gość_ec29c
2019-01-11 21:07
Na czy polega to mityczne LCC na długich dystansach? Mi wydaje się, że wszyscy feedują, prawie wszyscy mają leżanki, prawie wszyscy biorą dopłaty...
W zasadzie jedyna różnica to sprzedawanie, czasami, biletów P2P drożej, niż P2P plus przesiadka przez tzw. tradycyjnych. I brak, czasami, dopłat do biletów OW w tzw. LCC.
Może gdyby Wizz twardo zrobił transatlantyki tylko P2P to byłaby jakaś różnica?
W krótkodystansowych to jednak jest różnica, bo LCC biorą dopłaty, a potem sprzedają bilety po 10 EUR poza sezonem. Co wpływa na rozwój turystyki.
gość_0e26b
2019-01-11 14:11
wszystko pieknie tylko prosze mi powiedziec jaki jest glebszy sens latania 737/320 na trasach LH. Ok jasne ze saolot jest 3-4 razy tanszy of 330/767 ale linom lepiej wyslac 3x 737/320 do FAO z UK/IRL anizeli zrobic jedna rotacje do usa