gość_418ff
2019-01-20 12:43
gość_ec29c - ja myślę wprost przeciwnie . Do Krk lata dużo Norwegów. Często w samolocie stanowią znaczną przewagę. Norwegowie są bardzo przywiązani do swojego. Wolą drożej zapłacić , aby wspierać swoje. Jak jest wprowadzony zakaz powyżej 50km to tak ma być. Jak jest dodatkowy podatek na " gniazda trzmieli" , to każdy Norweg bez mrugnięcia zapłaci go. Wprowadzenie Wizza na trase do Oslo ten podział pogłębi. Norwegianem będą głównie latać Norwedzy , a Wizzem Polacy.
gość_40d2e
2019-01-19 15:41
czy prawdą jest, że 10 738 ma trafić do LOTu?
gość_ec29c , Ty to pewnie z Krakowa jesteś , odkąd Kraków podskoczył pięknie w górę z czego jestem bardzo zadowolony ,to Lajkoniki jakoś tak jakby w piórka obrośli wydaje im się że teraz to już tam a380 i to z 5 sztuk z marszu powinno bazować , inne porty zgnoić najlepiej, Wawe zamknąć haha i cały ruch na Balice przenieść ,ludzie ciszę się strasznie że Balice nam ładnie rosną ale błagam bez tych wpisów i wypowiedzi rodem z komiksu . Wizzair ucieknie z KRK szybciej niż to ogłosił RYR go po prostu tam wykończy a Norwegian jest praktycznie bankrutem nad czym bardzo ubolewam. A Balice muszą się szybko rozbudować bo tam się wszytko dosłownie zatka ,co już jest widoczne .
gość_118a5
2019-01-19 13:37
gość_ec29c: Lot Norwegianem a Wizzem to inna klasa, pomimo tego, że obie te linie to lowcosty, to raz. Po drugie Oslo to jedyna trasa, która pokrywa się z rozkładem Wizza. Póki co, W6 nie powiedział drugiego zdania, więc teksty typu Norwegian tego nie wytrzyma itd. są bezzasadne. Może Wizz tego nie wytrzyma, bo Ryanair zaczyna ich dublować na kilku trasach. Wizz w Krakowie to idealne uzupełnienie siatki na chwilę obecną.
gość_ec29c
2019-01-18 22:13
Kelo ja myślę, że połączenia Norwegiana do Krakowa się nie utrzymają. Bo Wizz nie skończy na dwóch maszynach i Oslo dwa razy dziennie, rano i wieczorem, na przykład w 2020 to chyba najłatwiejszy krok. A Norwegian tego nie przetrzyma.
Jeśli Norwegian chciał walczyć o Kraków to powinien był zbazować tu 2 Dreamlinery i 10 737 i by pozamiatał. Teraz jest chyba za późno.
Zresztą myślę, że Wizz wykopie też EasyJeta, bo Paryż CDG i Malpesa lub Bergamo dwa razy dziennie też jest logicznym bardzo prostym krokiem.
gość_08892: Nawiązując do formum lotniczego w KRK wzrost oferowania od Norwegian na S19 to +18% w porównaniu do ubiegłego roku (będzie więcej Oslo 10 zamiast 9x weekly, Helsinki 6 zamiast 4 i Stavanger 3 zamiast 2)
gość_c908e
2019-01-18 15:49
Chyba 2 mld a nie mln koron?
gość_08892
2019-01-18 11:38
Liczę,że loty z Krakowa i Gdańska nie będą obcinane