gość_386e7
2019-01-09 13:26
No nie wiem czy takie wygodne. Mialem okazje kilka razy nimi latac, wlasnie na trasie Billund - Bruksela. Pierwszy raz nim lecialem dwa dni po wdrozeniu ich do floty Brussels i od razu usterka techniczna w Billund. Przez ponad 2h pilot nie mogl uruchomic silnika, ponoc nie dzialala jakas sprezarka powietrza, ktora odpala silnik. I jak sam mowil musi skontaktowac sie z producentem, bo technicy na miejscu nie sa w stanie pomoc. Ostatecznie odpalili jeden silnik recznie a potem drugi od pierwszego. Co prawda wszystkie nastepne razy juz raczej bez przygod, ale ogolnie samolot sprawia wrazenie strasznie topornego, np. jak skalda/rozklada podowozie to pol samolotu trzeszczy, tak jakby jakas wilka sprezyna odskoczyla. Nie dziwiwie sie, ze Brussels z niego zrezygnowalo, poprzednio latali na tej trasie Q400 a teraz niby CRJ900 od Air Nostrum, przynajmniej tak widnieje na moim nastepnym bilecie na przszyla srode.
gość_7e77a
2019-01-02 20:14
Jakim cudem europejskie firmy kupują to cudo techniki? zapomniano, że Rosja Krym zajeła?
ale z drugiej strony zamówiła jest WTEDY spółka zależna od FRANCJI
Jak wiadomo Francuzi i wojna mają jeden wspólny mianownik jak ich nie dotyczy mają Wyje+ane. Przed słowem wojna wpisz dowolną nazwę
gość_7d8f2
2019-01-02 15:44
no to się nimi nalatali .....
gość_18306
2019-01-02 13:28
Szkoda bo to ciekawa konstrukcja.
gość_495b2
2019-01-02 11:41
A Adria ma nabyć te same?
gość_409a8
2019-01-02 10:57
Szkoda tych najwygodniejszych ( dla pasażerów) niewielkich samolotów wąskokadłubowych.