Raport: Tanie linie na trasach długodystansowych (cz.2)

Raport: Tanie linie na trasach długodystansowych (cz.2) Przeczytaj pierwszą część naszego raportu.Wydajne szerokokadłubowce a rozwój rynku niskokosztowegoChoć flotę 12 z 21 przewoźników niskokosztowych wykonujących loty na trasach dalekodystansowych stanowią obecnie samoloty z rodziny airbus A330, to prawdziwe ożywienie tego sektora branży przyniosło wprowadzenie na rynek boeingów 787. Rozwój swojej floty...
11/01/2019 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ec29c 2019-01-11 21:07   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Na czy polega to mityczne LCC na długich dystansach? Mi wydaje się, że wszyscy feedują, prawie wszyscy mają leżanki, prawie wszyscy biorą dopłaty...

W zasadzie jedyna różnica to sprzedawanie, czasami, biletów P2P drożej, niż P2P plus przesiadka przez tzw. tradycyjnych. I brak, czasami, dopłat do biletów OW w tzw. LCC.

Może gdyby Wizz twardo zrobił transatlantyki tylko P2P to byłaby jakaś różnica?

W krótkodystansowych to jednak jest różnica, bo LCC biorą dopłaty, a potem sprzedają bilety po 10 EUR poza sezonem. Co wpływa na rozwój turystyki.
gość_0e26b 2019-01-11 14:11   
gość_0e26b - Profil gość_0e26b
wszystko pieknie tylko prosze mi powiedziec jaki jest glebszy sens latania 737/320 na trasach LH. Ok jasne ze saolot jest 3-4 razy tanszy of 330/767 ale linom lepiej wyslac 3x 737/320 do FAO z UK/IRL anizeli zrobic jedna rotacje do usa
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy