Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Taaa, tranzyt do Ameryki Południowej przez Miami. O wizach zapomnieli....
jjemiolo
2019-01-25 15:53
W tym materiale nie ma zadnych konkretow. Wszak GSA istnieja od dawna, jeszcze byli w dawnym, dawnym LOCie. Skoro LO ustanowil c/s z/do SIN to naturalnie ze trzeba miec siec sprzedazy. Zatem byloby sensowne podac kilka przykladow tych nowych LOTowskich GSA. Kto np. jest takim na Filipinach, czy w Tajlandii. To chyba nie jest tajemnica. Bez szczegolow to mozna podawac co sie chce ale to raczej wygklada na propagande a nie informacje.
DominikW
2019-01-24 11:40
Miałem okazję lecieć LOTem w styczniu do Singapuru i z powrotem. Rzeczywiście LF w eco na oko grubo powyżej 80% , business również zapełniony w ponad połowie. Najwięcej pustych miejsc bylo o dziwo w eco premium (choć to na prawdę dobry produkt). Ceny lotów porównywalne z LH, czas lotu z Krakowa nieporównywalnie lepszy (LH dłużej od 3 do 5 godzin). Największą wadą tego połączenia jest to, że nie jest ono codzienne.
Największą wadą LOTu jest lotnisko chopina - przesiadka NON-Shendgen do Shengen to koszmar (wąskie gardło z gburowatą ochroną).
gość_c36bc
2019-01-24 00:32
Tematem atykulu jest rozszerzenie oferty do Malezji, Indonezji, Australii, etc gdzie takze LOT nie lata. Skoro chce byc linia oferujaca przesiadki na przyklad w Singapurze lub do Ameryki Poludniowej przez Miami w konkurencyjnej cenie tak samo mozna oczekiwac konkurencyjnych cen z przesiadkami w Chicago, Toronto czy Nowym Jorku.
gość_c512a
2019-01-23 20:28
krzysieksea. Po pierwsze Lot nie lata do Seattle więc trudno oczekiwać, żeby był konkurencyjny. Po drugie cena którą podałeś jest tylko z bagażem podręcznym. Sprawdziłem cenę z WAW do LAX i ceny są porównywalne z innymi liniami.
gość_ba288
2019-01-23 17:35
@pawel ryr
Proszę Cię przestań być monotematyczny, Twoje wywody znam już na pamięć. Poza tym popracuj nad pisownią bo aż w oczy kole: "czeba" - to poziom analfabetyzmu albo wtórnego analfabetyzmu.
Pozdrawiam serdecznie.
krzysieksea
2019-01-23 17:21
Wlasnie szukam biletu z Warszawy do Seattle, wylot czerwiec powrot grudzien, uzywam Kayak. Podczas gdy Air France oferuje bilet za 790 USD, LOT chce za bilet 2014 USD na te same daty. Dopoki ceny nie beda konkurencyjne, trzeba znalezc wyjatkowego amatora zeby zaplacil za bilet 2,5 - 3 x tyle tylko po to zeby leciec LOTem. W koncu serwis na pokladzie nie nalezy do najlepszych a i sam przewoznik nie wyroznia sie nad innymi. Nie mniej zycze powodzenia, niech sie nasz LOT rozwija.
gość_b54b0
2019-01-23 16:31
w końcu! To nie do pomyślenia aby kibice z Kambodży chcący przylecieć do KRK na mecz Wisły nie mogli kupić normalnie biletu w Lot! Mam nadzieje, że LOT da rade przed finałem Ligi Mistrzów w Krakowie
gość_40d2e
2019-01-23 16:19
nie zapominajcie, że wiele kanałów sprzedaży oferuje bilety "jak leci" i sojusz do tego ma drugorzędne znaczenie
bardzo dobrze funkcjonuje opcja LO + BA przez wielką wodę czy do Azji a to przecież inne sojusze
@pawel ryr. Czlowieku jestes najbardiej monotemtyczna osoba na tym forum. Kazdy juz widzial po wielkoroc Twoje mlaskanie odnosnie pogromu Lotu za sprawa masowych odjesc pilotow... Z tego co widze na flightradar samoloty nadal lataja... Skad w Tobie ten jad?? mozje jestes jednym z klubu "czy sie stoi, czy sie lezy 2 tys sie nalezy"? Najbardziej bys byl zadowoony jak LOT by updal, wszyscy Polacy by wtedy latali przez IST, FRA, AMS, LHR - bron Boze zeby tak wyorzystac okazje i zbudowac cos na skale miedzynarodowa w Polsce - 40mln kraju!!
adam7691
2019-01-23 14:23
pawel ryr: znany jesteś z tego, że coby LOT nie zrobił to było by źle,
nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem tej opcji, ale nie da się ukryć że LOT wychodzi na prostą, tak to już jest w biznesie, że czasem żeby zyskać i się rozwijać trzeba ryzykować. Stagnacja oznacza cofanie się. Wszystkie linie próbują rozwijać swoją siatkę i zdobywać nowe rynki, nie widzę nic złego w tym że robi to również LOT. A tutaj chodzi tylko o sprzedaż biletów a nie nowe połączenia. Chyba nie zaprzeczysz, że dla klienta wygodniej jest kupić jeden bilet niż dwa.
gość_b0a86
2019-01-23 14:17
LOT zakonczy naprawde jak Air Berlin.
Kazdy, ale to kazdy kto zdrowo mysli widzi podobne bledy, nietrafione decyzje i jak
to wszystko padnie, bedzie tylko huk i lament. Ratunku nie bedzie.
A szkoda, bo lubie ta linie.
gość_9badd
2019-01-23 14:13
pawel ryr po raz kolejny zaklina rzeczywistość i po raz kolejny nic z tego nie wynika. Dla mnie to zwykły spam.
gość_f22d9
2019-01-23 14:05
gość_03c9d: Avianca jest skoncentrowana nie tylko na Kolumbii, ale na całej Ameryce Środkowej, gdzie przejęła linie TACA oraz w Południowej, gdzie przejeła linię TACA Peru oraz lata po całym kontynencie. Lotnisko w Bogocie jest drugim co do wielkości lotniskiem (po Sao Paulo GRU) w Ameryce Południowej i jest to bardzo silny hub Avianci. LOT może jednak również współpracować z liniami Latam z One World - już teraz Latam umożliwia połączenia z Polski do Ameryki Południowej z dolotem do Madrytu czy Barcelony LOTem. W podobny sposób poza sojuszami lotniczymi współpracuje Lufthansa, która sprzedaje bilety do Ameryki Południowej z przesiadką w Sao Paulo, a dalsza część podróży odbywa się liniami Latam. Nic nie szkodzi, że jest do inny sojusz lotniczy, obecnie można gromadzić mile za przeloty LH i Swissem w programie Latam i na odwrót. Poza Aviancą i Latam LOT może współpracować w Miami także z liniami Copa. Jeśli otwiera się połączenie do Miami, to szukanie tam partnerów świadczy o zdrowym rozsądku i racjonalnym myśleniu. Połączenie do SIN sprzedaje się lepiej niż się spodziewano. Paweł, może spróbuj się wypowiedzieć także na inne tematy - chyba że Twoje posty pisze automat?
gość_8e65b
2019-01-23 14:03
pawel ryr czy musisz pod każdym postem o LOT wylewać swoje żale? ;-)
Blazej UK
2019-01-23 13:03
@pawel W locie to najbardzej brakuje zdrowego rozsądku i racjonalnego mylenia. Oni już nawet nie bujają w obłokach ze swoją megalomania oni już wylecieli w przestrzeń międzygwiazdowa.
usuniety
2019-01-23 12:37
Taaaaa.... 15 Dreamow.... CPK....... Okecie..... LS...... AMS......
A czy w Lot nie brakuje Pilotow ????
A czy w Ls nie brakuje ludzi ????
A czy w AMS nie brakuje mechanikow????
CPK tu jest pieknie... laka, trawa , i prezesi , dyrektorzy i panstwowe koryto....
Ludzie zeby rozwijac sie to trzeba miec z czego, trzeba miec zasoby ludzkie, a zeby to miec to czeba sprostac rynkowi i oplacac tych ludzi. W przeciwnym razie bedzie jak w 2017 i 2018 okres letni na Okeciu. Odwolane rejsy bo brak sprzetu, odwolale rejsu i mega opoznienia bo LS nie ma kim robic. Bo AMS nie nadaza z naprawami.
Chcialbym by bylo inaczej ale to wyglada coraz ciemniej. Jesli mechanicy beda odchodzic do firm konkurencji, pracownicy LS odejda do handlingu RyanairSun i piloci beda odchodzic do Ryanair, Travela, Wizza to o te wszystkie ruchy LOTu sa tylko pozorowanymi. Co mi ze super sprzedazy jak kazdego dnia juz dzis Lot odwoluje rejsy i atlantyckie i lokalne? Brakuje strategii , planu, ktory zabezbiecza calosc interesu a nie tylko do przodu , a tyl sie pali...
gość_03c9d
2019-01-23 12:07
O ile trasy via SIN wygladaja bardzo przyzwocie (zarowno jezeli chodzi o rozklad jak i ceny) to kompletnie nie rozumiem zalozenia MIA jako punktu przesiadkowego. Jest to hub tylko dla AA, z ktorym LO nie wspolpracuje - UA ma loty tylko do EWR/IAH/ORD. Jedynym przewoznikiem z obu Ameryk ze Star Alliance obecnym w MIA jest Avianca, skoncentrowana glownie na Kolumbii. Jezeli wspolpraca LO/UA bedzie wygladala tak jak obecnie (taryfa WAW-SJU przez LAX za net 5 tys PLN) to tej trasie sukcesu nie wroze..