Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_e0bd2
2018-12-18 22:54
@gość_edf2d - do Koszyc można pojechać bez paszportu, ale potem do Turcji jest jednak niezbędny.
@gość_2c355 - tak będzie. Z tym, że LTN to nie byłbym pewien i to już wcześniej (nie wadomo co z brexitem). A 2020 to już start Radomia.
gość_2c355
2018-12-17 21:05
''Smierc'' LUZ prorocy przepowiadali na 2017 rok jednak nastapi to w 2019. Kolejne kierunki zostana zlikwidowane , na sezon W19/20 zostanie tylko London Luton , Monachium i Warszawa
gość_485f1
2018-12-17 16:47
luzacy zawiść to choroba dajcie sobie na zatrzymanie
gość_edf2d
2018-12-17 16:25
Jeśli chodzi o Turkish to ludzie z Małopolski i Podkarpacia latają z Koszyc też, lepiej tam jechać bez wiz, paszportów.
gość_d96bb
2018-12-17 16:23
gość_578f8 do LWO lata już tylko Turkish, a Pegasus się zwija.
Windrose Airlines i Atlas Global już w ogóle nie latają, więc masz bardzo nieaktualne informacje
gość_578f8
2018-12-17 15:32
Wielu turystów korzystało z lotów ze Lwowa do Stambułu.Ze Lwowa do Stambułu lata Turkish Airlines, Pegasus Airlines, Windrose Airlines i Atlas Global . Na lotniska Ataturk i Sabiha Gokcen po stronie azjatyckiej. Dużo połączeń, atrakcyjne ceny biletów.
Z tym lwowem to faktycznie ktoś ma kosmiczną fantazję. Po co miałby ktoś śmigać do lwowa? To już lepiej do warszawy lub krakowa.
gość_578f8
2018-12-17 12:36
Lwów z poziomu 100 tys pax odleciał do poziomu 2 miliony pax które osiągnie prawdopodobnie w 2018 roku.
gość_e0bd2
2018-12-17 09:20
W jakim sensie Lwów jest konkurencją dla Rzeszowa? Chyba, że Ukraińcy przestaną latać z RZE? Jakoś nie widzę dla Polaków wielkiego sensu w dojeżdżaniu na lotnisko położone za granicą zewnętrzną.
Oczywiście rozwój Lwowa zaszkodzi też (w niewielkim stopniu ale zawsze) Lublinowi, bo nie będzie z niego połączeń atrakcyjnych dla Ukraińców.
gość_d9f7f
2018-12-17 08:47
smolip67 : Z Rzeszowiakami nie ma co rozmawiać to jak kopanie z koniem. Do nich żadne argumenty nie docierają. Rzeszów ma wielki problem z jednej stronie Kraków a z drugiej Lwów coraz bardziej się rozwija. A Ryan pazerny za trzy lata lotów w Rzeszowie chcą 54 mln PLN za to co jest plus dwa kierunki. Jak nie będą płacić olbrzymiej kasy to Kraków i Lwów przejmą pax z Podkarpacia. Na jednym wozie jedziemy.
gość_e0bd2
2018-12-16 23:07
Witamy w realnym świecie. Wizz może jeszcze trochę polata, ale jeśli władzunia wybuduje większy RDO i wywali tam Wizza z WAW, to będzie pozamiatane. Na szczęście przynajmniej terminal sprzeda się do Białegostoku, bo oni chcą brnąć w to samo kretyństwo co Lublin.
gość_83da4
2018-12-16 20:32
smolip67 akurat jestem z ok. Stalowej Woli gdzie bardzo dużo mieszkańców wyjechało do Norwegii, Holandii i jeśli nie ma lotów z Jasionki to latamy z Świdnika, Kraków wcale nie jest bliżej.... a nawet często mieszkańcy z Lubelskiego mają bliżej do rzeszowskiego lotniska niż Świdnika..... i np. do Monachium czy Tel Avivu wolą lecieć z Rzeszowa
smolip67
2018-12-16 18:36
gość_83da4; Mało pasażerów z Podkarpacia lata do Oslo i Eindhoven z LUZ,a to dla tego bo bliżej mają Kraków z większą częstotliwością. Antwerpia to się zobaczy,sporo Lubelaków tam w okolicy pracuje. Na SSC Michał5 wpisał że tragedii nie ma a wręcz dobrze jak na 3,5 miesiąca startu.
gość_83da4
2018-12-16 17:23
jeśli plotki się potwierdzą i w Rzeszowie FR uruchomi loty do Oslo i Eindhoven to wtedy drastycznie spadnie wypełnienie w Lublinie i wizzair je zwinie... Antwerpia też długo nie pociągnie..... Szkoda, że lotniska się wzajemnie nie uzupełniają i zamiast tych samych kierunków z tych samych miast powinni uruchomić np. loty do Paryża, Rzymu, Barcelony itp a tak to działają sobie na szkodę....
smolip67
2018-12-16 17:03
pablakiss; Zapewne wiesz ,mimo tego że jesteś "młody"że większość ptaków na zimę odlatuje a z wiosną wracają. Tak samo na LUZ się dzieje.
pablakiss
2018-12-16 16:39
@smolip, Stary, jak to jest ze,ptaszki ćwierkaja na LUZ zawsze na wiosnę ale nigdy zimy nie mogą doczekać.Padają jak muchy w lecie . Hę ?
gość_bd4e1
2018-12-16 12:35
Ja obstawiam Eindhoven jako kolejny kierunek do wypadniecia . Antwerpia i Eindhoven to za blisko siebie
gość_a9314
2018-12-16 10:01
Ten wywiad to dno, obietnice bez pokrycia. I jak mozna tez tak klamac mowiac o niekorzystnych zjawiskach - wszystkie lotniska w Polsce ROSNA! I rosna gwaltownie, natomiast co w Lublinie, kasowanie wszystkiego co popadnie.
Ktos w koncu powinien spojrzec na te inwestycje i wyraznie sie zajac jej dalszym kierunkiem, inaczej dalsze funkcjonowanie tego lotniska nie ma sensu. Ryan do Stansted znika. Pierwsze polaczenie z siatki lotniska. Jest zwiastunem jego upadku...
Wywiad z Wojtowiczem to zwykle owijanie w bawelne dla ludzi ktorzy nie maja pojecia jaki jest prawdziwy ruch na Lubelskim lotnisku. I dla tych ktorzy nie maja pojecia o branzy...
Co nastepne zamkna? Ja obstawiam Oslo ;) kto da wiecej, kto da wiecej?
smolip67
2018-12-16 09:57
gość_b7e55; Spokojnie mieszkam w starej kamienicy a tu sufit wysoko a i ja małej postury to mi to nie grozi. Wójtowicz zapowiada ale też dyrektor Dylczyk wspominał o dogadaniu kierunku-ów na Ukrainę. No i ptaszki mimo zimy ćwierkają nie tylko o Ukrainie.
gość_a5726
2018-12-16 08:49
Pierwsza dobra wiadomość już w tym tygodniu!