warszawy do Kolombo na Sri Lance


Od jesieni tego roku LOT poleci z Warszawy do Kolombo na Sri Lance. Rejsy będą obsługiwane sezonowo od 3 listopada do 28 marca trzy razy w tygodniu nowoczesnymi Boeingami 787-9 Dreamliner.

22/02/2019 09:29
gość_648b7 - Profil
gość_648b7
  

  
Mnie tez zaskoczyla czestotliwosc, ale pewnie wiedza, co robia... Choc osobiscie wolalbym te Sri Lanke raz w tygodniu, a w pozostale dni jakies inne kierunki, np. Madagaskar, Kenie, Buenos Aires, Sao Paulo, Meksyk, Denver itp.
27/02/2019 13:35  

gość_5783d - Profil
gość_5783d
  
Taki, że Polacy lecąc do BKK płacą średnio po 1800 zl, a zdarzają się kwiatki co wolą lecieć z długą przesiadką za poniżej 1500 zł (UIA). Regularne połączenie do BKK nie obroniłoby się finansowo. W Polsce nie ceni się lotów direct, i głównie liczy się cena. 90% pasażerów eco nie zapłaci za lot do BKK ~ 2500 zł, podczas gdy kliencie AY potrafią zapłacić sporo więcej.
25/02/2019 08:27  

gość_621ad - Profil
gość_621ad
  
BKK jest obstawiony turystycznie ? FAKT
LOT lata sezonowo 1 w tygodniu ? TAK
jakiś problem by z tego zrobić 2-3 razy i podpisać więcej umów z biurami podróży?
jak juz ktoś wspomniał FINAIR lata 2 a czasami nawet 3 razy dziennie do BKK
24/02/2019 20:09  

  
Gość _ec29c Wystaczy poszukać w internecie, na oficjalnych stronach lotniska albo AOT, tajskiego operatora lotniska BKK. I opłata pasażerska to nie jedyna opłata która linia płaci - mówimy o opłatach za lądowanie ( w zależności od wagi samolotu), opłatach za parking, opłatach za korzystanie z rękawa, opłacie za catering, opłacie za paliwo itd. Te opłaty nie są uwzględnione w tych 700 Bath fee. Każde lądowanie samolotu wielkości 787 w BKK to kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy PLN.

  
Gość _ec29c Wystaczy poszukać w internecie, na oficjalnych stronach lotniska albo AOT, tajskiego operatora lotniska BKK. I opłata pasażerska to nie jedyna opłata która linia płaci - mówimy o opłatach za lądowanie ( w zależności od wagi samolotu), opłatach za parking, opłatach za korzystanie z rękawa, opłacie za catering, opłacie za paliwo itd. Te opłaty nie są uwzględnione w tych 700 Bath fee. Każde lądowanie samolotu wielkości 787 w BKK to kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy PLN.

gość_ec29c - Profil
gość_ec29c
  
Dobry ruch. Z turystyki w tamtym rejonie na pewno warto dołożyć Kathmandu, też sezonowo tylko ze startem w połowie września.

@gość_1dff3

Do Bangkoku latają "wszyscy" od UIA, Austriana, Finnaira, Lufy, Turkisha po linie z Zatoki, więc ceny są niskie. Bangkoku nie da się obskoczyć w te i wewte plus rezerwa w ciągu 24 h. Bardzo trudno jest zrobić przesiadki. LOT mógłby przykładowo zignorować przesiadki i latać 2 - 3 razy w tygodniu głównie dla Warszawiaków, najlepiej wylot i przylot około 20. Na Colombo powinien więcej zarobić bo tam ceny są wyższe, mimo że trasa jest znacznie krótsza. A trzeba pamiętać, że LOT zrobił monstrualną siatkę do "takich Billundów" i próbuje na tym zarobić. Ja generalnie nie wierzę w zarabianie na przesiadkach, ale Colombo w tych godzinach, z taką siaką dolotową nie jest bez szans.

@vsrew

Mógłbyś podać źródło z tymi opłatami w Bangkoku? Na stronie zobacz link jest 700 THB i chyba do tego jeszcze drugie 700 THB Departure Tax. To jakieś dwa razy 85 zł do tego opłaty za samolot, czyli wychodzi około 200 zł.
23/02/2019 12:43  

gość_b4d6b - Profil
gość_b4d6b
  
... panie Rafale ... tylko czym? 737 na 2-3 raty? Dreamy stoja bez silnikow a RR ma was w nosie. Wprowadzenie ewentualnie A350 bedzie logistycznym koszmarem.
23/02/2019 11:20  

gość_1dff3 - Profil
gość_1dff3
  
POZer: Bangkok napewno brakuje z siatce polaczen LOTu. Jak to jest ze Finnair moze latac tam az dwa razy dziennie a LOT wcale, mino faktu ze jest rynek z Polski!

LOT prezestal latac do Bangkoku tylko przez to ze SAirGroup, dawno temu, forsowal aby Polski pasazer latal przez Zurych z SwissAir do Bangkoku a nie bezposrednio z Warszawy LOTem. Bangkok jak wiekszy potencjal niz Sri Lanka na stale rejsy.
23/02/2019 00:19  

gość_1dff3 - Profil
gość_1dff3
  
gość_595d4: "Totalna fanaberia Lotu Sadze ze wyjda tylko straty finansowe"???? A co, LOT ma tylko latac na trasie Warszawa-Krakow?
Swiat i rynek jest duzy. LOT bedzie latal tam gdzie pasazerowie chca i widac ze im jakos sie udaje!
23/02/2019 00:03  

gość_1dff3 - Profil
gość_1dff3
  
vscrew: UIA jakos udaje sie latac 5 razy w tygodniu do Bangkoku, a Finnair az dwa razy dziennie. Mysle ze LOT sobie poradzi latac dziennie do Bangkoku!
22/02/2019 23:56  

  
Dobry ruch. Lepszy niż DEL. Ale na obu mogą być również przesiadki na loty TATL (tylko nie wiem, czy rozkłady podpasowują).
22/02/2019 23:55  

gość_b3258 - Profil
gość_b3258
  
zmodyfikowany charter po prostu....polowe miejsc z gory wykupia biura podrozy i to da LOT ze nie beda do tego doplacac, a co sprzedadza szczegolnie w biznesie to da im zysk...nie oni pierwsi to wymyslili, AF LH BA itd. tez czesto lata w turystyczne kierunki dzieki i temu dziela sie z biurami ryzykiem....bardziej widzial bym taka opcje do BKK czy Wietnamu tam mozna o wiele wiecej biznesu i premium przyciagnac ....do BKK lataja 2 razy w tygodniu chartery moze LOT dodac jeszcze dwa w i zrobic 4 w tygodniu na spółke z biurami....
22/02/2019 20:47  

gość_a1ef4 - Profil
gość_a1ef4
  
Czy rzeczywiscie jest popyt na 3 pary tygodniowo od poczatku?
22/02/2019 19:38  

  
@gość_595d4 lol jasne, zgaduję że według biznesmenów takich jak ty których ostatnio wielu widać na tej stronie LOT powinien sprzedać wszystkie Dreamlinery Lufthansie i latać tylko regionalnie
22/02/2019 17:44  

gość_1d0df - Profil
gość_1d0df
  
Ale sie ciesze :), szkoda ze nie zaczynaja juz od poczatku pazdziernika, kiedy sa ferie jesienne w calych Niemczech. Mimo monsunu polecialbym w pazdzierniku. Przypuszczam, ze pazdziernik dobrze sprzedaje sie jeszcze do/z Ameryki Polnocnej (poza tym jest to jeszcze rozklad letni) dlatego Dreamki beda wolne dopiero od listopada.
22/02/2019 17:42  

gość_de829 - Profil
gość_de829
  
Mnie cieszy to wszystko. Ale boje sie realnego scenariusza, ze za 2 lata bedzie nagle finansowe trzesienie i przez oblakana niekompetencje, LOT podazy droga Air Berlin. A tego bym nie chcial.
22/02/2019 17:12  

gość_0034e - Profil
gość_0034e
  
Bardzo cieszy rozwój LOT-u. Dzięki CPK za kilkanaście lat przegonimy LH.
22/02/2019 15:59  

gość_22fc1 - Profil
gość_22fc1
  
ciekawy ruch LOTu. Z Europy zachodniej, to bezpośrednio do Kolombo lata na pewno KLM i chyba nikt inny. Nawet LH lata do Kolombo z przesiadką w Indiach.
22/02/2019 15:24  

gość_982c6 - Profil
gość_982c6
  
Następny kierunek to Antraktyda ?!
22/02/2019 15:15  

  
Polecem Sri Lanka (Takie czyste indie)

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie