Norwegian zamyka bazy i tnie trasy

Norwegian zamyka bazy i tnie trasy Przewoźnik już w kwietniu zamknie swoje hiszpańskie bazy w Palma de Mallorca, Gran Canaria i na Teneryfie-Południe, a ponadto w Newburgh nieopodal Nowego Jorku i Providence w Stanach Zjednoczonych. Z rzymskiego lotniska Fiumicino znikną boeingi 737, a utrzymana zostanie jedynie baza złożona z dreamlinerów. Zamknięte ma zostać także przynajmniej kilkanaście tras, jednak...
18/01/2019 09:34   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_418ff 2019-01-20 12:43   
gość_418ff - Profil gość_418ff
gość_ec29c - ja myślę wprost przeciwnie . Do Krk lata dużo Norwegów. Często w samolocie stanowią znaczną przewagę. Norwegowie są bardzo przywiązani do swojego. Wolą drożej zapłacić , aby wspierać swoje. Jak jest wprowadzony zakaz powyżej 50km to tak ma być. Jak jest dodatkowy podatek na " gniazda trzmieli" , to każdy Norweg bez mrugnięcia zapłaci go. Wprowadzenie Wizza na trase do Oslo ten podział pogłębi. Norwegianem będą głównie latać Norwedzy , a Wizzem Polacy.
gość_2267b 2019-01-19 18:32   
gość_2267b - Profil gość_2267b
Kiedy cos z Rzeszowa?
gość_40d2e 2019-01-19 15:41   
gość_40d2e - Profil gość_40d2e
czy prawdą jest, że 10 738 ma trafić do LOTu?
zk1521 2019-01-19 15:23   
zk1521 - Profil zk1521
gość_ec29c , Ty to pewnie z Krakowa jesteś , odkąd Kraków podskoczył pięknie w górę z czego jestem bardzo zadowolony ,to Lajkoniki jakoś tak jakby w piórka obrośli wydaje im się że teraz to już tam a380 i to z 5 sztuk z marszu powinno bazować , inne porty zgnoić najlepiej, Wawe zamknąć haha i cały ruch na Balice przenieść ,ludzie ciszę się strasznie że Balice nam ładnie rosną ale błagam bez tych wpisów i wypowiedzi rodem z komiksu . Wizzair ucieknie z KRK szybciej niż to ogłosił RYR go po prostu tam wykończy a Norwegian jest praktycznie bankrutem nad czym bardzo ubolewam. A Balice muszą się szybko rozbudować bo tam się wszytko dosłownie zatka ,co już jest widoczne .
gość_118a5 2019-01-19 13:37   
gość_118a5 - Profil gość_118a5
gość_ec29c: Lot Norwegianem a Wizzem to inna klasa, pomimo tego, że obie te linie to lowcosty, to raz. Po drugie Oslo to jedyna trasa, która pokrywa się z rozkładem Wizza. Póki co, W6 nie powiedział drugiego zdania, więc teksty typu Norwegian tego nie wytrzyma itd. są bezzasadne. Może Wizz tego nie wytrzyma, bo Ryanair zaczyna ich dublować na kilku trasach. Wizz w Krakowie to idealne uzupełnienie siatki na chwilę obecną.
gość_ec29c 2019-01-18 22:13   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Kelo ja myślę, że połączenia Norwegiana do Krakowa się nie utrzymają. Bo Wizz nie skończy na dwóch maszynach i Oslo dwa razy dziennie, rano i wieczorem, na przykład w 2020 to chyba najłatwiejszy krok. A Norwegian tego nie przetrzyma.

Jeśli Norwegian chciał walczyć o Kraków to powinien był zbazować tu 2 Dreamlinery i 10 737 i by pozamiatał. Teraz jest chyba za późno.

Zresztą myślę, że Wizz wykopie też EasyJeta, bo Paryż CDG i Malpesa lub Bergamo dwa razy dziennie też jest logicznym bardzo prostym krokiem.
Kelo 2019-01-18 17:33   
Kelo - Profil Kelo
gość_08892: Nawiązując do formum lotniczego w KRK wzrost oferowania od Norwegian na S19 to +18% w porównaniu do ubiegłego roku (będzie więcej Oslo 10 zamiast 9x weekly, Helsinki 6 zamiast 4 i Stavanger 3 zamiast 2)
gość_c908e 2019-01-18 15:49   
gość_c908e - Profil gość_c908e
Chyba 2 mld a nie mln koron?
gość_08892 2019-01-18 11:38   
gość_08892 - Profil gość_08892
Liczę,że loty z Krakowa i Gdańska nie będą obcinane
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy