Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_3366e
2019-02-13 01:56
Czy kasacja KRK-TRN przez 0B jest oficjalna? Wszak otworzyli trase w polowie grudnia.
gość_ec29c
2019-02-12 23:42
@gość_ec127
LOT latał za czasów, gdy nie było bezpośrednich lotów do Mediolanu. A teraz są i wygląda na to, że Turyn jest zbyt mały i zbyt biedny, by mieć mieć połączenia z południem Polski.
Chociaż, może Wizz spróbuje swoich sił?
gość_ec127: Blue Air ostro redukuje w Turynie i w związku z tym tną trasy na potęgę.To nie jest tak do końca, że nie wypaliło. Wycięte przez tego przewoźnika zostały nawet Europejskie miasta Alfa tzw. samograje (Londyn czy Paryż). Turyn wróci a kandydatów do zastąpienia rumuńskiej linii jest czterech.
gość_ec127
2019-02-12 17:56
Jak widać Turyn nie wypalił w KTW i w KRK również !!! Szkoda ... Ale też dziwne ? Bo kiedyś LOT latał z KTW chyba z 5 razy w tygodniu a teraz ani KTW ani KRK ?
gość_daa28
2019-01-28 22:45
@gość_e75c7 Skąd TY te rewelacje wziąłeś?
"KTW są bez szans z starciu z KRK choć tam niektórzy maja wypełnienie 30 - 40 % ale dopłaty wysokie więc dla nich to ważne, że połączenie jest zapłacone."
Z kompleksów? Z chęci stworzenia wojenki? Daremny trud :))))) Ale za to ubawiliśmy się setnie XD
gość_6c19f
2019-01-28 20:37
biorąc pod uwage to o czym rozmawilaismy na tym forum
zobacz link
to deczyja FR jest oczywista
droższe bilety do MXP były nawet z LUZ
gość_ec29c
2019-01-28 19:56
@gość_e75c7
Jest na odwrót. Kraków ma znacznie wyższy Seat Factor, pobiera wyższe opłaty, zaś państwowa własność nas ogranicza. My chcemy przekazania KRK miastu i/lub województwu. To prywatne linie chcą do nas latać, bo zagraniczni turyści kupują droższe bilety i usługi dodatkowe.
Nie znam ani jednej linii, która chciałaby latać do KTW, a nie może ze względów administracyjnych, za to Turkish od lat zgłasza chęć latania do KRK i jest blokowany przez władze warszawskie na życzenie warszawskich linii lotniczych.
Catchment Area około 15 mln mają zarówno Balice jak i Pyrzowice. A Okęcie około 10 mln.
gość_e75c7
2019-01-28 19:03
LOT tylko się ośmiesza w KTW bo nie może robić konkurencji dla KRK dlatego nie wystartowali bo z KRK już lata do Turynu rumuński operator. KTW są bez szans z starciu z KRK choć tam niektórzy maja wypełnienie 30 - 40 % ale dopłaty wysokie więc dla nich to ważne, że połączenie jest zapłacone. KTW finansują się same jak nieliczny podmiot w Polsce dlatego w starciu z państwowym KRK nie ma szans na porządny rozruch bo wtedy państw by traciło więc nie ma zezwolenia na latanie do KTW dla tych co chcą latać a takich było by wielu wszak to obszar wokół którego mieszka 7 mln potencjalnych klientów to więcej niż WAW czy Budapeszt
gość_469fc
2019-01-28 14:32
To wszystko pogarsza jakość lotniska w KTW. Jakieś nieznane linie oferują loty z KTW , aby za jakiś czas się wycofać. To samo dotyczy czarterów. Ale władze GTL -u dalej uprawiają propagandę sukcesu , za którą trzeba kiedyś trzeba będzie zapłacić. Im bardziej nieznane lub satelitarne linie operują z lotniska ,tym bardziej traci ono prestiż dla poważnych przewożników. Ale jeżeli decydującym argumentem jest ilość pasażerów , to będziemy świadkami upadającego lotniska. Podobnie ma się sprawa z cargo. Ogłaszanie sukcesu przy 18 tyś ton towarów jest dobre dla którejś wyspy na Karaibach , ale nie w Europie." Ciemny lud" ( Rada Nadzorcza ) wszystko kupi , ale jak się spojrzy na jej skład to trudno się dziwić.
Panie Tomasik ,politykę masz Pan dobrą , przynajmniej dla utrzymania kadencji.
gość_ec127
2019-01-28 14:14
Ryanair szykuje jakieś niespodzianki !!! Podobno jakieś nowe połączenia :D
gość_824b8
2019-01-28 13:59
Na wyprzedzenie GDN przyjdzie czas... :)
gość_3145f
2019-01-28 13:57
gość_cfbdc mowa jest o skasowaniu jednego kierunku przez LOT.
Wyprzedzenie Gdanska czy nie - podnieta dla dzieciakow.
gość_d96bb
2019-01-28 13:04
Malpensa jest przede wszystkim biznesowo lepsza. Dlatego np. FR ma z Malpensy BRU, a nie CRL.
Poza tym tam FR zamyka te kierunki, które się dobrze nie przyjęły na Malpensie np. Sofie
gość_18262
2019-01-28 13:03
A z Wrocławia nie będzie Stuttgartu i Brukseli linii Brassels czy niedzielnego Zurychu
gość_6296a
2019-01-28 12:14
Dla Ryanaira Malpensa jest za drogie,dlatego zamienili na tansze Bergamo.Pewno tez chodzi o zwolnienie slotow na tym lotnisku
gość_cfbdc
2019-01-28 11:14
A podobno Katowice miały wyprzedzić Gdańsk