×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Raport: Tanie linie na trasach długodystansowych (cz.2)


Wraz z wycofywaniem z rynku paliwożernych, czterosilnikowych samolotów w imię dopracowanych, dwusilnikowych konstrukcji, pozwalających często zabierać na pokład niewiele mniejszą liczbę pasażerów, na rynku pojawiła się szansa powrotu idei taniego podróżowania na dłuższych dystansach.

11/01/2019 09:00
<>

gość_4632d - Profil
gość_4632d
  

gość_ec29c - Profil
gość_ec29c
  
Na czy polega to mityczne LCC na długich dystansach? Mi wydaje się, że wszyscy feedują, prawie wszyscy mają leżanki, prawie wszyscy biorą dopłaty...

W zasadzie jedyna różnica to sprzedawanie, czasami, biletów P2P drożej, niż P2P plus przesiadka przez tzw. tradycyjnych. I brak, czasami, dopłat do biletów OW w tzw. LCC.

Może gdyby Wizz twardo zrobił transatlantyki tylko P2P to byłaby jakaś różnica?

W krótkodystansowych to jednak jest różnica, bo LCC biorą dopłaty, a potem sprzedają bilety po 10 EUR poza sezonem. Co wpływa na rozwój turystyki.
6 dni, 22 godziny temu  

gość_0e26b - Profil
gość_0e26b
  
wszystko pieknie tylko prosze mi powiedziec jaki jest glebszy sens latania 737/320 na trasach LH. Ok jasne ze saolot jest 3-4 razy tanszy of 330/767 ale linom lepiej wyslac 3x 737/320 do FAO z UK/IRL anizeli zrobic jedna rotacje do usa
11/01/2019 14:11  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie